28 maart 2024, 19:53:03

Fotowedstrijd - maart 2012

Gestart door Sanna, 25 februari 2012, 09:07:57

« vorige - volgende »

Close-up

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9

Sanna

25 februari 2012, 09:07:57 Last Edit: 12 maart 2012, 12:44:45 by Sanna
Het thema van de fotowedstrijd van maart is:

Close-up


Wat mij meestal overkomt als ik een mooie foto van een van m'n valkjes wil maken, is dat betreffend mormel mijn camera zo interessant vindt dat die er zowat in kruipt. Een beetje té close-up dus. Maar ik zie op het forum regelmatig hele mooie close-up foto's van jullie langskomen, dus jullie hebben vaak meer succes ;). Kortom, doe je best! Verras me!

Stuur je foto vóór 10 maart naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's niet verkleinen. Bewerken mag, maar hoeft niet. De poll wordt dan zo snel mogelijk na 10 maart geplaatst.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Succes met de wedstrijd!

Foto 1


Foto 2


Foto 3


Foto 4


Foto 5


Foto 6


Foto 7


Foto 8


Foto 9

Alexandra

Hoi Sanne,

Mijn foto is al onderweg naar je !!

grts Alexandra

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl


Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Rocko

de mijne is net verstuurd  ;D

viize

De mijne is ook zonet verzonden!!
Eindelijk de eerste deelname :p
Hopelijk succes! :D
Succes allemaal

* MaRlEy & Me *

Sanna

Wouw! Wat hebben we ouderwets lekker veel inzendingen binnen gekregen zeg! Super, helemaal top :D.

Kijken jullie allemaal even of je er tussen staat als je een foto hebt ingezonden? Staat jouw foto er nog niet tussen, stuur dan nog even een mailtje naar fotowedstrijd@valkparkiet.com. Morgen open ik de pol.

Sanna

De poll is geopend! Dus doe jullie best, stem lekker. Je mag op 3 foto's stemmen. En met het overweldigende aantal inzendingen dat we hebben binnengehad zal het best een lastige keuze worden... Sterkte! ;)

Sanna

Sorry voor de late plaatsing van het kadootje, maar het is je van harte gegund Kim!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12057.msg712891.html#msg712891

Groetjes, Sanna