28 maart 2024, 23:54:24

jaxx is overleden

Gestart door the duke, 5 maart 2012, 11:07:17

« vorige - volgende »

the duke

helaas is jaxx overleden op 1febr 2012
hij is van de speellamp afgevallen en is in mijn handen gestorven het heeft zolang geduurt om dat ik er niet over uit kon
ik wist dat jaxx geen oude vogel zou worden maar zo jong dat had ik nooit verwacht
jaxx was een kroelkipje eerste klas zijn vriendje reno mijn hondje is ontroostbaar jaxx zat altijd op zijn rug en reno bracht hem overal waar jaxx heen wilde jaxx was een valk die eigenlijk te vroeg weg gehaald was bij de moeder
hij at zelf , hij kon nu vliegen , alleen hij vond het makkelijker om op je te landen en dan bracht jij hem wel waar die wilde zijn hij was zo lief zo te gek dat mijn hart bloed elke keer als ik de valken in de kooi moest doen was ik aant tellen 1 t/m 11 en dan viel het me weer op mijn dak en kon niks meer
ik had niet gedacht dat het nadat hij zo goed geworden was zo snel afgelopen was
mijn man heeft het twee dagen aangekeken en hij heeft een valk erbij gezocht
niet omdat hij jaxx wilde vervangen want dat kan nooit
maar omdat dan het verwerken minder zwaar is zegt hij
elke dag als de vogels uit de kooi komen ben ik aant wachten totdat jaxx weer op mijn schouder land en met mijn haren kroelt maar dat gebeurt nooit meer
reno mijn hondje en jaxx's vriendje is elke dag aant wachten totdat hij jaxx weer hoort
en dan kijkt die me aan en het lijkt of die vraagt mam waar is die nu
en dan begin ik weer te huilen


pfff dit was mijn moeilijkste berichtje hier
pfff


carco

Wat een verhaal :'(
Sterkte met het verlies.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Alexandra

Sterkte met het verlies van Jaxx ...


Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

mariska79

Met kippenvel zit ik jou verhaal te lezen, heel veel sterkte met dit verlies.

Jaimy

heel veel sterkte met het verlies van je kroelkipje... :'( :'( Hopelijk vindt je opnieuw vreugde in het nieuwe valkje..

Gr, Jaimy