Re:## Binky's roedel ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ - Happy New Year!! ♫

Gestart door Caroline, 5 oktober 2011, 23:06:00

« vorige - volgende »

Larissa

Hoi Caroline

Super lieve puppy foto's, geniet er straks dubbel en dwars van he.

Knuffels Laris

animallovertje

Geweldige update.. wat een dotjes zeg!!!!!!

zou zelf niet moeten denken aan 3 pups tegelijk :o

maar ik snap wel dat het nu zo op je pad komt .. hopelijk gaat het goed met alle 3 de pups en kunnen jullie straks van ze genieten!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Caroline



Dank je wel allemaal voor de leuke reacties.

Ik kreeg net weer een serie foto's van de fokker van Amy ...

Het gaat heel erg goed met de puppy's, Amy was samen met 1 broertje al uit de werpkist geklommen ... ons bijdehandje.  ;D ;D

We kunnen bijna niet meer wachten, volgende week zondag gaan we weer kijken. Jeetje, wat zal het dan moeilijk worden om haar achter te moeten laten.  :-[

Een paar fotootjes.


Amy


Over de rand heenhangend, Amy ...


Amy


Links Amy, samen spelen met een broertje.

Maandag krijg ik weer nieuwe foto's van Roos.

Een fijne zondag allemaal. Duimen jullie voor ons voor droog weer, we  gaan naar de ...








Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Oooow je ziet ze groeien joh!!
Gaat dat hard joh :D
Fijne zondag nog ;)

Ida

 ;D ooooooooooo wat een lekker ding zeg. Ze gaat hard !
AMY is echt om te zoenen.
Nog even volhouden dan is ze lekker bij jullie en kan de knuffeltijd beginnen.

Veel plezier vandaag in de efteling !

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Sanne388


Caroline



Een hele goeie morgen!!!!

Ik heb de afgelopen week 5 dagen flinke migraine gehad gevolgd door een heel druk weekend dus ... sorry sorry sorry, nog geen nieuwe foto's kunnen plaatsen van onze meisjes, Amy en Roos.

Beide meisjes doen het heel erg goed en ik krijg regelmatig foto's van beide fokkers, erg leuk natuurlijk maar nog leuker is om zelf even te gaan knuffelen, kussen en foto's, filmps te maken.  ;)

Gisteren gingen we weer naar Amy, wat is ze mooi!!!!

Ik plaats alvast een paar foto's maar ik ga er vanavond even voor zitten om de foto's van afgelopen week uit te zoeken en te plaatsen en hopelijk heb ik dan ook de nieuwe foto's van Roos want die is vandaag ook alweer 3 weken.


Voor de eerste keer zitten bij Ed.


Hopelijk wordt dit ook weer echt Ed zijn maatje en kunnen ze als Amy groot is lekker samen gaan hardlopen en trimmen.  :D


Sophy is geen seconde van Amy's zijde afgeweken, haar armpjes zitten vol met krabbeltjes van het spelen.

En ja, Jasper en Amy ...


Was liefde op het eerste gezicht!!  :-* :-*

Tot later met meer foto's, fijne dag.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

mariska79

Ooow wat een lekker ding!!

Ik kan me goed voorstellen dat jullie niet kunnen wachten tot de pups bij jullie komen!!!
En wat duurt dat wachten toch lang..

Caroline



Hallo ... daar ben ik dan weer een keertje.

Ik kon mijn eerdere afspraak om foto's te plaatsen helaas niet nakomen, ik had het zo ontzettend druk de afgelopen weekjes maar ... ik ben er vanmiddag even voor gaan zitten en heb de leukste foto's van Amy van de afgelopen weken voor jullie uitgezocht.

Inmiddels is Amy alweer 6 weken, we gingen al 3 keer bij haar kijken en volgend weekend komt Amy bij ons wonen. We hebben er zo'n zin in, we kijken er zo naar uit, alles staat al klaar voor haar, haar bedje is gespreid.

Ik was ongeveer gebleven bij 3 weken oud dus vanaf hier ga ik verder.


Amy 3 weken


Amy 4 ½ week oud ...


De eerste keer geweekte brokjes eten.

En dan heb ik nog een hele leuke serie van vorig weekend, ze was toen 5 weken.

Op het Teckelforum vroegen ze me om onze kinderen ... en voor hen plaatste een paar fotootjes van hen, voor de nieuwe lezers en voor degene die het leuk vinden ...

