28 maart 2024, 16:49:34

Fotowedstrijd - april 2012

Gestart door Sanna, 22 maart 2012, 22:37:25

« vorige - volgende »

Uitsloven

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

Sanna

22 maart 2012, 22:37:25 Last Edit: 11 april 2012, 09:53:43 by Sanna
Het thema van de fotowedstrijd van april is:

Uitsloven


Met het voorjaar in het bolletje gaan onze valkjes vanzelf weer lekker gek doen. Het zonnetje doet schijnbaar wat met die hersentjes  ;). Maar natuurlijk ook lekker uitsloven voor het popje; of voor jou! Kom maar op met die uitslovers!

Stuur je foto vóór 8 april naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's niet verkleinen. Bewerken mag, maar hoeft niet. De poll wordt dan zo snel mogelijk na 8 april geplaatst.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Succes met de wedstrijd!

Foto 1


Foto 2


Foto 3


Foto 4


Rocko

Dat is een leuk thema!

De mijne heeft al even last van de lente kriebels, wat een uitslover zeg!

Nu nog even kijken of ik dat vast kan leggen met de camera  ;D

Sanna

Lieve mensen, hebben jullie nog wat inzendingen voor me? 2 is zo weinig voor een wedstrijd... :(. Gebruik de zon van vandaag goed!

Groetjes, Sanna

Sanna

De poll is geopend, veel succes iedereen! Omdat er deze maand niet zo heel veel foto's zijn binnengekomen, mag iedereen maar 2 stemmen uitbrengen.

Groetjes, Sanna

Jeroenw

Waar blijf het thema voor mei

Valkenhof Waalwijk

In Mei legt elke vogel een ei.

gr. Eddy

Sanna

Sorry dat het zo lang geduurd heeft mensen, ik heb het eventjes te druk met m'n scriptie. Maar je kadootje is je van harte gegund hoor Ilse, je vind hem hier:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12057.msg712893.html#msg712893

Groetjes, Sanna

Sanna

Citaat van: Jeroenw op  5 mei 2012, 00:29:35
Waar blijf het thema voor mei


Citaat van: valkenhof waalwijk op  5 mei 2012, 10:38:47
In Mei legt elke vogel een ei.

gr. Eddy


Mei en juni worden 1 fotowedstrijd samen. Ik heb nu eventjes tijdgebrek, na volgende week ga ik er weer mee aan de slag. Nog eventjes geduld..... ;)