9 mei 2025, 05:47:53

vraag over pop

Gestart door Aranka, 7 januari 2012, 21:01:33

« vorige - volgende »

Aranka

halo,

Ik heb een vraagje over mijn pop.

Wij hadden tot voor kort 5 valken helaas is onze sharky 11-12 overleden, maar sharky en mijn pop waren een koppeltje.
Nu heb ik nog 1 koppel en een man, maar in plaats dat mijn pop naar die man trekt zoekt ze nu juist mijn vriend op!!
maar ook echt op een manier dat ze hem ziet als partner lijkt het wel, ze gaat op zijn schouder zitten met haar kont omhoog richting hem en maakt dan van die leuke geluidjes.
Wat moeten we hiermee? mijn vriend negeert het wel en als ze zo zit duwt hij haar weg maar ze blijft terug komen.

Jaimy

;D Wat grappig, ik heb wel eens gehoord van hitsige valkparkietmannen die op je hand gaan rijden..en onze tamme kauw deed ook wat jou popje doet. Blijkbaar heeft ze dus jou vriend als nieuwe partner gekozen, dat is natuurlijk wel ongewoon aangezien er ook gewoon een vrije valkenman aanwezig is ;) Miss kun je deze man en het popje samen apart zetten, zodat ze wat naar elkaar toe kunnen trekken? en je vriend kan niks anders doen dan het negeren.. ;D

Groetjes Jaimy

Aranka

Dank voor je reactie!!

Om ze apart te zetten had ik ook al aan gedacht, in het voorjaar zet ik ze toch altijd apart vanwege dat mijn andere kopel dan druk bezig is met de voortplanting en in het verleden ging dat niet altijd goed met z'n alle in de kooi.
Ik wacht het op deze manier nog wel ff af en dan zet ik ze later apart, dan maar hopen dat ze elkaar wat leuker gaan vinden.