-- ManouksValkjes -- update 23-08-2012 --

Gestart door Manouk, 20 april 2012, 12:58:01

« vorige - volgende »

Manouk

dinsdag heb ik een vrije dag, dan ben ik 's middags van plan om wat foto's te maken...

dus ik hoop ze er dan 's avonds op te kunnen zetten... :D

liefss

Manouk

De twee eitjes van Danii en Pixel zijn bevrucht,
had ze ondergebracht bij een ander koppel en nu dus duidelijk te zien dat ze bevrucht zijn..

zijn dit gele donsjes, dan worden het bleekmaskers, witte donsjes zijn witmaskers.. dit is echt een mooi koppel met veel verschillende mogelijkheden als jongen, zal de berekening hier even onder neer zetten!!

Moeder:witmasker cinnamon opaline
Vader:wildkleur split voor bont witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*) {X1:  cinnamon} {X2: lutino opaline}

man afkomst:
13% cinnamon split voor bont witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*) {X2: opaline}
13% opaline split voor bont witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*) {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
13% witmasker cinnamon split voor bont {X2: opaline}
13% witmasker opaline split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
13% cinnamon split voor witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*) {X2: opaline}
13% opaline split voor witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*) {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
13% witmasker cinnamon split voor {X2: opaline}
13% witmasker opaline split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon}

pop afkomst:
13% cinnamon split voor bont witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*)
13% lutino opaline split voor bont witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*)
13% witmasker cinnamon split voor bont
13% witmasker lutino opaline split voor bont
13% cinnamon split voor witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*)
13% lutino opaline split voor witmasker bleekmasker (*this bird will appear to be a visual bleekmasker*)
13% witmasker cinnamon
13% witmasker lutino opaline

Met de andere jongen gaat het goed, alleen liggen er in het blok van pino en dylan weer 2 eitjes, van wie deze zijn weet ik niet, dus ik leg hier nep eitjes voor neer.. de jongen van hun zijn net iets meer als een week oud als ik het zo uit mijn hoofd doe!

Hier wil ik dus geen geklooi met nieuwe eitjes!

Morgen waarschijnlijk foto's ;)

liefsss

Manouk

camera ligt aan de lader,

foto's later op de avond!...........................

Ed.

Ed

Een dier is geen ding, behandel het dan ook niet zo !!!!

Alexandra


Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Manouk

foto's zijn gemaakt.. nog even uploaden en plaatsen!!

☺ Pita ☺


Manouk

hahah 85 foto's via photobucket duurt blijkbaar even... ;)

Manouk

Alvast even een foto van mijn mooie Pixel,
kijk eens Caroline, hoe super mooi hij is geworden, ook 1 van de grootste en mooiste mannen uit de voliere hoor ;)


Manouk

Ok mensen, lang verwacht en toch gekomen!!
Het is in volgorde van oud naar jong

NEST 1, SPIKE EN LIZZY


Frits Jr.


Bijna perfect getekend, alleen rechts een paar 'foute' veertjes

Manouk

NEST 2 YVES EN CHANEL




Gina, een beetje geplukt maar wel mooi!


Gerrit

Manouk

NEST 3, PINO EN DYLAN


Het eerste hoopje ellende ;)


Hiska


Hoover


Hera


Hux

Manouk

NEST 4, J'ADORE EN ARMANI


de 3 bontjes


Imke


drukte maker Ivo


Ibus

Manouk

NEST 5, GIANNI EN RIDGEY

Het nest van gianni en ridgey is echt heel pluizig, leuk om te zien hoe deze 3 (nummertje 4 is onderweg) onder de dons zitten!


het pluizen nestje


Juwel


Jaydee


Jongste spruit Joy

Manouk

Heel even een klein beetje off-topic

ook mijn kwartel heeft begrepen wat broeden is.......
Kunnen ze door het gaas van de voliere heen als hier kleintjes komen en hou voorkomen jullie dit????