30 april 2024, 02:17:36

schouwlampje

Gestart door Sven de Valk, 13 maart 2012, 21:14:34

« vorige - volgende »

Sven de Valk

hee mensen,

ik had een vraag als jullie weten waar ik een schouwlampje kan kopen of bestellen?

Groetjes Sven Versteeg

Tim1987

Meestal kun je in de dierenwinkel vragen of ze ze hebben. Als ze ze niet hebben kun je vragen of ze willen bestellen. Gaat dit niet dan kun je via valkcity een bestellen.

Sven de Valk

okee bedankt voor je reactie is valkcity betrouwbaar?

smiley

Hoi Hoi

Je kan het lampje bij valkcity kopen hoor ze zijn betrouwbaar ..
De spullen worden altijd netjes verzorgd en op tijd afgeleverd .

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Sven de Valk

bedankt voor de reacteie ik heb hem bestelt is over 5 werkdagen binnen als goed is:)

Lin

Kirsten is wel te vertrouwen hoor. Denk ook aan het eivoer straks, of misschien geef je het al?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sven de Valk

hee eerste eitje is al uit en lampje nog niet binnen ze zei dat maandag zou binnenkomen,.... maarja,  ja ik geef al eivoer :) zometeen alleen maar en 1 bakje vermengt met normaal zaad

Jaimy

eerste eitje al uitgekomen? Wat leuk! Goed voeren en genoeg vers water met wat olijfolie aanbieden. Ook wat bruinbrood doet wonderen.  :) Lampje ondertussen al binnen?  ;D

Groetjes Jaimy

Sven de Valk

onderhand al 2 :) gaat heel goed okee bruin brood maar waarom olijfolie? apart bakje ofzo... wat is het nut ervan ?? :)

Groetjes sven

milaja

gefeliciteerd.
je hebt helemaal geen lampje nodig.

carco

olijfolie??
Geen idee?

Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Olijfolie werkt laxerend, althans, voorheen deed ik het wel eens bij m'n jongste door z'n fles heen en dat werkt vrij snel. Maar om dat nu preventief te gaan geven, lijkt me geen goed plan.

Sven de Valk

Hallo,

Ik doe er nu geen olijfolie meer bij hoor :)
Indd lampje voor deze keer onnodig maar ik wil vaker nestjes dus altijd handig:)

De vogeltjes groeien super goed, ik denk dat er morgen nog 1 uit komt omdat er al kleine gaatjes in het eitje zit. Verder zit de kroppen van de twee vogels steets vol, ziet er vies uit xD helemaal geel achtig.

Je ziet ook super goed verschil tussen de eerste en tweede de eerste is al 1 cm groter ofzo :) Zou wel leuk zijn als ze allemaal niet dood gaan omdat dit toch hun en mijn eerste nestje is :)