pootje zat vast in papier en nu zweertje!(pipo alweer!)

Gestart door Whitney, 26 maart 2012, 16:24:11

« vorige - volgende »

Whitney

vandaag om 16:00 zag ik mijn valkje liggen op zijn buik ik dacht van die licht gewoon lekker, maar na nog een keer kijken zag ik 1 van zijn pootjes helemaal verstrikt in papier! ??? ??? dus ik heb alles er voorzichtig eraf gehaalt en zie dat tie veel pijn heeft , hij heeft dus een lange tijd vast gezeten denk ik :-X, hij was helemaal warm en dacht bij mezelf van Ohja hij probeert zich warm te houden! dus ik heb snel een lamp gezet en hij bibbert ook niet meer maar zijn pootje en daarvan zijn knie als ik het goed zeg is een beetje gezwollen en rood en hij heeft dus veel pijn, moet ik er verband omheen doen of een zalfje zetten? en zo ja wat voor zalfje?

alvast bedankt XXX Poco/Phoebe
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

carco

Je zou wat arniflor vallen en stoten gel kunnen gebruiken?
Het zal wel wat gekneusd zijn.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Whitney

Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Patrick

Regelmatig (paar keer per dag dus) even schoonmaken met afgekoeld gekookt water moet voldoende zijn. Kneusing en of een zweertje geneest vaak snel genoeg. Als het niet gebroken is tenminste maar dat zie je vanzelf wel als ze er helemaal niet op gaan staan of mee klimmen.
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl