10 mei 2025, 12:34:43

CHAIRLOWA : update foto's

Gestart door Jeroenw, 17 februari 2012, 15:28:10

« vorige - volgende »

Jeroenw

Nee ik heb nog geen nieuwe naam ik ga er eens heel goed overna denken, ik wil een naam hebben dat bij hem past :)

Ladyman haha dan in het Engels uispreken dan, een rokkenjager
Klink wel stoer ik denk er over na

Jeroenw

Citaat van: ☺ Pita ☺ op  7 mei 2012, 21:12:20
Het is nog net geen wiskunde :D

Maar een albino is een lutino witmasker.
Lutino wordt alleen door de mannen doorgegeven toch?

Ooow jaa ik lees verkeerd hij is split lutino , ja dan kan het wel als je er een witmasker tegen zet  :D Dan kan je idd zelf je albino kweken

Kans is nog veel groter als je een witmasker lutino pop er tegen over zet
Ik ga er eens goed overdenken misschien,komt er een leuk witmasker popje van bram en Linda ze zitten nu samen in de kweek kooi.
De kans is wel klein meerdere keren eieren onbevrucht, wie weet

Jeroenw

7 mei 2012, 23:34:08 #77 Last Edit: 8 mei 2012, 00:42:13 by Jeroenw
Het is weer eens tijd voor nieuwe foto's
Update is in de maak

Jeroenw

The ladyman laat er geen gras meer over groeien. ;D
Ik zal je laten zien dat ik een man ben. En dat je flink in me vergist heb
Hij wrijft het me goed in  :(

Ik weet het nu wel!!!

Lol

Dames en heren weet je wat het mijn nu ook opvalt hij heb rode pupillen wat bij een cinnamon hoort  ??? ??? ??? ???

Groetjes Jeroen

Landiej

Heeft hij die rode pupillen (lensjes) ook normaal gesproken (dus niet alleen op de foto)?

Rianne

Als een cinnamon jong nog dons heeft, kun je dat rode lensje al zien :)

Jeroenw

Ja in het dag (zon)licht kleurt het rood, de foto is gemaakt
Met functie die rode ogen voorkomt, ??? ???

mijn witmasker opaline koppel zitten nu langer
In het blok, goed teken  :D

Ik laat ze in alle rust hun werk doen zo dat ze minder spanning
Hebben , misschien vergroot dat de kans op bevruchting ::)

Ik ga pas kijken als we een paar weken verder zijn , ik kan dit
Niet beloven ,maar ik doe me best eraan te houden :)
Ik ben heel nieuwgierig van aard ;D

carco

Dit hoeft niet altijd wat met cinnamon te maken te hebben.
Heb dat al zo vaak meegemaakt hier dat ik dacht dat een jong cinnamon was en dit helemaal niet bleek.
Zo heb ik ook een bonte pop zitten die een rode gloed in de ogen heeft.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Jeroenw

Ik geloof het ook ,
Raar ik moet niet alles zo letterlijk nemen
Met de beschrijving van mutaties, niet elke mutatie
Voldoet daaraan, ::) ???

Ik heb goed nieuws, ik heb gezegd dat ik niet kan beloven dat ik niet ga kijken in het blok. Ik heb het toch gedaan .....
Er legt 1 ei in het blok,  ;D

een mooi wit eitje, hopen dat mijn zorg en goede voeding
Op Vruchtbaren eitjes geef , ik geniet er wel van dat er een ei gelegd
Op naar de volgende

Jeroenw

11 mei 2012, 00:53:03 #84 Last Edit: 12 mei 2012, 01:00:00 by Jeroenw
het broeden is begonnen,  het is nu eindelijk een fijt, ik ga niet kijken of ze bevrucht zijn. Dat maakt het extra spannend,

Op die manier geef ik Bram en Linda minder stress momenten . En ik denk dat het ook goed voor hun is. op die manier, maar ik ga wel eens per keer in de blokken gluren.
Om te kijken hoeveel eitjes er liggen. Meer niet . Op 28 mei verwacht ik mijn eerste donsje, afwachten dan maar!  ik weet het !ik geef mij zelf een moeilijk opdracht om niet te kijken, of ze bevrucht zijn, maar dan moet ik maar een keer sterk zijn ;D

Groet Jeroen .

