Fotowedstrijd - november & december 2011

Gestart door Sanna, 1 november 2011, 16:45:16

« vorige - volgende »

Valkjes & andere dieren

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6

Sanna

Misschien is je foto te groot om hem te versturen. Upload hem anders op photobucket ofzo en stuur mij de link.

Sanna

De poll is geopend! Overigens, beste mensen, alle foto's zijn van verschillende personen afkomstig. Dat is hoever de regels op dit moment gaan. Of dat moet worden aangescherpt moet ik nog eens rustig over nadenken. Voor nu: dit zijn de inzendingen, stemmen maar! ;)

Groetjes, Sanna

Nadiine

Sorry, wij wisten niet van elkaar dat we hadden ingezonden! We hoorden het net pas van elkaar, we zullen in het vervolg wat beter overleggen want dit staat wel stom natuurlijk..  ::)

Bedankt dat je ze er toch beide opgezet hebt!  ;)

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html

Sanna

Geeft niet, ik had het zelf ook niet gezien (terwijl ik ze er zelf opgezet heb :P). Daarom zei ik al, ik moet er nog over nadenken of ik daar specifiek een regel over moet maken, dit is namelijk de eerste keer dat dit is voorgekomen ;D. Ik dacht al wel dat jullie het waarschijnlijk niet eens van elkaar wisten...

Groetjes, Sanna

Rocko


Hermien

Tja, kán gebeuren. Stom toeval. Het blijven trouwens erg leuke foto's van die valkjes met in het midden een grasje...
En zelf had ik er een leuke puzzel aan: zoek de verschillen... ;D
En nu ga ik stemmen.

                                   :-*     :-*    :-*     :-*

Sanna

De winnaar is duidelijk ;D. Het cadeautje komt later dit keer, ik heb even niet de beschikking over het programma dat ik daarvoor nodig heb. Zodra ik hem afheb plaats ik hem.

Sanna

Bij deze wil ik Caroline officieel feliciteren met het winnen van de wedstrijd "Valkjes & andere dieren"!! Je cadeautje hangt klaar in de Hall of Fame ;):

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12057.msg708982.html#msg708982

Groetjes, Sanna

Caroline 1569

Thanks Sanne voor het mooie plaatje...
Caroline 1569