13 mei 2025, 10:00:42

Vraagje aan de Belgen....

Gestart door Karin, 27 juni 2003, 20:44:47

« vorige - volgende »

Karin

Even een vraagje aan de Belgen onder ons : is de BOF een vogelvereniging of zoiets ?? Dat staat op de ring van Dizzy, en zij komt uit België. Weet iemand het internetadres van deze vereniging ?? IK kan het niet via google vinden.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

yentl

? de BOF ? nee, nog nooit van gehoord. Ik ken ook helaas niet zoveel vogelverenigingen in België.

groetjes Yent'l

Karin

27 juni 2003, 21:52:04 #2 Last Edit: 27 juni 2003, 22:06:07 by kazoo
Ik kan me zoiets voorstellen dat het " Belgische ornitologen federatie" ofzo betekend  ;D Jammer dat je het niet weet. Ik dat een andere " zuiderburen" het wel weet.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Hoi Noorderburen ;D,

hier heb ik ook nog nooit van gehoord hoor :-/ zal het dan even opzoeken en als ik iets vind, laat ik het je weten :).

Groetjes, Tara

Karin

OK, thanx  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Valerkiet

Hoi Noorderburen,
ik heb hier ook nooit iets van gehoord soory
 :'(

Dark_Fox

28 juni 2003, 21:20:39 #6 Last Edit: 28 juni 2003, 21:25:22 by Dark_Fox
BOF staat òf voor die nare ziekte de bof, òf voor Belgisch Of Frans (jeweettoch, ze zijn al decennia aan t proberen te beslissen welke taal ze nemen en zijn het er nog steeds niet over eens en zo proberen ze een enquette op gang te brengen, vertel je kweker of je liever in het Vlaams of Waals praat)  ;)

Stijn dc

hello

ik kom ook uit belgie, maar ik weet het jammer genoeg ook niet!! mss kan je eens een mailtje sturen naar een andere belgische vogelvereniging of zo

SDC:D