19 april 2024, 02:16:04

Mandy's Vogelparadijs deel 2

Gestart door Mandytje, 11 maart 2012, 11:53:07

« vorige - volgende »

Mandytje

11 maart 2012, 11:53:07 Last Edit: 12 maart 2012, 22:07:59 by Sanna
Hallo allemaal.

Een tijdje ben ik niet op het forum geweest.
Ik wil graag met een schone lei beginnen na alles dus ook een nieuw dagboekje ;D.

Helaas is er iemand die dingen over mij verteld tegen bepaalde mensen dat ik mensen bedrieg.
Even voor de duidelijkheid ik ben altijd heel eerlijk tegen mensen en verkoop helemaal geen zieke vogels!

Ik vind het jammer dat het zo moet gaan, maar helaas zijn er dus toch mensen die een meisje van 19 zwart proberen te maken.

Gelukkgi zijn er wel mensen op het forum die mij goed kennen en weten dat ik zo niet ben.

Vanavond nog een update over mijn vogeltjes.
Robin en Rox zitten nu in de kweekvlucht en vanavond ga ik Baukje en Blanco ook overzetten.
Allebei de koppels kunnen er verschillende soorten bleekmaskers uitkomen ;D.

Groetjes Mandy


*Esther*

Hey,

Ik heb je website even bekeken.
Mooie koppels heb je!

Wellicht kunnen we met de bleekmaskers nog eens wat uitwisselen.

Succes met de kweek.

gr Esther

Mandytje

Hallo Esther,

Bedankt ;D, en inderdaad misschien kunnen we dat wel doen.
Groetjes Mandy

debster0504

nieuwe rondes nieuwe kansen  :D

ja mandy ik weet in ieder geval beter.
ook dit dagboek ga ik weer volgen  ;D


tot morgen

Jeroenw

Komt goed, ik kan dadelijk het tegendeel bewijzen  ;D

Weetje er zullen altijd mensen zijn . die je tegen gaat
Werken om welke reden dan ook , het kan jaloezie zijn zich bedreigd voelen of ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.

En er is ook een lijfspreuk zo als . Als je een hond met de stok wil slaan dan kan je altijd een stok vinden om ermee te kunnen slaan

Zo is live !!

Als je eerlijk bent en oprecht . dat is dan je beste wapen die je kan gaan gebruiken in je strijd

Begrijpje

Gr. Jeroen




ziggy1994

12 maart 2012, 21:32:35 #5 Last Edit: 12 maart 2012, 22:06:19 by Sanna
achja mandy :censuur ik weet wel weten dan dat en velen andere ook kijk naar die 2 valken die ik heb gekocht bij je zijn kerngezond !! zij belazerd de boel en niet jij maak je niet druk :censuur ze is gewoon jaloers dat het bij haar achteruit gaat en bij jou het perfect loopt wel gek dat zij nog NOOIT 1 jonkie verkocht heeft eigen kweek allemaal gaan ze dood heeft ze me zelf verteld hahaha :censuur



Edit: Graag een beetje op je taal letten, het is nergens voor nodig hier op het forum grof te worden.

Sanna/Global Moderator

Mandytje

Hallo allemaal,

Het gaat echt supergoed met mijn valkjes.
Bella & Balou hebben 4 prachtige witte donsjes ze groeien goed en hebben mooie volle kropjes.
Ook hebben Ivory&Fierra 4 jongen waarvan er nog 2 eitjes uit moeten komen.

Foto's wil ik graag plaatsen maar wacht liever tot ze wat groter zijn.
Kijk ook maar 1x per dag in de blokjes, wil ze lekker met rust laten na al het gedoe van de vorige nestjes.

animallovertje

geen idee wie of wat je zwart heeft gemaakt, gelukkig heb ik dat gemist :)

ik ga je boekje proberen te volgen :)
ik ben stiekem wel erg benieuwd naar foto's van je donsjes hoor :)
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Jaimy

hey Mandy,

Vervelend dat dat gebeurd..waar mensen zijn..zul je altijd dat soort dingen houden..mensen zoeken de fouten altijd bij andere helaas! Veel plezier met je nieuwe boekje en hopelijk heb je meer geluk bij je nieuwe nestjes!

Groetjes Jaimy

debster0504

he mandy,

deze nestjes moeten gewoon goed gaan komen.

Mandytje

Update ;D.

Ivory en Fierra hebben nu 5 mooie gele donsjes, en Bella en Balou hebben er totaal 4 ;D.

Vanavond foto's maken! De jongen van Bella zijn naar mijn idee nu groot genoeg voor een fototje ;D

smiley

Hallo Mandy

Fijn dat je er weer bent !! ik kijk uit naar de foto's .
Zit bij iedereen heerlijk alle kleintjes te bekijken ,het is duidelijk dat voor velen het broedseizoen begonnen is .
Hier verwacht ik het eerste kleintje donderdag .....

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Larissa

Hoi Mandy,

Ik weet niet wat er in het verleden allemaal is gebeurt , maar vindt het super dat je terug bent.

Gefeliciteerd met de 9 donsjes, hoop gauw foto's te zien van de kleintjes

Groetjes Larissa

Mandytje

Gister ging ik even in de blokken kijken of alles nog goed ging.
Helaas is een jong van ivory doodgegaan..
Ik hou het goed in de gaten, waarschijnlijk is het de onervarenheid van het koppel..
De andere 4 van ivory gaan heel goed, mooie volle kroppen en staan mooi op de pootjes.

Ook de jongen van Balou en Bella gaan heel goed.
Gister de oudste geringd. Het eerste jong word een Bonte opaline witmasker, en het tweede jong word een Witmasker.
Van de andere twee kan ik helaas nog niks goed zien.

Ook ging ik even in het blok van Dreams en Elvis kijken, ze hadden echt superkleine eitjes , die maar niet uitkwamen.
Gister wou ik dus de eitjes weghalen en tot mijn grote verbazing lag er een klein wit donsje in het blok  ;D..
Een mooi vol kropje alleen wel heel erg klein..

Ook hebben Hailey en Kai 1 eitje ;D.

Dalijk nog paar foto's van de jongen van Bella&Balou ;D

Jeroenw

Hallo Mandy het was heel gezellig,

Ik heb echt van je vogels genoten, zo als je weet zijn we thuis gekomen goed en wel,

Ik heb ze bij mijn anderen valken gedaan , en ja wennen natuurlijk voor lady, me valken kwamen echt 1 voor 1 naar beneden om haar te bekijken heel apart . Daar werd ze een beetje bang van , maar mijn valken doen haar niks en dat zal ze later ook wel begrijpen.

Ik zal zo snel mogelijk foto's maken en naar je toe sturen ik hou je op de hoogte

Ik ben echt blij met haar , een lieve rustige mooie valkje
Bedankt

Gr. Jeroen