9 mei 2025, 01:15:29

diaree

Gestart door dimi859, 12 maart 2012, 21:13:45

« vorige - volgende »

dimi859

hey mensen
ik weet dat het een veel besproken onderwerp is maar ik wou het toch nog eens concreet vragen hier :)

mijn valkje 1,5 jaar oud heeft nu al een paar dagen last van diaree en heb al een en ander opgezocht en heb daardoor dus wat dingen veranderd vanaf nu.
eerst een vooral geen kattengras meer, in zijn voeding zaten buiten gwn zaad ook zonnebloempitten en soort kleine pindanootjes. Dat heb ik,er dus zo goed of allemaal uitgevist en geen snoep meer
wel geef ik hem wel nog wat vitaminen in z'n drinken omdat hij last heeft van rui en dus weer overal stekels krijgt waar hij ambetant van word
kheb er nu nog niet extreem op kunnen letten maar ik heb het gevoel en me ma ook dat hij toch stiller is geworden  :-\
hij eet allerzins heel heel goed en drinkt ook en gisteren vooral ook veel gedronken.
maar zijn er nog dingen dat ik kan doen om te kijken of de diaree stopt en zoniet weet er iemand dan een goede va in de buurt van evergem, zelzate, eeklo, maldegem in die omtrek zowat ??? ???

Lin

Een in de buurt weet ik niet. Staat los even van dit maar bied je ook maagkiezel aan ? Probeer even wat minder fruit, vermijd stress en veel vliegen. Veel drinken is ook niet een goed teken. Houd dat even in de gaten. Succes!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

dimi859

Citaat van: Lin op 13 maart 2012, 07:42:50
Een in de buurt weet ik niet. Staat los even van dit maar bied je ook maagkiezel aan ? Probeer even wat minder fruit, vermijd stress en veel vliegen. Veel drinken is ook niet een goed teken. Houd dat even in de gaten. Succes!

fruit krijgt hij zowiezo voorlopig ook niet meer, vliegen dood ie enkel als em verschiet wat ook zelden is gelukkig

kuiserke

hallo, dr.Van deale Paul, Kwadeweg 53 Evergem mocht het nog nodig zijn....vragen naar de vader.... hij komt ter plaaste kijke en daarbij is hij ook nog niet duur. Als het maar één vogel is kan je er natuurlijk ook steeds thuis bij terecht, hij onderzoekt de diaree op wormen en verschillende andere bacterien...onder microscoop. Jammer genoeg heb ik hem juist zelf nodig gehad, Diaree...hij is wel vliegensvlug stel dus vlug je vragen.
Ik hoop dat het al opgelost is