-- ManouksValkjes -- update 23-08-2012 --

Gestart door Manouk, 20 april 2012, 12:58:01

« vorige - volgende »

Jaimy

wat een berg jonkies! Schatjes hoor!

Gr, Jaimy

Manouk

Dank je wel hoor ;)
zag dat ik vergat een foto bij te voegen mijn nieuwe knapperd!


Sanne388


Manouk

Hallo allemaal,

Hier weer een aantal dingen gebeurd!
2 jonge valkjes zijn verhuisd van de voliere naar binnen, deze mogen laten zien dat ze zelf kunnen eten.. 2 mooie geparelde popjes..
alle twee al gereserveerd!

in de voliere zijn ondertussen 3 wildkleurtjes een opaline bontje een lutino een cinnamon en een cinnamon witmasker en een witmasker opaline uitgevlogen..

in de blokken liggen nu nog 1 van pino en dylan (de bleekmasker opaline cinnamon van pixel en danii)
3 bonte mannen van armani en J'adore
van Ridgey en Gianni liggen er, een cinnamon witmasker, een cinnamon en een cinnamon bontje..
Ook ligt hier nog 1 wildkleurtje van pino en dylan bij..

2 blokken zijn al verwijderd en schoon om de schuur weer in te gaan, volgend jaar weer een jaar!

twijfel nog even of ik Spike en Lizzy nu al een blok geef, maar denk dat ik even wacht tot alle jonkies weg zijn

De koppeltjes en mijn  lutino bleekmasker pop zijn nog te koop! zal naar de vakantie misschien wel meer vraag naar zijn!!

nou komen snel weer foto's

Manouk

hij/zij word steeds mooier!!! nog even en veertjes trekken,
dan kan ik ook een naam verzinnen!


Manouk

Hier weer een update...

De meeste jonkies vliegen uit, er zitten nog maar 4 kleintjes in de blokken... mijn bleekmaskertje is ook uitgevlogen en is super mooi al zeg ik het zelf..
Zet hem/haar vanavond nog wel even terug, want tis nog wel een kleintje!!

er zijn er nog wel een aantal te reserveren, maar het gaat op zich wel goed met de reserveringen!!

Het koppel Ridgey en Gianni is ook verkocht, blijft nog hier omdat ze jongen hebben, daarna vertrekken ze naar een nieuw adresje,
gister is mijn bleekmasker lutino pop opgehaald..

Nu op zoek naar een mooi bleekmasker popje, liefst bont of split bont... dit voor bailey een bonte witmasker man split cinnamon

De aankomende weken zullen er weer veel kleintjes verhuizen en word het langzaam aan weer stilletjes!

Vandaag heb ik het blok bij Spike en Lizzy weer opgehangen,
deze waren er aan toe, want er werd wat afgewipwapt ;)
Spikey is het blok al aan het inspecteren en ik verwacht dan ook dat hier redelijk snel iets mee gedaan word....

Maak misschien straks nog een paar foto's


*Esther*


Manouk

Even een snel nieuwtje........

Nadat ik vanmiddag mijn update geplaatst had, kreeg ik een pbtje van Esther....
Dat ze een mooie bleekmasker cinnamon opaline pop had zitten...
na gekeken te hebben, afstand naar haar te hebben bekeken, tot de conclusie gekomen dat ik het maar moet doen!!
voor ik weer tegen kom wat ik graag wil en ook nog vertrouwd ben ik misschien wel een hele tijd verder,

nu komt dit mooie valkje van een 'bekende' en weet ik gewoon dat het goed zit!!

Esther, leuk, bedankt alvast en hoop dat je het goed vind dat ik even een foto van je heb gepikt ;)


Dit is de dame in kwestie!!

nu nog een naam bedenken voor als ze straks het meisje van Bailey is/word.....

*Esther*

Ik zal gauw een nieuw fotootje van haar maken.
Ze zit al weer beter in haar veren!

Het wordt een prachtig koppel samen!

gr Esther

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Manouk

Hier weer even een update van mijn kant!!

De meeste jonkies zijn goed zelfstandig en beginnen langzaam maar zeker te verhuizen!
6 stuks hebben al een goed nieuw huisje en een aantal anderen zijn gereserveerd, maar blijven nog even hier ivm vakanties!

Zelf ben ik ook druk bezig met samenstellen van nieuwe koppels
Dinsdag ga ik dit mooie meisje ophalen bij Esther, nog een mooie naam verzinnen



En voor mijn bleekmasker moet ik nog veertjes opsturen, maar ik vind het een beetje eng om ze te trekken ;)



Dan nog 1 koppeltje verkopen en heb ik misschien nog plaat voor 1 nieuw koppel, maar ben er nog niet uit wat precies.....

Binnen hebben spike en lizzy een blok, heeeeel misschien als daar een mooie (getekende) bonte witmasker uitkomt, kan ik die tegenover mijn cinnamon opaline witmaskerbleekmasker zetten, deze is namelijk kanssplit bont...
maar dat is nog even puzzelen en dan moeten er toch echt eerst veertjes getrokken worden!!

Maar spike en Lizzy tonen interesse in het blok, zitten er nu beide in en er word flink wat gewipwapt... dus goed vertrouwen erin dat ze snel eitjes gaat leggen!! spannenddddd.


Savanna-c

Wauw wat hab/had jij mooie jongen en hele mooie valkjes!

Echt prachtig!

Manouk

Dank je wel Savanna,

jou valkjes zijn ook super mooi en worden ook al lekker tam zo te horen/zien!!

leuk he!!!

Savanna-c

Ja al ze zijn al heel tam Kuifje wel iets minder maar hij is er ook pas net :)

*Esther*

Hoi, Hoe is het eerste nachtje gegaan?
Nog file gehad onderweg?

gr Esther