29 maart 2024, 00:38:51

Fotowedstrijd - oktober 2011

Gestart door Sanna, 16 oktober 2011, 08:42:53

« vorige - volgende »

Rekken & strekken

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Sanna

16 oktober 2011, 08:42:53 Last Edit: 4 november 2011, 08:53:03 by Sanna
Bedankt voor jullie geduld allemaal! Hier komt dan eindelijk de wedstrijd voor oktober. Gezien het feit dat we natuurlijk al vet op de helft van de maand zitten, doen we het deze keer een beetje anders. Jullie mogen tot 31 oktober een foto insturen en dan tot half november stemmen op de wedstrijd voor oktober.

Het thema voor de fotowedstrijd van oktober is:

Rekken & strekken


Het voordeel van een rekkend valkje is dat hij even stil zit en je dus mooi een foto van hem kan nemen. Dus ik hoop dat jullie dat allemaal gaat lukken. Of anders dat je nog een leuke foto in je archief hebt zitten, dat mag natuurlijk ook. Laat maar eens zien hoe onze valkjes rekken en strekken.

Stuur je foto vóór 31 oktober naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's hoeven niet verkleind te worden. Bewerken mag, maar hoeft niet.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Succes met de wedstrijd!

Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5





Sanna

24 oktober 2011, 13:54:22 #1 Last Edit: 27 oktober 2011, 10:58:36 by Sanna
Vergeten jullie niet foto's in te sturen? Indien nodig verleng ik de instuurdatum en maken we er een gecombineerde fotowedstrijd oktober/november van ;).

Groetjes, Sanna

Rocko

leuk thema

eens kijken of ik zo'n foto op de pc heb staan ;)

Sanna

Oogst ;) tot nu toe: 2 foto's....

Sanna

Ik heb al 4 foto's nu! Jullie hebben nog een paar dagen om in te sturen ;).

Groetjes, Sanna

Sanna

We hebben leuke inzendingen voor oktober gekregen. Zie je jouw foto er nog niet tussen staan? Stuur hem me nog gauw even op, dan open ik van de week de wedstrijd.

Groetjes, Sanna

Sanna

Excuses, ik was vergeten de poll te openen. Maar jullie kunnen nu stemmen. Succes iedereen!

Hermien

Hoe zit het met de oktoberwinnaar? Wordt die ondergeschoffeld? Raakt die in de vergetelheid? We willen toch eindelijk wel oorkonde....... ;D

Hermien

and the winner is............


TETTERETETTERETETET!!!


                                    ;D   ;D   ;D   ;D

Sanna

Ja ja, komt eraan.... :P  ;)
Ik heb platgelegen met griep en nu zit ik te pezen op 2 papers voor school.....  :-X

Hermien

Hoi Sanna,

Tja, dat konden wij niet weten, hè? Eigenlijk dacht ik dat je weer met vakantie was gegaan...... ;) (geintje).
Vervelend dat je griep hebt (gehad). Voor jou daarom een lekkere, warme knuffel van mijn 'Vliegtuig'.

                                 :-*   :-*   :-*   :-*

Sanna

Jajajajaaaaa... geduld wordt beloond Hermien. Je cadeautje vind je hier:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12057.msg706665.html#msg706665

Vanaf januari loopt alles weer zoals het hoort hoor... :P

Groetjes, Sanna

Hermien

Heerlijk, heerlijk. Ik maak even een buiging. Kleine correctie: het is Gabber Beau......

Heb je weer mooi ingelijst, hoor.

Dank!

                                 :-*   :-*   :-*   :-*

Sanna

Gecorrigeerd! Maar zo had jij het me wel zelf gemaild ;)... Ik vond het al een bijzondere naam ;D ;D.

Hermien

tikfoutjuh! Naam blijft evengoed bijzonder, toch..... :P