29 april 2024, 18:27:54

Hobbykwekerij Sephora - Linda *gesloten*

Gestart door Lin, 10 april 2012, 08:51:48

« vorige - volgende »

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanne388

Haha ik ga hier stiekem even in overleg...
Een nieuw hondje was me vriend het niet mee eens, maar misschien een vogeltje wel natuurlijk  ;D hihi

Sanne388

Al een idee of het een man of een pop is.. ?

Lin

Nee weet ik niet, denk een man. ik ben echter na dinsdag op vakantie!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Nou laat ik hier maar weer eens wat schrijven. Alle tamme jongen zijn verkocht. Allemaal naar tevreden mensen gegaan gelukkig op 1 na die was boos dat ze kosten had gemaakt bij de DA terwijl het valkje gezond was (tja..) ik heb nu nog een cinnamon witmasker split bont opaline man zitten en een bonte opaline pale fallow witmasker man zitten, beide niet tam en dat is het.

Minder leuk nieuws eergisteren heb ik met pijn in mijn hart yasuo weggedaan. Het viel mij op dat alle volwassen vogels op (ayla) na dan dood zijn gegaan toen zij partner waren van hem waren. Ik heb nu al vier mooie vogels verloren en door zijn gepluk ook nog kon het niet meer. Gelukkig was er iemand die een volière had waar hij alleen kon. Ik mis hem nu al maar vier vogels kan geen toeval zijn in al die jaren.


In 2006 had ik hem iig al toen had ik wel prachtige jongen en voor het eerst pale fallow! Moet je nagaan zijn we alweer 6 jaar verder..
Maar goed hij komt goed terecht en ik doe nooit volwassen valken weg op die pale fallow laatst maar die stond na een paar weken alweer te koop.

Nu weer op zoek naar een mooie behoorlijk bonte pop of een koppel. Als iemand wat weet laat maar horen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Zoek je hetzelfde als ik?  ;D
Wat voor bont zoek je precies?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Een bonte geelwang, maar is hopelijk onderweg.

Slecht nieuws! Gisteren had ik die hele gele bonte geelwang pop van Yvonne en René in de ziekenkooi maar die heeft het niet gered. Ik was te ontdaan om ook nog deze ter sectie te sturen. Eigenlijk wel stom. Ik heb dus geen idee wat er was. Slecht begin van een goed jaar vind het echt erg... Het wordt een stuk minder met de koppels zo.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Yvon

Ahhhhh neeeeeee !!
Dat is flink kl*te !!

Sterkte  :-*

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lin

Had je reactie niet gezien. Ja echt erg..  :'(


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wendy..




Balen! Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter!!

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

Inge88

Hoe gaat het nu hier? Heb je al een nieuw koppel / valkjes op het oog?

Lin

Zeker veel nieuws heb het alleen de laatste tijd op www.facebook.com/hobbykwekerijsephora gezet. Maar ik denk dat ik een nieuw dagboek begin als alles compleet is of als de blokken er zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Ik heb 'm natuurlijk meteen geliked  :)

*Esther*

ja doe maar een nieuw dagboek.
Ik doe niet aan facebook :D

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)