Cherro's Dreambirds, 2013, New Beginning.

Gestart door Cherro, 10 maart 2012, 14:16:24

« vorige - volgende »

smiley

Jeetje Malou

Dit is echt een raadsel  ??? ??? heb dit nog nooit meegemaakt .
Ik zou het maar gewoon naast me neerleggen ,de rest doet het prima .
En dan ook nog de geelwangen bij Thea uitgekomen ,wie had dat gedacht ??

Knuffel Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Cherro

Hey Conny

Meer dan dat kan ik inderdaad niet doen. Ik kan me wel blijven afvragen waarom, maar antwoord krijg ik toch niet helaas.

Gelukkig doen de overige donsjes het echt super :D

En leuk he!! Anky en Bennie doen het echt super met hun pleegkinders, het was een gok, zeker ook omdat het een jong koppel is, en het kan alsnog mis gaan, maar tot dusver doen die 2 het echt super, dus ben apetrots op zowel hen, als mijn eitjes die zijn omgetoverd tot 2 prachtige geelwangetjes :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Gerdy

zo raar...een jong verdwenen

super dat de twee geelwang eitjes zijn uitgekomen

Cherro

Ja echt raar, en onverklaarbaar. Mn vriendin dacht dat het best kon zijn dat de ouders het "weggewerkt"hebben.

Nog nooit meegemaakt, ik weet t niet.

En ja super he :D

Ze doen het ook beide erg goed, en worden goed door de ouders gevoerd :D

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Cherro

Ik had t van t weekend over een leuk nieuwtje, hier is het nieuwtje!! Meet Twinkle!

Dit mooie albino-meisje komt hier wanneer ze oud genoeg is wonen  ;D :-*

Ze zou in eerste instantie bij Wendy blijven, maar had al aangegeven, wanneer je haar toch weg doet, laat het weten.

En toen ik zaterdagochtend heeeeeeeel vroeg een berichtje kreeg dat ze graag zou zien dat ik Twinkle van haar overnam was ik echt ontzettend blij!

Ik had deze opkikker ook echt nodig.
Ik zal even uitleggen waarom, en waarom ik zo blij ben met Twinkle en mijn jonge babies die bij mij en Thea in de blokken liggen.
Met hun levendigheid en aanwezigheid doen ze me zo goed.

Zoals jullie weten ben ik begin dit jaar bij mijn beste maatje ingetrokken, die inmiddels ook mijn vaste partner is geworden.

Het gaat echt heel erg goed met ons, en ben in dat opzicht superhappy.

3 week terug kwam ik tot de ontdekking dat ik zwanger was, wat helemaal niet had kunnen gebeuren gezien de voorzorgsmaatregelen met bepaalde activiteiten, maar eenmaal van de schrik bekomen waren we beide heel erg blij.

Helaas kreeg ik voor de 1e echo aan een bloeding, maar omdat mijn baarmoederhals doorbloeder is dan bij de meeste mensen weten ze het daar aan.

Helaas werden de bloedingen erger, en vrijdag had ik een ergere bloeding, die later op de avond afzakken deed.

Ik kreeg zaterdag Wendy's bericht, en tegelijk had ik een heel heftige bloeding die 2 dagen heeft geduurd.
Bij de 2e echo bleek dat het vruchtje waarschijnlijk niet voldoende groeide, wat wees op een mogelijke miskraam.

Gisteren hadden we controle echo om te zien hoe alles gaat, en daar bleek dat ik inderdaad een miskraam heb gehad :(

Jullie begrijpen dat Twinkle voor mij, samen met de andere jongen, een enorme opkikker is, en de reden waarom ze Twinkle genoemd zal gaan worden is omdat ze zo wit is als een ster, en ons ukje nu een sterretje is geworden en zij op dat moment "van mij"werd.

Twinkle zal voor mij een tastbare herinnering zijn aan dat kleine wondertje wat zo gewenst was, maar die niet mocht komen. Zij wel, en ik kijk nu al met smart uit naar de dag dat ze hier zal komen wonen. :-*

Thanks Wendy, voor je vertrouwen en dit prachtige meiske  :-*

Gerdy

o meis..wat erg

ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verdriet..

maar ik begrijp je blijdschap aan de andere kant ook met  je vogies..

liefs gerdy

TheaV

Een afscheid en een welkom ligt soms zo dicht bij elkaar.....
Heel veel sterkte en neem de tijd om dit een plekje te geven....
Maar ook heel veel plezier met Twinkle!!

