19 mei 2025, 21:36:10

Man of Pop

Gestart door Larissa, 13 april 2012, 22:20:33

« vorige - volgende »

Larissa

Hoi Hoi

Ik zit met het volgende, ik heb vorig jaar een Bronze Fallow aan gekocht, men zei mij dat dit een man betroft, we zijn nu een aantal maanden
verder en de valk heeft de rui inmiddels gehad maar heeft nog steeds visgraat in de staart, fluit niet en gedraagt zich ook niet macho achtig

Kan ik er van uit gaan dat dit een pop betreft dan ?
Foto's bijgeleverd

Anders wordt het testen

Groetjes Larissa

Caroline

Hoe oud is hij nu??

Is hij ouder dan een jaar, heeft hij 100 % zeker alle staartveren verwisseld door de rui en niet door een bijv. ongeval en ze hebben nog steeds allemaal een visgraat is het een pop maar bij twijfel zou ik zeker testen.

Waarom zou het volgens de verkoper een man zijn??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Larissa

volgens de berekening van de ouders zou dit een man moeten zijn, en hij is nu 11 maand.

DE ene staartveer is geknakt door verkeerd landen op de kast, daarom staat hij zo raar.

Denk dat het inderdaad wel verstandig gaat worden dat ik een paar veren ga treken

Thnx Caroline

Dennisfr

laten sexen is de beste optie met bronze fallow is het moeilijk te zien en de staarttekening zegt niks. maar kwa gedrag zou je al wel moeten kunnen merken of je een man of een pop hebt. zelf had ik 2 bronze fallows dacht een man en pop te hebben na het sexen had ik dus 2 poppen maar toen waren ze 3 maand oud.

Larissa

Hey Dennis

Dank je wel voor je antwoord, ik ga van de week ff veren treken om te laten sexen.

Ik hoop dat mijn vermoeden dan niet bevestigd wordt

groejtes

carco

Was je deze al aan het koppelen?
Klik op het plaatje voor onze site!

Larissa

Nee Caroline, want diegene die ik voor dit valkje in gedachte had ineens zomaar achter een ander aan ging, en  bleek dat zei een lutino was dus kreeg je de combinatie 2x roodoog in 1 vogel meestal niet de beste keus.

Ik zou ook zo niet weten met welk mannetje/popje ik deze vogel apart zou moeten gaan zetten, heb geen split bronze fallow valkjes meer over. Behalve een paar poppen

beetje moeilijk dus

groetjes