Cherro's Dreambirds, 2013, New Beginning.

Gestart door Cherro, 10 maart 2012, 14:16:24

« vorige - volgende »

smiley

Hoi hoi

Had het van je ei gisterenavond al in je sms gelezen  :P :P
Gefeliciteerd met je ei enik hoop dat ze het gewoon samen gaan doen ...

Wat naar van je verlies dat zijn er nu 2 op zo'n kort termijn ,gewoon door gaan hé ??
Dit kan iedereen gebeuren en juist vaak als je het niet verwacht ...

Knuffel Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline

Sterkte met het verlies ... :-*

Gaaf een ei van Omnia en Guus.

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Larissa

hey hey

Sterkte met het verlies, en fijn dat het eerste ei er is

Knuffels

Wendy..

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

TheaV

Het eitje is goed! Zorgt er vast voor dat je doorgaat!! Doen hoor!!
Heel veel sterkte......
Maar wel doorgaan, hoor!!
Geef de moed niet op!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Cherro

Inmiddels een beetje bekomen van de schrik van het verlies van Flip, en het aantreffen van mijn oude Gerritje.

Gerrit doet t goed, hij wil nu ook niet meer bij me zitten, dit wilde hij de eerste 2 dagen wel, dus een teken dat hij weer de oude word. Hij komt nu alleen maar weer als hij wat te snoepen kan halen. :D

Ik hoop dus voorzichtig op een goed herstel. :D

In het broedblok gaat t goed :D

Omnia heeft vanmiddag haar 2e ei gelegd! En zit KEURIG IN HET BLOK :D :D :D :D :D
Guus houd trouw de wacht voor het blok.
Ben alleen vergeten t eitje te merken :-[ maar goed, we zien t wel, stoor ze zo min mogelijk nu ;D

Kenya en Nessa hebben een grotere kooi, met daarin het blok op de grond, alleen vinden ze dat niet zo je van het..

Helaas zit er maar 1 opening, dus weinig andere keuze, of ik moet een ander blok gaan maken/halen, en daar heb ik weinig zin in.

Bij het zien van een nepei werd ze wel helemaal blij, dus die in het blok gelegd, waarop ze er wel in ging, maar dat was 2 x en toen vond ze t wel best.

Geef dat dus ff dag of 2, zijn ze er dan nog niet in, dan ga ik ff zien dat ik wat met t blok kan verzinnen dat ze er wel in gaan.

Normaal geef ik hun een blok en is het klaar, maar zo op de grond vinden ze maar vreemd ;)

En ik wil hun als back up gebruiken voor t geval dat, dus eigenlijk moet er wel wat vaart achter bij die 2 haha ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

smiley

Hoi Malou

Hoe gaat het met je koppel ?? zitten nog op het nest ??
We gaan aardig gelijk op met de eitjes .
Shai en Stormy hebben er nu ook 2 van hun zelf en 1 pleegei van Bindi .

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Cherro

Citaat van: smiley op 21 maart 2012, 21:25:40
Hoi Malou

Hoe gaat het met je koppel ?? zitten nog op het nest ??
We gaan aardig gelijk op met de eitjes .
Shai en Stormy hebben er nu ook 2 van hun zelf en 1 pleegei van Bindi .

Groetjes Conny


Het gaat op zich erg goed :D Ze zijn erg beschermend, en zitten ook regelmatig in het blok.
Vanochtend waren beide eitjes echter wel warm, en zijn ze er een tijd afgeweest, maar hoop dat dat niet teveel uitmaakt?

Ben gewend dat er zoiezo wel 1 op blijft zitten of er toch weer gelijk op teruggaat.

Ik heb helaas ook niet iemand hier in de buurt waarbij ik onder kan leggen op dit moment, Thea heeft alles bijna op uitkomen en het andere koppel straks op rust, dus ik moet dit echt even laten begaan nu en zien hoe het loopt.

Had gehoopt dat Kenya en Nessa sneller van start zouden gaan en hen als back up, maar nu pas gaan ze nu het blok anders staat er in en alles..