Mijn 4 kindertjes op een rijtje.


Sanne (10 jr.), Thomas (8 jr.), Jasper (7 jr. geboren met Down Syndroom) en Sophy (4 jr.)


De 2 meiden, Sanne en Sophy


Thomas


Jasper

Amy 5 weken!!


Bij Ed op schoot ...


Bij Ed op schoot ...


Met Sophy ...


Met Jasper  ...


Met Thomas ...


Met Sanne ...


Spelen met een broertje ...




Zitten in de bench waar ze trouwens netjes NIET in plassen  ...


Liefff ...


Oogcontact met mij ...


Drinken bij mams ...


Nog een grappige foto van een broertje ...

Een paar fotootjes van de bench die thuis klaar staat voor Amy ... we hebben 2 grote benchen naast elkaar klaar staan voor Roos en Amy, beide 93 x 60 cm. Voor Youp hadden we er al eentje compleet aangeschaft, deze ga ik voorlopig voor Roos gebruiken, foto's plaats ik straks bij de foto's van Roos. Voor Amy schafte een nieuwe inrichting aan voor de ouwe bench van Fleur die hem niet meer gebruikt, een Toller maak je niet zo blij met een mandje en een dekentje waar het helemaal onder kan kruipen, net als een Teckel.


Zo ligt namelijk onze Fleur 's nachts te slapen en dan werkelijk helemaal onder het dekentje. Hihi!!


De bench van Amy, met ervoor haar voerbak, ze hebben straks alle vier dezelfde voerbak.




Het dikke kleed heb ik aan de achterkant een beetje omhoog gedaan om een geborgen plekje te creëren maar gaat straks natuurlijk gewoon plat. Links is een nieuwe zachte knuffelschaap waar nu eerste Amy en later Roos en Youp lekker tegenaan kunnen kruipen.  Het schaapje rechts  is een warmwaterzak, deze heb ik nog van toen Fleur een puppy was en daar heeft ze dankbaar gebruik van gemaakt. Fleur heeft meteen vanaf dag 1 doorgeslapen ...


Een mand met nieuwe speeltjes, straks gaat het speelgoed van Fleur en Amy samen maar nu om ruzie te voorkomen even voor het samen spelen nieuw speelgoed. Voor Roos en Youp hebben we nog een zak met allemaal nieuwe speeltjes apart liggen, hiermee gaan we op dezelfde manier om als zij hier komen wonen.

En dan als laatste 3 foto van mezelf met Amy ... deze maakte een nieuw baasje van één van de broertjes van Amy, hij is fotograaf. Mijn Ed maakt eigenlijk NOOIT foto's dus je kunt je wel voorstellen hoe blij ik met een paar fotootjes van mezelf met Amy was.






Snappen jullie nu waarom ik hopeloos verliefd ben??

Van Roos plaats ik later nog een serie nieuwe fotootjes.

Tot later!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Caroline



Zoals ik eerder vandaag beloofde heb ik weer een leuke serie nieuwe foto's van onze toekomstige Roos.

Het gaat goed met Roos en haar 3 broertjes en 3 zusjes. Ze kregen al vrij snel 2 x daags bijgevoerd om de moeder zo iets te ontlasten want 7 jongen is niet niks maar met deze extra voedingen doen ze het goed en groeien ze lekker. Afgelopen maandag waren ze alweer 3 weken en kregen ze voor de eerste keer pap. Dat was genieten van de foto's!!

Ik plaats eerst even de foto's van pupteefje met het gele bandje ...


2 weken


3 weken, helaas niet helemaal scherp


3 weken, 644 gram.

Nu pupteefje met het roze bandje ...


2 weken


3 weken


3 weken, 624 gram.

Dan een paar foto's van het pap eten, wie wie is weet ik niet, ze lijken zo op elkaar en ik zie de bandjes bij de meeste niet op de foto.


3 weken en de eerste keer pap


Dat was smullen en ... knoeien!!




Na het eten uitbuiken ... lieffff!!!!

Ik vond ook nog een foto van de moeder van Admiral ...


De oma van Roos.


De spulletjes die we allemaal al voor onze Youp hadden aanschaft. Enkele speeltjes heeft Amy gekregen van de kinderen, andere moeten bewaard blijven voor Roos en weer een paar mag alleen aan Youp gegeven worden, zo weten de kinderen, die de speeltjes als kadootje voor Youp hadden gekocht, me precies te vertellen.


