28 maart 2024, 23:12:53

Wat kan ik nu nog doen?

Gestart door Cybergirlie, 13 juli 2003, 10:52:48

« vorige - volgende »

Cybergirlie

Oke Trudie echt hartstikke bedankt ik heb het allemaal gefikst voor Pinto ik heb nu ff een theedoek over de doos gelegd zodat het ff goed opwarmt en dan hou ik het zo maar ff in de gaten en hoop ik dat ik vandaag ook nog door dr.Feld word opgebeld.

Groetjes Cybergirlie

Speedy

Ok, sterkte en succes verder......

Groetjes,
Trudie

Cybergirlie

Dank je en jij verder nog een fijne zondag.

Cybergirlie

Hoi Trudie,

Nog 1 iets Pinto heeft aan die aluminiumfolie geknaagt zal hij dat nu niet binnen hebben gehad?

Groetjes Cybergirlie

Speedy

Je moet het strak plakken...grrrrr het blijven slopers he, alles ontdekken ze.

Als het niet gaat, moet dat er maar uit hoor.

Groetjes,
Trudie

Cybergirlie

Hoi Trudie,

Ik heb maar een grote badlaken in de doos gedaan zodat er geen folie meer zichtbaar is.
In ieder geval bedankt.

Groetjes Cybergirlie

demi

hoi cyber

hoeistie nu meissie?
,ik hoop dat pinto al opgeknapt is!!!


groetjes diana w

Cybergirlie

Hallo,

Het gaat redelijk met Pinto ,maar moet nog steeds afwachten want hij is nog steeds brood en brood mager.
Hij eet zijn krachtvoer vrij goed en drinkt als een gek nog steeds en als hij gewoon los vliegt want dat lukt hem nog wel dan eet ie ook wel gewoon zaadjes.
Ik hoop gewoon echt dat het allemaal goed komt.
Hij is ook zo speels nou dus ik hoop dat dat een heel goed teken is ,want hij kan af en toe echt gek doen en als Devi bij hem komt dan doet ie bijdehand tegen haar,wel grappig.
Hij rilt alleen nog zo en als ik hem dan ff in de zon zet dan vind ie dat echt heerlijk en dan houd hij z'n veren ook echt helemaal glad en dan zie je echt hoe mager dat hij is.
Maar ja ik moest het ff een week afwachten mocht er niets veranderen dan moet ik weer naar die dr.Feld bellen en dan misschien langs gaan.
Ik laat het jullie weten ,oke!

Groetjes Cybergirlie.

Natanella

hallo cybergirlie, wat akelig joh, dat gedoe van Pinto! Ik hoop voorje dat hij weer snel een beetje aansterkt! Je hebt je best gedaan, nu is het aan Pinto om alle zeilen bij te zetten.
Jij/jullie saampjes veel sterkte en succes.
Groetjes, Natanella

Speedy

Goedemorgen Cybergirlie,

Kan het mogelijk zijn, dat Pinto wormpjes heeft?
Honden en katten worden dan ook altijd zo mager.
Wel een taaie rakker is het hoor, dat hij alles toch nog doet.
Hopelijk kom je er snel achter, wat zijn gebrek is, misschien een tekort aan iets.
En is er daarvoor speciaal voer voor.
Nou in ieder geval het allebeste ermee hoor...

Groetjes,
Trudie

Cybergirlie

17 juli 2003, 17:28:55 #25 Last Edit: 17 juli 2003, 17:29:49 by Twinky
Hoi Trudie,

Als Pinto wormen heeft is het toch te zien in z'n ontlasting of toch niet?
Ik heb hem nog steeds apart in een doos zoals je mij had gezegd maar ik vind het nu wel een beetje zielig worden.
Als ik thuis ben laat ik ze gewoon beide los hoor want ik denk haast niet dat hij een ziekte heeft ,want anders was Devi ook allang ziek geworden ,niet dan?
Alleen vroeg ik mij wel af of zijn ontlasting wel goed is.Hij eet zoveel mogelijk natte eikrachtvoer en geweekte zaden en hij drinkt dus veel water met druivensuiker en vitamine.Zijn poep is 1 sliert groen in heel veel water wat er dus uit hem komt zal dat wel redelijk goed zijn i.v.m.het vele vocht dat hij binnen krijgt.
Nou ik laat af en toe wel weten hoe het met hem gaat oke.
Momenteel is hij nog steeds brood mager dus.
Maar ik wacht het af.

Groetjes Cybergirlie.

Speedy

Ok Cybergirlie,

Meer dan dat kun je ook niet en maar hopen dat ie er zo ook goed doorheen komt, misschien is ie u eenmaal een gespierde spijker....bij mensen heb je ook magere en dikke tussen zitten.
Zolang hij maar niet ziek overkomt.


Groetjes,
Trudie

anika_en_spirit

hoi cybergirlie,

wat naar voor pinto en natuurlijk voor voor jouw.
hoe gaat het nu met hem ??

sterkte ermee en laat snel weer wat horen.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soƫ, Sterre, Sero & Sweet!


Cybergirlie

Hallo allemaal,

Pinto is vanaf vandaag (22-7-03) bij de dierenarts gebleven ,want hij blijkt dus suikerziekte te hebben en daardoor is hij ook ernstig afgevallen.
En ik had hem dus nooit geen druivensuiker mogen geven.
Maar ik hoop dat hij daar zal opknappen.
Zodra ik weer wat meer weet laat ik het jullie gelijk weten oke!

Groetjes Cybergirlie

Speedy

Och gossie,
wie denkt er nu bij een vogel aan suikerziekte? ja inderdaad, als het bij de mens was, dan wist je het al.
Jeetje.

Ik hoop dat alles goed komt en dat er wel makkelijk mee te leven valt, want hoe doe je dat bij vogels? insuline? tabletten druppels...een speciaal dieet? vreemd he....goh...nou het aller beste met Pinto hoor.


Groetjes,
Trudie