11 mei 2025, 18:52:34

Mijn vogelparadijs

Gestart door Mandytje, 24 november 2011, 14:49:15

« vorige - volgende »

debster0504

elvis kan idd erg hard fluiten hahaha

maar wel leuk dat ze elkaar toch opzoeken. dreams en elvis zijn hun partner kwijt  :(

einde van volgende week komen we ff kijken  ;D
als je kan natuurlijk, wat ik nodig ons zomaar ff uit  :-X

samantha21

hey!

gefeliciteerd met de ukkies! wat een kleine schatjes :)
ze zien er prachtig uit!

groetjes  :)

Mandytje

Vandaag goed nieuws  ;D

Fierra heeft een eitje gelegd en zit samen met Ivory te broeden hihi.
Dreams had ook een ei gelegd alleen in het blok waar de 5 jongen van Balou & Bella zitten ..

Hutch&Daisy hebben nu 4 bevruchte eitjes! ;D
En bij de 2 oudste jongen van Bella & Balou komen de pennen al door ;D

Mandytje

Citaat van: samantha21 op 21 januari 2012, 23:11:05
hey!

gefeliciteerd met de ukkies! wat een kleine schatjes :)
ze zien er prachtig uit!

groetjes  :)

Dankjewel samantha21!
Ben superblij met ze!

Groetjess

Mandytje

Citaat van: debster0504 op 21 januari 2012, 20:59:53
elvis kan idd erg hard fluiten hahaha

maar wel leuk dat ze elkaar toch opzoeken. dreams en elvis zijn hun partner kwijt  :(

einde van volgende week komen we ff kijken  ;D
als je kan natuurlijk, wat ik nodig ons zomaar ff uit  :-X

Tuurlijk deb, jullie kunnen altijd langskomen, dat weet je toch! ;D[/b]

Mandytje

Even weer nieuwe foto's gemaakt van een paar valkjes!
Vanavond weer een lekkere douche gegeven aan ze, en snoepstaven opgehangen ;D

Jessy aan het eten  :P, Jessy is een eigen kweekvogel van mij, hij is een beetje aan de kleine kant maar de beste fluiter van allemaal ;D. En altijd heel niewsgierig.

Jaco op de spiraal, helaas een beetje een stil mannetje.. zit eigenlijk vaak alleen, maar is wel heel lief ;D

Ivory, is samen gekomen met Jaco.
Hij is gelukkig weer opgeknapt van de wormpjes en is weer helemaal in topvorm ;D
Samen met zijn vriendinnetje Fierra heeft hij nu 1 eitje.

Bella&Balou op de schommel.

Robin (Bleekmasker) en Abigail bonte opaline samen op de kubus ;D

Vanavond lekker vers eivoer neergezet en Balou als eerste op het bakje ;D, hij moet natuurlijk ook 5 ukkie's voeren :-X

debster0504

leuk hoor de foto's  :D
ik had gisteravond nog ff gekeken met me foon maar dan zie je t niet zo goed..

Jaimy

wat leuk dat je al eitjes en zelfs al jonkies hebt!  ;D Lekker veel foto´s plaats je..I like that!  ;)

Groetjes Jaimy

Mandytje

Citaat van: Jaimy op 23 januari 2012, 15:29:29
wat leuk dat je al eitjes en zelfs al jonkies hebt!  ;D Lekker veel foto´s plaats je..I like that!  ;)

Groetjes Jaimy

Dankje Jaimy, ik probeer elke dag wel weer nieuwe foto's erop te zetten, maar dat lukt helaas niet altijd.

Groetjesss

Jaimy

nee, ik snap dat het niet iedere dag lukt  ;D Ik vind je koppel hutch en daisy erg mooi! Ik heb zelf ook een schattige witmasker pale fallow man.  :) Hij is helaas nog vrijgezellig  :P Ik ga hem binnenkort even apart zetten met Eos, een witmasker cinnamon bonte opaline pop.