Lukt het deze ronde niet, zou ik wel balen, maar Omnia zit in ieder geval regelmatig zat op het blok en Guus er voor s' avonds en s'nachts, dus dat is wel een goed iets tot dusver waar ik blij mee ben. Het is ook de eerste keer voor beiden, dus afwchten ;)

En bij jou gaat t ook lekker dus, spannend! :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Wendy..


Hoi hoi,

Dus het gaat daar redelijk met de eitjes.
Jammer dat Kenya en Nessa wat langer op zich laten wachten. Hier broeden mijn valkjes ook niet altijd direct heel intensief hoor. Vaak pas bij het 4e of 5e eitje wordt het fanatiek. Ik ben aan het duimen voor je dat het gaat lukken  ;)

Groetjes
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

Cherro

En de stand is 4 mooie eieren bij Guus en Omnia sinds vannacht :)

Wel heeft t eerste ei een deukje in de punt, t is ook een raar ei, en de luchtkamer zit aan de verkeerde kant, al heb ik dat eerder gehad en is er een prachtig gezond jong uit gekomen.
Zie op de luchtkamers na nog geen ontwikkelingen verder, maar wacht rustig af ;)

Guus broed niet mee, Omnia doet dit alleen, wel gaat hij zo nu en dan t blok in, dus ik laat ze zoveel mogelijk geworden.

Kenya en Nessa tonen veel meer interesse in hun blok nu het anders staat, en Nessa broed sinds vandaag fanatiek op zijn nepei.

Kenya krijgt een bult onder de bips dus verwacht dat ze eerdaags wel haar eerste ei gaat leggen.

Heeft t stimuleren toch geholpen. zouden ze niet gaan bijleggen dan gaat 2 van de geelwangeieren onder hun en krijgen Guus en omnia nepperds, omdat Kenya en Nessa gewoon veel meer ervaring hebben.

Dobey is geslachtsrijp aan t worden, mijn kleine gekke meijermonstertje, en ben vrijwel zeker dat ze een pop is.
Ze gaat kippetje zitten op mn hand, en piepen en poetsen op mn gezicht en maar voeren  ;D

De valkjes buiten doen t ook super.
Coco is vrij rustig onder het verlies van Flip, ze doet gelukkig haar ding en denkt vooral aan eten eten eten zoals altijd.

Frodo doet t goed zonder zijn Buddy, ik ben benieuwd of hij zn oog gaat laten vallen op een van de dames of dat hij besluit alleen te blijven.

Koda miste heel erg zijn zus/partner Nala, en probeerde verstokt mijn albinoman Rebel te versieren, die altijd met een mokgezicht hem zit aan te horen, niet snappend wat die gekke witmasker nou voor zn neus moet te riedelen ;D

De jonge valkjes van vorig zomer brengen hun eerste serenades aan de jongedames, dus ben erg benieuwd hoe dat alles gaat koppelen en ontwikkelen.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Cherro

Jaaaah! Hier een hele trotse tante!

Gisteravond even na 6 uur is mijn kleine zusje bevallen van haar 2e prachtige kindje! Een prachtig klein kereltje genaamd Brian! :D

Ik ben echt zooooo apetrots :)

Ook hebben we er weer een ei bij :)

Kenya en Nessa zaten steeds veel in t blok en ook bij Kenya net als bij Omnia een verdikking te zien. Zij heeft zojuist haar eerste ei van deze ronde gelegd naast haar nepperd :D
Zij geven prachtige lieve jongen, dus ben heel blij met hun eerste eitje :)

Pa en ma waken alweer goed, zeker bij Nessa zijn mn handen niet veilig ;)

Omnia en Guus lijken t bij 4 eitjes te houden, daarin nog niet veel verandering te zien, alleen luchtkamertjes, dus afwachten ;)

Spannend weer :)


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*Esther*


TheaV

Van Harte..!!! Met het neefje!
En geniet van Jesse, neefje, eitjes valkjes etc etc etc
En vooral van het weer buiten!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.