16 april 2024, 06:06:20

is dit goed???

Gestart door carpediem77, 20 januari 2012, 19:47:40

« vorige - volgende »

carpediem77

Hallo,

Nadat het een paar keer mis is gegaan, hebben we nu eindelijk een nestje jonge valkjes!!! :D
Het zijn er vier en zijn nu vier weken oud en worden erg goed door de ouders gevoerd, de gewichten varieren van 90 tot 100 gram.
Nu was mijn vraag sinds vandaag gaat de oudste vanuit het broedhok op onderzoek uit in de kooi, eerst alleen het koppetje eruit maar vanmiddag zat hij op de bodem van de kooi, het broedhok staat wel op de bodem van de kooi, maar hij kan er zelf niet in terug komen dus heb ik hem weer in het broedhok teruggezet, waar ik bang voor ben is dat hij misschien dan niet meer gevoerd wordt door de ouders als hij uit het broedhok is? of moet ik hem gewoon zijn gang laten gaan en lekker op onderzoek laten uitgaan? en gaan de ouders hem ook buiten het broedhok voeren?
misschien een hoop vragen, maar ik wil zo graag dat het goed gaat en ik wil het liefst de ouders ze laten grootbrengen...

groetjes carpe diem

Dennisfr

Wees maar niet bang.De ouders zullen het jong ook gewoon buiten het broedblok voeren. dus je hoeft het jong niet perse terug het broedblok te zetten.

carpediem77

dank je wel voor je reactie!!, is een grote opluchting, mocht hij weer op onderzoek uitgaan laat ik hem lekker gaan!

Jaimy

oeeeh wat leuk dat je eindelijk jonge valkjes hebt! Wees gul en laat ons allemaal even meegenieten van het kroost!  ;D (foto´s!!) ;)

Groetjes Jaimy

carpediem77

ik zal morgen even een foto plaatsen, altijd leuk!!