Fotowedstrijd - november & december 2011

Gestart door Sanna, 1 november 2011, 16:45:16

« vorige - volgende »

Valkjes & andere dieren

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6

Sanna

1 november 2011, 16:45:16 Last Edit: 8 december 2011, 00:06:04 by Sanna
Nieuwe maand, nieuwe fotowedstrijd. Het thema voor de fotowedstrijd van november is:

Valkjes & andere dieren


De meesten van ons hebben naast valkjes ook andere huisdiern (of andere soorten vogels). Dat gaat over het algemeen prima samen. En ze wandelen vast ook wel eens samen voor je fotocamera langs. Mooi! Dan kun je die foto insturen voor de wedstrijd van november.

Stuur je foto vóór 15 november naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's hoeven niet verkleind te worden. Bewerken mag, maar hoeft niet. De poll wordt dan in de 2e helft van november geopend.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Succes met de wedstrijd!


Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Foto 6




Bello

Ja deze maand zijn we er niet bij. Onze valkjes komen niet in aanraking met andere dieren (onze katten).
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Hermien

Ik alleen maar andere speeldgoeddieren......mag dat ook?  ;D

Sanna

Tja, ademen is toch wel een pre... ;D

Hermien

Maar dat zie je tóch niet op de foto..... ;D

Rocko

kan ik nog mee doen voor de maand november:

valkje + andere dieren?

Rocko


Sanna

7 december 2011, 00:36:13 #7 Last Edit: 7 december 2011, 01:26:03 by Sanna
Duizend excuses iedereen!! Zoals je aan de topic-titel al kunt zien is dit inmiddels een fotowedstrijd november/december geworden. Morgen open ik de poll en dan mogen jullie tot eind december stemmen. Sorry, sorry, maar ik heb een flinke griep opgelopen en daardoor achterstand op school, en de papers moesten af!! Maar die zijn gelukkig ingeleverd nu, dus ik kan weer ademhalen. Vanaf januari loopt de fotowedstrijd weer zoals die moet lopen!

Voor nu: hele leuke inzendingen weer deze maand. Zodra de poll geopend is mag je 3 opties kiezen. Succes iedereen!

Groetjes, Sanna

*Esther*


Rocko


Rocko


Monky

Citaat van: *Esther* op  7 december 2011, 08:12:29
Zijn foto 3 & 5 niet dezelfde vogels?



Dat zat ik me ook af te vragen...

Hoe dan ook, het zijn allemaal leuke foto's  :) Moeilijk te kiezen ;D

viize

Haaa! dan kan ik nog deelnemen!
Snel naar huis deze middag om enkele foto's te nemen!
:D

* MaRlEy & Me *

Hermien

Ha Esther,

Ik had precies dezelfde gedachte!!! Heb bericht verstuurd en voilá, nu zie ik jouw reactie. Ben ik dus tóch niet gek aan het worden..... :P

Rocko

Ik krijg mijn e-mail met foto steeds terug.
Kan niet worden verzonden...

Inbox vol?