vogeltje van 7 maart is bol en krop zit nog vol

Gestart door Whitney, 28 april 2012, 12:10:18

« vorige - volgende »

Whitney

mijn vogeltje die op  7 maart is geboren is bol en heeft nog pap van gister in zijn krop nog hij is ook bol wat moet ik doen?
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Lin

Masseer even licht de krop en Ruik even of het niet zuur is in de bek. Geef vervolgens een beetje pap en kijk of hij honger heeft. Als hij honger heeft kan je nog een beetje meer geven. Geef de pap wel op temperatuur en niet koud natuurlijk. Hoe lang geef je al pap en waarom ?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Whitney

hij kan nog geen zaad eten hij kan zegmaar niet de kern eten maar wel fewoon pellen
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Whitney

maar dalijk is de pap in de krop op een ander temperatuur dan het pap wat ik geef ???
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Whitney

ja inderdaad het ruikt anders dan die ander vogel  kan het kropverzuring zijn?
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Lin

Als het echt zuur ruikt kan je naar de dierenarts gaan. Hoeveel valkjes geef je pap eigenlijk? De ouders geven niet? Als hij nog bol zit en de ontlasting is zwart ga dan ook naar de da. Kan je niet terug naar de kweker of zijn deze bij jou geboren? Is hij wel levendig dan wat pap geven en licht masseren. Kijk of hij wat levendiger wordt en geef dan met 2 uur weer en volg het schema. Vertel wel even wat meer over de geschiedenis, hoe vaak en hoeveel pap je geeft.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Whitney

het gaat weer goed, hij had gewoon te veel pap ik geef hem nu maar 5 spuitjes, maar daarna zit tie weer bol en ik weet niet hoe ik hem aan de zaad kan brengen
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses

Rissiejjj

5 Spuitjes, oftewel 5x daags?
Dan is het logisch dat ie geen zaadjes gaat eten, dan word ie overvoerd.
Zet hem is wat meer voor het blok, oftewel, voeding weglaten, laat hem maar zelf gaan eten.