Zo staat de bench voor Roos klaar. Fleur heeft hem al goed gekeurd en tegen de tijd dat Roos bijna gaat komen leg ik in de bench bij Roos de 2 schapen die nu in de bench van Amy liggen.


Links is een zachte knuffelschaap waar nu eerst Amy en later Roos en Youp lekker tegenaan kunnen kruipen, de eerste weken dat ze bij ons zijn.  Het schaapje rechts  is een warmwaterzak, deze heb ik nog van toen Fleur een puppy was en daar heeft ze dankbaar gebruik van gemaakt de eerste week. Ze kroop er 's nachts lekker tegenaan en Fleur heeft meteen vanaf dag 1 doorgeslapen ...

Morgen is Roos alweer 4 weken. Ik krijg dan weer nieuwe foto's ... ik denk dat ik ze morgen nog niet zal kunnen plaatsen, morgenmiddag heb ik een uitvaart van mijn tante en ben pas in de avond weer thuis.

En ja ... Sophy weet het, nog 3 nachtjes slapen en we gaan naar haar Roosje kijken, eindelijk zullen we de puppy's live gaan zien. Daar kijken we ontzettend naar uit. Uiteraard neem ik mijn camera ook weer mee dus dat wordt weer veel nieuwe foto's!!!!

Nu ga ik even rustig TV kijken, de kinderen hebben deze week vakantie en die begon vrijdagavond met een zieke Sophy. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ze 15 x heeft overgegeven en ze was aan de diarree en door de kracht tijdens het overgeven moest ik haar ook steeds van onderen verschonen, tot ik haar na 3 x een luier aan deed van Jasper. Dit vond ze niet leuk maar jeetje, het was niet leuk meer. Gelukkig is ze nu opgeknapt en het is nu heel erg hard duimen dat ze de rest niet heeft aangestoten en we woensdag gewoon naar Borger kunnen.

Een hele fijne avond nog en uiteraard dank je wel voor al jullie lieve en leuke reacties.

PS> ik heb ook nog een paar filmpjes van Amy en haar broertjes maar die houden jullie even van me tegoed, dat kan ik nu echt niet meer opbrengen.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Oooooooooooo, wat een heerlijke update, ik zit hier helemaal te smelten. Wat een mooitjes, zowel Amy als teckeltje roze en teckeltje geel. :-*

En wat geweldig dat ik je kinderen weer eens zie. Wat worden ze groot  :o Van de week heb ik nog foto's gemaakt van Jamie-lee en Renzo. Als je het leuk vindt zal ik van hun hier even een fotootje zetten. ;)

Kan me voorstellen dat je het te gek vindt zelf op de foto te staan met een kleintje 8) Je hebt dezelfde ketting en armband als ik  ;)

Ik kom af en toe terug om bij te lezen.

Groetjes, Nel :)

hermelien1989

Ooh wat leuk!! Ik heb al een tijdje niet meegelezen, maar super dat jullie nu toch het roedel compleet hebben :)

Bj mijn ouders hebben we sinds 1 jaar ook een nieuw hondje (maltheser) en het is toch heel wat zo'n puppy.
Zelfs nu blijft het veel meer tijd kosten als onze oude honden(maltheser is kwa karakter een stuk moeilijker dan een bearded collie :p )

Heel veel succes met jullie (toekomstige) roedel!!

Caroline



Hoi hoi!!!!

Even een snel berichtje ... jeetje, ik mag gewoon mijn foto's niet uitzoeken, verkleinen, uploaden en plaatsen.

Allereerst even voor Nel, foto's van Renzo en Jamie-lee mag je altijd plaatsen, deze zijn altijd leuk!!!  ;)

Inmiddels is onze Amy thuis, afgelopen vrijdag gingen we haar halen.  :D

Het gaat werkelijk SUPER met onze Amy. Ze slaapt keurig elke nacht door, vanmorgen weer netjes tot half 8 (ze is dus gewend aan de wintertijd) en de bench blijft keurig droog. Heel af en toe heeft ze tijdens het spelen in huis een plasongelukje (poepen heeft ze nog helemaal niet in huis gedaan) maar dit zijn er niet meer dan hooguit 1 per dag. Alle plasjes en poepjes doet ze keurig in de tuin of tijdens een korte wandeling in de wijk. Als ze "moet" rent ze zelf al naar de achterdeur en springt daar een keer tegen aan, en ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat we haar buiten alleen op plekken laten lopen waar het niet vol met hondenpoep ligt, ze is immers nog niet volledig geënt. Ook overdag kan ik haar makkelijk eventjes zonder janken in de bench leggen en ook blijft ze al regelmatig probleemloos even alleen als ik een boodschap moet doen of de kinderen naar school moet brengen of halen.

