Hoe weet ik of mijn valkparkiet echt 2 maanden oud is

Gestart door Cartman, 16 januari 2012, 16:32:10

« vorige - volgende »

Jeroenw

Ik had met bewijs en al terug gegaan en de dierenwinkel goed de waarheid verteld je betaald voor een jong valkje veel meer dan voor een overjarige valk . Plus die leugens  >:( >:(


Dat geld hoor je terug te krijgen ,  >:(

Oplichting!!!!!

Maar wel leuk dat hij zo ook zijn plekje gevonden heb in de voliere
Als de dierenwinkel helemaal een klo*** zak  was geweest
Had ie zijn nek omgedraaid , hij kan dan voor de rest niks meer met het valkje. Ps. Ik bedoel als en niet dat het zo zal zijn voor de duidelijkheid


Cartman

ik zeg 4Animals...  ??? :censuur

Joh ik zie het zo ik heb dat beestje gered van die dwazen daar... Kost me teveel tijd en energie om hun te confronteren ermee...

Hij is nu 1000 keer beter af toch... tis alleen zonde van me centjes geweest, maar ja...

En zonder dat dit is gebeurd hadden we nu ook niet deze lieve valk gehad... ;D

carco

Een bekende zaak die dus niet goed bekend staat.

Het is te hopen dat het andere valkje het nu overleeft in de volière :-\ Dit is dus iets wat nooit mag: een valkje verhuizen midden in de winter naar buiten toe , al is die afgedekt!

Wel fijn dat je nu een lief tam valkje ervoor terug hebt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Jeroenw

Cartman ik zie het zo

Nu ben jij de slachtoffer en volgende keer weer iemand anders en ook weer een valkje dat weer de duppen is

Als ze zo door gaan zonder dat iemand aan de Bell trekt meer arme slachtoffertjes van dieren .

En je laat ook geen kaas van je brood af eten toch!!
Ze mogen best wel de waarheid horen :censuur

Pisnijdig word ik hier van >:( >:( >:(

Jeroen

Cartman

@Jeroen: daar heb je eigenlijk gelijk in... Ik was ook pisnijdig. Maar ja zag ook hoe ze daar bezig was een losgebroken phurera iets te vangen al zwaaiend met schepnet... dacht ik beter maar zo...  :-\

@Caroline: dat wist ik niet dat, dat niet mocht, nu voel ik mij wel schuldig... En idd ik had al slechte dingen gelezen maar ja je denkt och loop wel los, kan altijd dat er mensen zijn die wat te klagen hebben... Maar helaas...  >:(

Jeroenw

Ik begrijp die man met de buiten voliere niet .
Is hij er pas mee begonnen ofzo

Die man had beter moeten weten
Ik neem aan cartman dat het vertrouwen kwetsie is geweest van jou naar de man toe dat hij wel wist waar hij mee bezig was

Of niet




Cartman

Ja, ik bedoel hij heeft een volière dus ik ga er idd vanuit dat ie daar rekening mee houd... Bedoel ik ben vrij nieuw in de valkjes dus, ik wist het niet... En volgens mij doet ie het wel langer dan vandaag... Ik heb Picasso daar vorig jaar gehaald...

noname

Ik denk dat ik ook een soort van opgelicht ben. We hebben bij 4Animals een Valkje gekocht van zo'n 7 a 8 weken. Bij mijn tante aangekomen is haar valkje van een jaar of 2 net zo groot... De mijne is echt ontzetend schuw en bijt als de kolere... We hebben 50 euro voor dat beestje betaald omdat we dachten dat het een jonkie was.

Ik zit lichtelijk te koken nu en sta op het punt om de winkel te bellen...

carco

Ben bang dat je hier heel weinig mee opschiet.
Is de vogel geringd of heb je een foto?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




noname

Helaas is hij niet geringd. Ik heb wel een enkele foto, maar ik weet niet hoe ik deze hier moet toevoegen. Misschien dat ik hem via de mail kan sturen?

Via een andere kweker heb ik al te horen gekregen dat het beestje ouder dan 3maanden is omdat de staart al volgroeit is en de oranje wangen vrij fel gekleurd is

carco

Klik op het plaatje voor onze site!