Zwolsche Valkjes (update 1 september)

Gestart door Jaimy, 4 januari 2012, 20:57:10

« vorige - volgende »

Alexandra

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Jaimy

Bedankt Alexandra  ;D Het zijn ook echt schatjes  :-*

Hier nog 2 foto's van wat andere jongen.

De 3-ling van Maseratie en Eos:

en de éénling van pleegouders Guila en Hummer:

Jaimy

Zo, daar was ik weer even. Volgens mij post ik zowat alleen maar foto´s..maar des te leuk toch?  ;)
De jongen groeien allemaal hard en de mutatie's zijn allemaal duidelijk te zien. De 3 jongen van M.P. en Yellow zijn bijna zelfstandig. De 3-ling van Eos en Maseratie gaan ook hard, ookal blijft het jongste valkje een beetje achter. De 3 van Parel en Yessebel zijn teruggelopen naar 2.. :-\ door mijn eigen schuld..tijdens het verschonen van het blok..tijdens het dichtschuiven stak hij net zijn koppie naar buiten.. :-X Nekje gebroken..ik heb staan brullen als een klein kind..wat voel(de) ik me schuldig..Zo stom.. :'( Het pleegjong van Hummer en Guila is echt een schatje en Pandora en Mik zijn de ouders, dus is het een split bronze fallow en geelwang. :) Hieronder natuurlijk weer wat foto's van een paar jongen!

Groetjes Jaimy

Jaimy

Joehoeee..het jong van Pandora en Mik is uitgevlogen!  ;D Hij/Zij zit een beetje verbaast om zich heen te kijken, maar Guila en Hummer zitten er telkens bij!  ;D

toyotatsport

Jaimy

Zo, terug van 2 weken Zeeland. Mijn schoonvader heeft de valkjes goed verzorgt! Ze zijn op het moment allemaal uitgevlogen. Apsu en Gaia zitten nog op eieren, maar die zijn allemaal op hele verschillende tijden gelegd, dus daar verwacht ik niet te veel van.

Ook Bentely en Yakumo zijn weer aan het leggen. Ook Tally, Dojo en Mik vormen een trio en zitten regelmatig in een blok.
Eos en Maseratie zijn voor aan het zoeken voor hun tweede en laatste ronde. We gaan het zien!

Groetjes Jaimy

Jaimy

Gisteren kwamen er mensen een tam valkje ophalen en terwijl we daar in de schuur stonden, hoorde ik opeens een voer-geluidje uit het blok van Apsu en Gaia komen..en gisteravond gekeken..en daar hoor..een wit donsje en 2 piepeitjes!  ;D Vandaag krijgt een nieuw koppeltje ook een blok, kijken of ze het wat vinden!

Gr, Jaimy

*Esther*

Hey, ben je ook in Zeeland geweest! Ben net terug.
Waar zaten jullie? Wij in Zoutelande.

En toch nog jongen er bij, leuk zo'n verrassing!

gr Esther

☺ Pita ☺

Leuke foto's hoor!!
Tss allemaal in zeeland en niks zeggen hoor pfff :D

Jaimy

hahaha ja erg he..volgende keer komen we allemaal op de koffie  ;) Zeeland is blijkbaar the place 2 be!! Heerlijk weer gehad in elk geval!  ;D

Hieronder wat foto´s van gisteren van de tamme valkjes! Alle drie nog te koop overigs!

Wat een schatjes he..tis dat mijn kweekruimte klein is..anders had ik ze zelf gehouden! Ze zijn split bont witmasker!

Groetjes Jaimy

animallovertje

Wauw!! wat zijn ze leuk en wat zijn ze prachtig!!!!!!!!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Alexandra

Citaat van: ☺ Pita ☺ op 11 augustus 2012, 09:49:19
Leuke foto's hoor!!
Tss allemaal in zeeland en niks zeggen hoor pfff :D

sorry pita, ik was ook in zeeland ... vlissingen nog wel  :-[  :-X  :-\  ;)

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

miep

Zo lief ! maar jij woont in Zwolle denk ik ?

Ik woon in België, net over de grens.
Dat is te ver zeker  ?

En ik heb nog een valkje, maar die is (nog) niet tam.
Als je daar een tamme bij zet blijven ze dan wel tam ? of word die ander dan ook wild ? of word de wilde juist tam  :P

Jaimy

Bedankt voor de reactie's dames..ja we hadden volgens mij een valkparkiet bijeenkomst kunnen houden in Zeeland  ;D ;D

Hey miep, het ligt inderdaad ver uit elkaar..ik denk zo'n 2,5/3 uur rijden!!  :o Valkparkieten trekken naar elkaar toe, dus het niet zo tamme valkje, zou gaan naar het tamme valkje trekken en het tamme valkje (als die echt goed tam is) blijft ook wel tam, ookal zit hij bij soortgenoten!

Gr, Jaimy

*Esther*