Op zoek naar een nieuw vriendje voor Nami!

Gestart door Kwijlie, 2 februari 2012, 14:27:08

« vorige - volgende »

Kwijlie

Hallo allemaal!

Mijn naam is Kim en ik heb een aantal maanden geleden 2 valkparkietjes gekocht. Helaas is eentje erg ziek geworden na een poosje en heb ik hem moeten laten inslapen bij de vogelarts..
Nu heb ik mijn andere parkietje nog en ze is echt een schatje!
Haar naam is Nami en ze is ontzettend lief. Helaas is ze nog niet volledig tam, maar wel al een stuk tammer dan wanneer ik haar gekocht heb.

Nu dat Nami haar vriendje kwijt is, ben ik op zoek naar een nieuw vriendje voor haar. Aangezien ik nog op school zit en vanaf volgende week ook stage moet gaan lopen, ben ik niet zo veel thuis. Wanneer ik thuis ben zit ik altijd bij haar in de kamer, ze kan het bouwvakkersfluitje al en ze is de Kill Bill whistle (van de film) ook aan het oefenen!

Ik vind haar ontzettend lief en wil haar niet kwijt, maar aangezien ze nu zo vaak alleen zit is ze sinds 2 dagen uit verveling veertjes uit aan het trekken... Dat vind ik erg sneu en ik hoop dus dat iemand weet waar ik een vriendje voor haar kan vinden.

Nami is ongeveer een half jaar oud. Ik weet helaas niet zeker of ze een vrouwtje is, maar dat denk ik op het moment wel, haha! Wanneer nodig ga ik een testje met haar doen om het geslacht te bepalen.

Ik woon in Heerlen, dat is in Zuid-Limburg bijna op de grens van Duitsland en Belgiƫ...
Hopelijk kan iemand mij helpen om een leuk vriendje voor Nami te vinden!

Kim en Nami

carco

Mooi valkje heb je, maar als Nami zo mooi kan fluiten denk ik niet dat zij een zij is, maar een hij  ;D

Misschien moet je een gezocht advertentie vragen bij te koop/gevraagd?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!