27 april 2024, 03:09:32

Mandy's Vogelparadijs deel 2

Gestart door Mandytje, 11 maart 2012, 11:53:07

« vorige - volgende »

Jeroenw


Jeroenw

Hoe is het nu met alles groetjes jeroen

carco

Volgens mij heeft Mandy geen vogels meer hoor ???
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Zullen we geen topics uit 2012 omhoog halen aub?

Jeroenw

Mandy heb nog wel vogels ,Valkparkieten
Maar niet zo veel meer en kweken doet ze er niet meer
En dit is een dagboek en geen topic toch dan kan het wel
Anders moet er een slot op gegooid worden

Rianne

Dagboek, topic, wat dan ook.  Ik dacht dat men wel zou snappen wat ik bedoel. En nee, ook bij dagboeken is het niet de bedoeling. Het is niet voor niets zo lang stil in een dagboek, degene die het begonnen is, heeft er geen tijd meer voor, geen zin meer in of er is iets anders aan de hand.  Maar daar hoeft men na een jaar niet meer om te vragen.

Jeroenw

24 augustus 2013, 17:15:59 #21 Last Edit: 24 augustus 2013, 17:18:38 by Jeroenw
Dat weet je niet , dat is aan die gene en als die gene
Niet meer op gereageerd dan houd het vanzelf wel op
Ook al word er na een jaar naar gevraagd , en het maak ook niet uit
Na een jaar. Wie weet denk ze hey leuk en begint ze weer met d'r boek je weet het niet , wel vreemd dat er zo aan getild word. Gaat nergens over . En trouwens het is toch ook aan die gene of dat hij zelf wil dat hij naar een jaar wil vragen dat maken de mensen zelf wel uit is het een probleem zet hem dan opslot
Citaat van: Rianne op 24 augustus 2013, 15:52:07
Dagboek, topic, wat dan ook.  Ik dacht dat men wel zou snappen wat ik bedoel. En nee, ook bij dagboeken is het niet de bedoeling. Het is niet voor niets zo lang stil in een dagboek, degene die het begonnen is, heeft er geen tijd meer voor, geen zin meer in of er is iets anders aan de hand.  Maar daar hoeft men na een jaar niet meer om te vragen.

Rianne

Ja tuurlijk, je hebt helemaal gelijk. Waar bemoei ik me, als moderator, ook mee. Het gaat al jaren op deze manier maar goed, het zal wel aan mij liggen.

Jeroenw

Het is de manier waarop wij zijn geen kleine
Kinderen .
Citaat van: Rianne op 24 augustus 2013, 19:38:05
Ja tuurlijk, je hebt helemaal gelijk. Waar bemoei ik me, als moderator, ook mee. Het gaat al jaren op deze manier maar goed, het zal wel aan mij liggen.


Rianne

Wij? Je bent blijkbaar de enige die moeite heeft met mijn verzoek om geen topics uit 2012 omhoog te halen. Laat de discussie dus rusten.

Jeroenw

Nee Rianne het is echt wij
Zo als ik al zei wij zijn geen kleine kinderen
Het is niet wat je vraag ,maar de manier hoe en waarop je het
Vraag.

En ja het is vreemd dat je een boekje afkapt zolang hij open is
En ik zeg het gewoon .

Maar dan heb ik het ook gezegd , is goed laten kappen
Met deze discussie .





Rianne

Jeroen, als iedereen dagboeken omhoog gaat halen waar al een jaar of langer niet in is geschreven, gaan de actieve dagboeken naar beneden op de pagina en wordt het onoverzichtelijk. Ik vraag het echt niet voor niets. Maar naar mijn idee heb je er moeite mee als een moderator vraagt of men dit niet meer wil doen. Het is een algemene vraag, op niemand in het bijzonder gericht, maar jij gaat er een discussie over beginnen. Nergens voor nodig. En als ik dan vraag of je de discussie wilt laten rusten, moet je er weer het laatste woord over hebben. Dat gaat nu dus niet gebeuren, ik gooi hier een slot op. Jammer dat je op deze manier omgaat met mensen die de boel in goede banen proberen te leiden.