|
|
Alexandra
Valkparkiet

Geslacht: 

Dotje
|
ik wil ze wel zien hoor ... ik zit juist best veel op het forum nu ... tis buiten veels te koud nu ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wendy..
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Tja het is idd rustig nu in de boekjes. Zal het voorjaar wel weer drukker worden. Iedereen is in winterslaap. Plaats je ze in het voorjaar als ze in het zonnetje zitten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Hoe bevalt het kacheltje inmiddels?
Groetjes: Caroline.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mariannenl
Valkparkiet

Geslacht: 

Dierenvrienden zijn MIJN vrienden !
|
bij mij zitten en grijze roodstaarten en de valkjes het hele jaar buiten Voor de voliere zit nu een aluminium pui en op het kleine stukje dat aan de bovenkant open is zit dik dubbel maar wel doorzichtig plastic Ik doe dit al jaaaaaaaaren en heb ik geloof 3 jaar geleden twee papegaaien naar binnen gehaald, die zaten niet goed in de veren en het vroor toen nog harder
Voeding aanpassen, wat vetter voer ( bv meer zonnepitjes ) en oppassen met drinkwater, ik doe daar altijd een eetlepel druivensuiker door
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wendy..
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Het kacheltje bevalt volgens mij goed. Ik heb net nog even gekeken en de temperatuur staat op 4 graden boven nul. Het kacheltje gisteren toch ietsjes hoger gezet. Het was bijna -5. Ik dacht eerst boven nul toen ik net het kacheltje had geplaatst maar het was onder nul. Ik heb het idee dat de temperatuur zo constant blijft. Ze zitten lekker uit de wind met het bouwzeil om de voliére en het water was ook niet bevroren.
Kan ik weer met een gerust hart slapen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick
Valkparkiet

|
Hier zitten ze nog lekker zonder verwarming en doen het goed. Wel steeds het water bevroren maar ze weten wanneer ik voer en water ververs en dan kunnen ze drinken. Zie ze ook wel in de sneeuw happen dus ze weten dat ze daar ook vocht vandaan kunnen halen. Wel leg ik iedere keer een stukje appel neer als het water steeds bevriest. Vanmiddag tijdens de sneeuw zaten ze als idioten te douchen.......... hun liever als ik hahahahahaha
Gr,
Patrick
ps...... wel leuk die kacheltjes maar wat doe je met een stroom storing?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Dan hebben we binnen ook geen stroom en is het ook koud. Misschien kan ik dan wel jasjes voor ze breien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wendy..
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Doe ik de mutsjes goed 
Bevriezen ze niet als ze gaan douchen in de sneeuw ??
Vriendlief is nu ff naar de temperatuur aan het kijken in de voliére. Ze voorspellen toch echt - 15 vanacht Bbbbrrr.... Wij blijven ook maar lekker binnen dit weekend!! Er ligt hier zoveel sneeuw
Vriendlief is weer binnen het is 2 graden boven nul en het kacheltje is aan het loeien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alexandra
Valkparkiet

Geslacht: 

Dotje
|
Hier ook .. valkjes (4) doen het buiten goed, zonder verwarming ... Wel elke dag minimaal ff 2x water verversen .. maar volgens mij hebben ze het niet koud ...
Vind het toch wel spannend hoor .. en van mij mag het wel iets minder hard gaan vriezen ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
Ze vliegen hier een rondje buiten om de vleugeltjes te strekken en gaan dan snel weer naar binnen waar het wat warmer is. Ik en blij dat ik ze de mogelijkheid kan bieden zo en ze zelf kunnen kiezen waar ze gaan zitten.
Groetjes: Caroline.
|
|
|
|
|
|
|
|
|