7 mei 2025, 15:03:17

Mijn vogelparadijs

Gestart door Mandytje, 24 november 2011, 14:49:15

« vorige - volgende »

debster0504

hoop dat alles goed gaat komen met je valken.
ik leef helemaal met je mee.

en we gaan voor een 2e valk voor ons  ;D

Mandytje

hier nog een fototje van mijn broedende schatjes.

Hutch heeft eindelijk bepaald dat Daisy mee mag broeden haha.
Alleen Balou neemt de zorg over het broeden alleen op zich.

carco

Balen zeg dat je op deze manier valkjes verloren bent.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Jaimy

Hey Mandy,

Ik heb je dagboekje even helemaal gelezen (3 pagina's durf ik nog wel! ;) ) Wat een hoop koppels heb je..en mooie mutatie's ook! Van sh*t dat je een paar van je oudervalken kwijt bent..en al je jongen..puff..en het lag allemaal aan wormen? Was de wormenkuur die je had niet goed genoeg dan..nee blijkbaar niet..sterkte..en ik ga je vanaf nu ook proberen te volgen :)

Groetjes Jaimy

Mandytje

Hallo Jaimy

Bedankt voor de complimentjes !

Ja en ik voel me inderdaad nog  :censuur
Maar ik zie de toekomst nu weer wat zonniger.
8 Januari komt mn eerste jong weer uit en hoop dat alles goed gaat.

Groetjess mandy

debster0504

we duimen voor morgen  :D
enne... als de eerste ei uitkomt mag je me whatsappen hoor  ;) hihihi

Mandytje

7-1-012

Ik heb net even bij de eitjes van Daisy & Hutch gekeken en ik ben bang dat de eitjes niet bevrucht zijn :( ik heb ze nog niet geschouwd maar ze zien er glazig uit :(

13-1 komt als het goed is het eerste eitje van Balou & Bella uit! net ook even gekeken en ze zijn alle 5 bevrucht  ;D
Hopen dat alles goed blijft gaan.

Groetjess

debster0504

hutch en daisy hebben geen geluk met de eitjes  :-[
:censuur zeg!!!

maar wel goed nieuws dat de eitjes van balou en bella alle 5 zijn bevrucht.

blijf duimen voor alle 9 eitjes.

hoe is t met ivory en baukje?

Mandytje

Hee deb,

ik heb net de eitjes geschouwd van Balou&Bella en Daisy&Hutch.

Helaas waren de eitjes echt niet bevrucht en heb ik ze weggehaald vind dat zo zielig als ze broeden op iets wat niet uitkomt.. :(
De eitjes van Balou&Bella waren zo donker dat ik niet eens wat kon zien haha dus die komen 1 van deze dagen uit! de 13e verwacht ik de eerste  ;D ;D

Ook ga ik morgen Didi en Boris samenzetten in een grote kooi.
Allebei een bont getekend koppel, dus komen ook Bont getekende jongen uit, en misschien meer?? weet namelijk niet of Boris ergens split voor is.

Na 14 dagen wil ik ook Levi en Lara en Rox en Jaco samenzetten.. kijken of dit iets gaat worden hihi.

Morgen ga ik weer een paar foto's in mijn dagboek hoop op leuke actie foto's  ;D ;D

Groetjesss

☺ Pita ☺

Jammer van je onbevruchte eitjes!
Hopen dat de bevruchte eitjes wel goed gaan :D
Groetjes Petra.

debster0504

hee mandyyyy

didi was toch een koppel met dazzle? weet wel dat dazzle overleden is maar gaat dat zo makkelijk dan met valken dat ze zo een ander hebben?

hutch en daisy hebben geen geluk zeg. vorige keer was t ook al :censuur en nu weer, jammer hoor!!

ben benieuwd naar levi en lara, rox en jaco  :D

nu nog duimen dat t met de 5 eitjes van balou en bella ook allemaal goed gaat.

zie je foto's morgen wel verschijnen dan  :D

Mandytje

Hey Petra, ja ik vind het inderdaad jammer dat de eitjes niet bevrucht zijn..
Gelukkig wel goed van balou & Bella ;D;D

Hey Deb,

Ja das inderdaad wel waar.. maar kan het altijd proberen, als ze Boris niks vind dan vind ik het op zich niet zo erg hoor, maar zoo leuk vond ze dazzle toen blijkbaar niet, want ze plukte hem altijd helemaal kaal.. :(
En ik hoop echt dat Levi en Lara elkaar wel wat vinden, dan kan ik namelijk Geelwangen uit krijgen! dus ben benieuwd hihi.

Wat ik ook wel jammer vind is dat ik van 1 koppel nog maar bleekmasker kan krijgen..
Dus heb besloten om te gaan kijken voor een Dominant Pastel DF, helaas wel moeilijk te vinden..

Groetjesss

Mandytje

hey Jaimy.

ja ik zag het gister ook haha even mijn vader overhalen om hem te halen

groetjessss

debster0504

dat lukt je wel om je pa over te halen, ken hem hahaha
hij wil voor je naar frankrijk rijden als je daar valken zie die je graag wil. dus dan is een plaats in nederland een eitje voor hem  ;)

anders kom ik wel ff langs hahaha gaan we hem samen overhalen hahaha