Enne.... Hier vole kropjes en heerlijke geluidjes......!
Anky laat toe dat ik kijk, maar Bennie is erger dan een pitbull!
En altijd 1 op eitjes!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Alexandra

jeetje Cherro, wat een heftig verhaal pfffff

Snap nu heel goed dat je blij mag en kan zijn met Twinkle ...

Veel plezier met je meisje !!

Knuf

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

*Esther*

Cherro

Dank jullie wel voor de lieve woorden  :-*

Het gaat vandaag iets beter met me, alles bezinkt wat, en veel gepraat met de mensen om me heen, dat doet goed.

En het vooruitzicht van Twinkle, en de babies die het zo goed doen, dat beurt me zo op!

Thea, ben zo blij dat mn ukjes bij jou het zo goed doen!
Ik ben je ook echt ontzettend dankbaar! :D

Wendy..

Het is je gegund Malou!!!!
Ik weet zeker dat ze een heel fijn huisje bij jou zal hebben met heel veel vriendjes!!!!

We spreken elkaar binnekort!!!

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

TheaV

Er wordt jou even een kleine opkikker gebracht....
...

Dit zorgt toch zeker een  glimlach???
Het gaat super goed met die2 van jou!!!
Heerlijke geluidjes en volle kropjes...
En dat voor een erg jong en onervaren koppel!!!
Nooit zijn  PaBennie en MaAnky samen uit blok!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Larissa

Hey Malou,

Heftig zeg, hoop dat je het zelf een plekje mag en kunt gaan geven.

En inderdaad Twinkle is een super mooi valkje.

Dikke knuff

Cherro

Thanks meiden  :-*!

En Thea, die foto! Die brengt een brede dikke grijns op mijn gezicht hoor!!! Ze doen het super jouw Anky en Bennie, ik ben echt trots op ze!

Het was een gok, maar anders was het ook eitjes weggooien geweest, en kijk hoe dit is uitgepakt, echt geweldig!!!!
Ik ben zo blij hiermee!

En Wendy, komt goed!!

Twinkle is inderdaad een supermooi meisje Larissa, ben zo blij met haar :)

Met mijzelf gaat t iets beter.
Ik probeer de dingen weer wat op te pakken, alles gaat toch door, en ik ben niet iemand van bij de pakken neer zitten.
Af en toe wel een dip, en een traan, en nog vele vele hormoontjes in mn lijf, maar het gaat steeds iets beter.

Het is heel erg jammer dat het zo is gelopen, maar het heeft zo moeten zijn helaas, en we hopen in de toekomst meer geluk te hebben. Dat zal de tijd ons leren  ;)

Voor nu ga ik lekker van mn vogelbabies genieten, en heb ik ook al een leuk vooruitzicht voor het eind van dit jaar ;)

Cherro

Zostraks weer een prachtige foto van mijn kleine Twinkle gekregen, thanks Wendy! Had er een brok van in mn keel  :-[ Ze doet nu al zoveel met me, kan niet beschrijven hoe blij ik ben met haar!

En met mn eigen jongen natuurlijk.

Beide geelwangetjes beginnen al lekker veertjes op de vleugels te krijgen, en heb t idee dat de ouders het plukken nu iets laten, dus lekker laten zitten waar alles zit :)

Het eerste geelwang jong is een heerlijk verlegen vogeltje tot dusver, daarentegen tot het 2e geelwang jong, dat is best een pittig ding al haha!

De drie bontjes zijn nog wat kleiner, en duiken wel weg achter de groten. Jammer voor hun, maar vanaf deze week zullen ze toch er aan moeten wennen om meer in handen genomen te worden, de pennetjes komen door, en dan begin ik rustig aan met wennen en knuffelen  :D ;D Zit nog te zien om ff een kooi in huiskamer te zetten straks, maar zit met de grote hond, ben bang dat die bij de kooi gaat kloten straks, maar ff zien hoe we dat doen.

Maar het is een heerlijk eigenwijs stel, dat op zeker :D

Guus en omnia doen weer broeden, dus durf eigenlijk niet zo goed het blok weg te halen, zou het kwaad kunnen nu ze broeden of niet? Wil niet dat ze van ellende van de stok pleuren ofzo ;)