Jeroenw

12 mei 2012, 19:06:31 #85 Last Edit: 12 mei 2012, 19:08:14 by Jeroenw
Vandaag, tijdens het eten verversen  Bram en Linda kwamen uit het blok.
Gelijk de gelegenheid genomen. Om Te kijken in het blok
En daar zag ik twee eitjes leggen :D

Het gaat goed!!

Jeroenw

ja, het gaat niet zo als ik het wil.

Gisteren in mijn volière, ruzie een van mijn cinnamon popjes deed raar ,

Ik keek nog eens goed naar haar, en ineens zag ik wat er aan de hand was.  ze heb een knik in haar staart ze wil in alle rust een ei leggen maar dat gaat natuurlijk niet , in de volière. en dat niet alleen ze is nog veel te jong ,

het ei moet eruit, anders leg-nood !!!
ik maar een blok geplaatst in de volière , het was al veel te laat  ze zat op haar stok te piepen, arm ding. :o :-\ :'(

ze vormt een koppeltje met Angel , een witmasker cinnamon
het eitje kan bevrucht zijn. Zonde dat het ei van 1,5 meter hoog kapot op de bodem van de kooi valt. ze is nog te jong, maar ik heb nog  een broedend koppel witmaskers ik kan het ei daar onder leggen. kans dat het eieren van de witmaskers bevrucht zijn schat ik op 25%. ei van Tamara 50% dan worden linda en bram toch pleegouders. (ouders) ;D

Ik heb mijn handen onder haar gehouden, en geruststellend zacht tegen haar gefluisterd, en binnen een minuut heb ze een ei in me hand gelegd. :D

het was mooi om mee te maken . ik gaf het ei een merkje zo dat ik weet dat het van haar is. en onder Linda geschoven.
Linda  heeft  al drie eieren van haar zelf plus nog 1 is vier wauw
vandaag zal Linda haar vierde ei krijgen .  de leeftijd van de eieren past heel goed bij elkaar. :D

ze gaat het blok gebruiken om haar eieren kwijt te raken
in alle rust.  dan ga ik  eieren ruil doen als de eieren van Linda onbevrucht zijn. onbevruchte eieren  dienen als nep eieren voor
mijn cinnamon popje en haar eieren voor Linda en Bram

maak van de situatie een deugd  :)

maar dat houd wel in, dat ik moet gaan controleren of de eieren van Linda en bram ook echt onbevrucht zijn. dat doe ik  over vijf dagen, dan kan ik echt alles uit sluiten. :)

ps Lisa en tarzan zijn nu ook een stel en paren volop, mijn mensen valkje ! nooit gedacht, Lisa is 1,7 jaar oud met haar kan ik gerust mee kweken. ;D

Jeroenw

13 juni 2012, 14:00:42 #87 Last Edit: 13 juni 2012, 14:05:03 by Jeroenw
Nog geen jaar geleden is thamara geboren, en wilde al vroeg eitjes leggen zoals haar moeder het toen die tijd wilde, het zit in de familie denk ik. Ze heb een vast vriend je angel,

Zij is een cinnamon split voor bond
Angel is een cinnamon witmasker met een split vlek
Verassing voor wat voor jongen daar uit kan komen  in elk geval 100% Cinnamons   :D

Ik hoop stiekem dat angel split is voor lutino, ik wil zo graag een cinnamon lutino popje en in dat geval split voor wit masker en kans split bond

Zij is dan een leuk vrouwtje voor ladyboy Luck bond opaline witmasker split lutino kans cinnamon split

We gaan het mee maken in elkgeval is het belangrijker dat er gezonde jongen geboren worden en dat is belangrijker dan mijn wens

Er leggen drie eieren derde is gisteren gelegd twee zijn er bevrucht
Spannend

Jeroenw

Feestje!!
Drie van de vier eieren zijn bevrucht
Gister is de vierde ei gelegd gaat goed hier

Jeroenw

Update Bram en Linda
De eieren waren ook ditmaal niet bevrucht dit is de laaste keer dat ik ze met elkaar een nestje geef.

Maar angel en shewa hebben succes spannend