Cherro's Dreambirds, 2013, New Beginning.

Gestart door Cherro, 10 maart 2012, 14:16:24

« vorige - volgende »

Cherro

Inmiddels paar dagen verder, en er liggen nu 3 prachtige donsjes in het blok.

Ik vermoed dat de eerste 2 toch zeker weten de geelwangjongen zijn, ze lijken ook iets dieper geel van kleur :D

Hun eigen eerste jong is ook uitgekomen, een gele dons, en de overgebleven eitjes zullen nu niet lang meer op zich laten wachten denk ik, en hoop ik haha!

Tot dusver gaat het super, jongen zijn mooi helder, zitten goed rechtop, en worden net als voorheen ook keurig gevoerd en gedaan, dus ik hoop dat dit zo gaat blijven.

Guus en Omnia zitten op nepperds, zodra ze uitgebroed zijn en de temperatuur het toelaat, gaan zij de serre in, ze heeft nu een aantal eitjes gelegd, en ze broeden op hun manier goed, maar op mijn manier maar half half ;) en voor zo'n jonge pop is t eerst wel genoeg geweest, in totaal nu bijna 10 eitjes op 2 rondes dus het is wel leuk geweest voor die 2.

Dan verhuisd hun kamervoliere naar de serre, en blijft het blok er aanhangen, en gaat 1 van de andere koppels een kans krijgen :) Wie weet ik nog niet, daar ben ik nog niet over uit.

Met mn nieuwe krielkipjes gaat het supergoed, de hen legt al eieren, en kan niet wachten tot de jonge meiden gaan leggen, want die krieleitjes zijn me toch lekker!!!

De jongedames zijn al aardig tam, komen ook wormpjes en voer uit mn hand eten, echt een aardigheid!

Met Jesse mij en Richard gaat t ook erg goed, evenals met de honden, dus wat zal ik zeggen: Im happy!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

smiley

Hoi Hoi

Fijn te horen dat het lekker gaat ,zal voor je duimen dat de rest ook gewoon uitkomt !!
Leuk dat je krielkipjes ook hun draai al hebben gevonden super !!
En jij bent weer Happy  ;D ;D ;D ;D met je leven ,komt alles toch weer goed ...... ;)     :-* :-* :-* knuffel voor Jesse

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline 1569

Gelukkig dat je de draai hebt gevonden en het weer naar je zin hebt.
En leuk al die donsjes..
Groetjes Caroline 1569

Wendy..

Fijn hé dat je eindelijk weer donsjes hebt  ;D ;D!

Ik duim voor je dat dit gewoon goed zal opgroeien.

:-*
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Cherro

Inmiddels liggen er 5 prachtige gele donsjes in het blok bij Kenya en Nessa, en gaat het tot dusver heel erg goed :)

Het laatste eitje is zich geloof ik ook al flink aan het klaarmaken, er zit nog leven in dus deze verwacht ik vandaag of morgen ergens ook.

Dit houd zoiezo in dat 2 van de jongen mijn geelwangetjes zijn :D heb gisteren ff kunnen checken en de overgebleven eitjes waren K&Neitjes, waarvan het ene jong er gisteren dus ook uit was gekomen, dus ben helemaal blij.

Bij Guus en Omnia gaat vandaag t blok er af. Volgens mij doen ze niets meer in het blok, en ik vind het wel genoeg geweest.
Twijfel nog om ze naar buiten te doen, zou t s'nachts al warm genoeg zijn?

Voor de rest druk met van alles en nog wat ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Gerdy

samantha21

carco

Gefeliciteerd :D
Je kan Guus en Omnia al gemakkelijk naar buiten doen hoor: ideaal weer ervoor nu.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Wendy..

Jeeeeejjjjj leuk!!!  ;D

Deze ronde gaat vast goedkomen!!!

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

TheaV

Door even andere dingen liep ik hier evenachter,,,, ben weer bijgelezen, en we hadn contactn over de  eithes van jou her liggen  komt goed te duen.!! Ze zitten er steeds op! Duidelik bewging., komt goeg.!!
We hipuden contact.!
,

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

carco

Citaat van: TheaV op 27 mei 2012, 03:52:41
Door even andere dingen liep ik hier evenachter,,,, ben weer bijgelezen, en we hadn contactn over de  eithes van jou her liggen  komt goed te duen.!! Ze zitten er steeds op! Duidelik bewging., komt goeg.!!
We hipuden contact.!
,

Met je telefoon getypt?  ::)  ;D

Caroline

Citaat van: carco op 27 mei 2012, 12:03:51
We hipuden contact.!
,

;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

TheaV

Citaat van: carco op 27 mei 2012, 12:03:51
We hipuden contact.!
,

Nee.....in het donker... Kijk naar de tijd! Ik kon niet slapen en doodmoe van alle indrukken en het genieten hier door de bevalling van pupsels!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

carco

Cherro

Thea!!  ;D :-*

Inmiddels liggen er hier 6! prachtige GELE donsjes!!
En ze doen het allemaal erg goed tot dusver!

Ik ben hier echt zo verschrikkelijk blij om!

En dan mijn 2 eitjes bij Thea, die door Bennie en Anky zo geweldig bebroed worden. Word het niets uiteindelijk is het prima, zeker met zo'n jong koppel bestaat die kans, maar het was het t wagen waard :)

Ik ben ook verrast door Guus en Omnia. Waar zij eerder zelf geen ei bebroeden deden, zie ik in hun overgebleven ei tekenen van leven!

Dus wie weet bakken ze er nog wat van, zo niet, dan is t dikke pech, maar hebben ze een kans gehad.
Zij gaan dus nog niet naar buiten zoals ik al bijna had gedaan tot ik zag dat t eitje adertjes had :D

Met mijzelf gaat t niet helemaal lekker, erg moe, veel aan mn kop, maar de jesse en de beestjes trekken me er gelukkig wel doorheen ;)

Zodra de jongen wat groter zijn volgen er snel foto's!