11 mei 2025, 09:31:08

raar piepen bij speelgoed in kooi

Gestart door dimi859, 9 januari 2012, 23:44:39

« vorige - volgende »

dimi859

hey mensen mijn valkje doet soms een beetje vreemd vooral bij de avond/ snachts als we nog wakker zijn. Hoe dan ook telkens ik speelgoed in z'n kooi hang eerst is hij er bang van maar naar de tijd dat het erinhangt speelt hij er wel eens mee ma niet echt enorm veel hij durft dan af en toe zoals net het geval was z'n hoofd er laag naar het speelgoed gericht en dan alsmaar beginnen piepen of hoe ik het moet noemen heb het speelgoed er al eens uitgehaald en eens veranderd maar dat helpt zo te zien niet het is gelijk ook door dat laag zitten dat hij wil gekroeld willen ofziets maar ik snap er dus geen zak van wrm hij dit doet

wat is dit gedrag ??? ???

hopelijk niet broeds ofziets want hij had dat indertijd toen met z'n spiegel (toen heb ik dat geluid wel niet gehoord) maar dan ging hij alsmaar bij z'n spiegel zitten en kwam hij er zelfs met geen stokken meer uit en dit gedrag wil ik niet weer hebben want heb veel last gehad om er hem uit te krijgen tot ik het had weggenomen wat ik eigenlijk wel jammer vind altijd maar toch anders wou hij niet meer uit zijn kot

Jeroenw

Hij wil genegenheid van zijn speelgoed hij wil gekriebelt worden :)
Is hij tam?

dimi859

jep hij is tam
en ik heb nu ook voor de allereerste keer gemerkt vandaag terwijl ie op me schouder zat dat hij dat ook inneens deed :p maar da kan want het is echt eentje da constant geaaid wil worden vooral door mij maar iemand anders mag er nu ook al aankomen zonder dat hij een pikje geeft in hun vingers

Jeroenw

Gaat hij ook met zijn staart om hoog of enkelt maar zijn koppie omlaag?

dimi859

nee eigenlijk echt zo heel laag zitten eigenlijk zoals ja hoe moet ik het zeggen :p
op z'n hurkje zitten snap je?

Jeroenw

Met zijn vleugels its wijder uit elkaar ?

dimi859

daar heb ik nie echt op gelet meestal als hij me ziet stopt hij al maar hij doet het nu al bijna niet meer want heb het al een tijdje niet meer gezien