Omdat we zelf graag autorijden, wandelen en fietsen leren we haar dit ook zo snel mogelijk (aangepast) aan. Autorijden doen we elke dag even en dat gaat goed, ze wordt gelukkig niet ziek, lange (bos)wandeling gaat ze lekker mee in de oude buggy van Sophy en dat vindt ze inmiddels heel normaal en voor het fietsen hebben we de fietskar van Jasper al klaar staan en hier gaan we waarschijnlijk aankomend weekend mee oefenen.

Eten ging de eerste dagen best wel moeizaam. Ze kreeg exact hetzelfde als bij de fokker, we hebben er namelijk een zak van 20 kg. van gekocht, maar ik kreeg er nog niet de helft in van wat ze moest eten. Maar de aanhouder wint en vandaag zijn voor het eerst alle brokjes op gegaan die ze moest eten.

En ja, dan onze Fleur, die vond het allemaal niet zo nodig, dat we een maatje voor haar in huis hadden gehaald. Maar we zijn nu een paar daagjes verder en speelde ze gisteren voor de eerste keer heel zachtjes en voorzichtig met elkaar, vandaag ging het er zo hard aan toe dat ik af en toe mijn hart vast hield ... nee, ook dat gaat helemaal goed komen. Het gaan vast en zeker dikke maatjes worden.

Dus wat wil ik nog meer?? Dit is voor een pup van 7 weken, die hier 5 dagen is, natuurlijk allemaal geweldig!!!! Te goed bijna, je zou er nog bang door worden.

En dit alles is ook maar goed want ... ik sta er helemaal alleen voor!!!!

Ed, mijn man, is een fanatiek voetballer. Helaas voor hem heeft hij een hele slechte knie. Deze is al tig x geopereerd en de laatste anderhalf jaar heeft hij dan ook niet gevoetbald i.v.m. een knieblessure. Afgelopen weken begon het weer te kriebelen. Ik zei nog zo, ben gewoon tevreden met wat je wel kunt, hij fiets zonder problemen 60-70 km of meer per dag, loopt 3 x per week 12 km hard en dan bedoel ik ook echt hard en met de honden en kinderen wandelen we ook nog eens veel en lange wandelingen en ook in de sportschool kan hij er alles mee. Maar nee, afgelopen zaterdag, hij moest en zou het toch weer een keer gaan proberen, voetbal is nu eenmaal zijn alles en ging het niet dan bleef het bij deze ene keer. Nou ... het blijft inderdaad bij die ene keer want zijn enkel is dubbelgeklapt!!!! Grrrh, ik ben echt pislink!!! We zijn inmiddels 4 dagen verder, 2 x bij de huisarts geweest, 1 x in het ziekenhuis en een keer op de röntgenafdeling voor het maken van foto's. Hij heeft een scheur in zijn enkelband, is afgelopen dagen ingezwachteld geweest, heeft vanaf morgen een elastische kous en maandag wordt er gekeken of ze het kunnen intapen want op dit moment is dat nog geen optie, het is nog mega dik en blauw.  Mannen ...

Ik heb inmiddels bergen foto's gemaakt en ook al een aantal leuke filmpjes, ik hoop dat ik in het weekend een paar uurtjes voor mezelf krijg zodat ik het allemaal kan gaan uitzoeken. Uiteraard kom ik dan de leukste, liefste en ondeugendste foto's hier plaatsen. En ... ook van Roos heb ik nog nieuwe foto's, zij is inmiddels alweer 5 weken en 2 dagen, de tijd vliegt echt. En ... over een weekje weten we misschien ook of in januari onze Youp de tweede thuis komt wonen. Donderdag 10 november is het 9 weken geleden dat het teefje is gedekt.

Maar ... morgen gaan we eerst genieten van een enigszins voor Ed aangepast dagje weg i.v.m. ons 12 ½ jaarlijks huwelijksdag. Uiteraard gaat onze Amy lekker mee.

Een hele fijne avond en tot gauw!!!







Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.