Groetjes Jaimy

Mandytje

Citaat van: Jaimy op 25 januari 2012, 20:22:00
nee, ik snap dat het niet iedere dag lukt  ;D Ik vind je koppel hutch en daisy erg mooi! Ik heb zelf ook een schattige witmasker pale fallow man.  :) Hij is helaas nog vrijgezellig  :P Ik ga hem binnenkort even apart zetten met Eos, een witmasker cinnamon bonte opaline pop.

Groetjes Jaimy

Heey Jaimy,

Ja ik vind Pale fallows ook heel mooi hihi, alleen dit koppel is het helaas nog niet gelukt jongen groot te brengen  :(
Ze hebben nu weer 4 eitjes maar t lijkt er niet echt op dat ze bevrucht zijn :-\ dus even afwachten nog maar.
Zelf heb ik ook nog een paar vrijgezelle, momenteel staan Kierra en Felix in de woonkamer in een kooi, daar kan ik ook hele mooi jongen van krijgen, maar tot nu toe tonen ze niet echt interesse voor elkaar :( zou dat misschien kunnen komen omdat er speeltjes inhangen? want zie Kierra wel vaak spelen haha.
En als Kierra en Felix verhuizen naar de kweekvlucht ga ik Rox en Robin samenzetten. Hierboven zie je wat daar allemaal voor jongen kunnen uitkomen ;D alleen het is altijd wel even hopen dat het klikt tussen de vogels..

Groetjesssss
PS : zometeen nieuwe foto's van de jongen, ze zijn al heel erg gegroeid ;D

samantha21

oeii... nieuwe foto;s  ;D daar houden we allemaal wel van!
ben benieuwd!  :)

Mandytje

Vandaag weer nieuwe foto's van de baby's ;D
Kan iemand mij trouwens vertellen wat het verschil bij de jongen is qua kleur kuif? een paar hebben een witte en een paar een zwarte.. jongen worden witmasker of witmasker gepareld, kan ik dan nu aan de kuifkleur al zien wat voor mutatie het word?
Gister ook even de jongen gewogen.
De foto's zijn ook  de 25ste gemaakt.

Met z'n alle op een rij van groot naar klein ;D

Jong 1 Geboren 12-1-12
Gewicht: 78 gram

Jong 2 Geboren 13-1-12
Gewicht : 55 gram

Jong 3 Geboren 14-1-12
Gewicht: 48 gram

Jong 4 Geboren 15-1-12
Gewicht : 43 gram

Jong 5  Geboren 18-1-12
Gewicht 15 gram :-X

Tamireya

ooooohhhhh wat schattig  :-*

Krijg er wel zin in om Yin en Yang ook een blok te geven  ;D

De stekelvarkentjes met een witte kuif zijn bonte witmaskers  ;)

Jong 1 en 3 zijn bonte witmaskers.

Bij jong 1,2 en 3 vermoed ik zelfs nog opaline alleen zie ik dit helaas niet heel erg goed op deze foto´s (van de zijkant is dit beter te zien bij jong 1 en 2, jong 3 is misschien nog iets te vroeg)

En jong 4 en 5 zie ik nog helemaal niks  ;D ;D ;D

Maar in ieder geval zien ze er allemaal prachtig uit en zijn erg goed gevoed zo te zien  :D

Mandytje

Bont? hahh oke dat had ik niet verwacht.. omdat ik al heel veel nestjes heb gehad van dit koppel en er kwamen alleen witmaskers en opaline witmaskers uit..
Dus blijkt 1 van de ouders split bont te zijn.. of allebei.
Hmm ff uitzoeken dan maar haha.

En zoals verwacht hebben dreams en Elvis een blok uitgezocht. Allebei net hun popje en mannetje verloren dus dat gaat vrij snel allemaal ???
Dreams is een witmasker pale fallow split bont en Elvis is een Opaline cinnamon witmasker.
Dus ben benieuwd of het iets word  ;D

Groetjesss