2 mei 2025, 18:22:05

naam voor mijn valkje?

Gestart door Anita1, 5 maart 2004, 14:19:04

« vorige - volgende »

Anita1

wie weet er een leuke krachtige naam voor mijn kleine valkje die ik dit weekend ga ophalen? ben benieuwd wie er gaat winnen.ik weet niet of het een mannetje of vrouwtje is.ik maak bekend via dit forum welke naam het gaat worden.groetjes anita

Marianne

Hoi Anita,

In de linker kolom staat "namen".
Als je daar op klikt dan kan je zelf een keuze maken.
Succes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rika

hihi die anita ,
ojee namen pffffffffffffffffffffffff
mijne Ara nobilis genoemd : Ziva omdat naar genoemd van Dokter Zivago , daar afkortind Ziva.

en jij humme even denken .
jij rookt wel veel , dat heb ik gezien ( hihi )
dus peuk - poko die past jou heel goed ;)
afwachten wie gaat wint . hihi LOOOOOOOOOOOOL
Liefs Rika

Anita1

:D stttt rika.niet zeggen dat ik rook.whahahaaa maar de naam is leuk!!!.ik zal ook eens op die namen site kijken ja.maar tips zijn zeer welkom.groeten anita

Bianca

hallo anita,
Je kunt natuurlijk ook nog even wachten met een naam, en observeren wat het karakter van het beessie is en daar de naam op baseren.
maar inderdaad de namenlijst van deze pagina heeft ook veel leuke namen erin staan.
groetjes bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Anita1

:) klopt wat een leuke namen zeg!!! ik ben er n.l al uit.ik ben verliefd op de naam MOOSY.en dat gaat m worden dus.groetjesssss anita

Rika

wauw echt prachtig. MOOSY mmmmmm
oefene maar wat je lekker uit spraak .
ik vind heel goed die moosy .
succes ermee ;)

Paul

Hoi Anita,

Hoe kan ik nou nog winnen als je zelf al zo snel een naam verzint  :D
Het is in elk geval een leuke naam hoor :-)
Ik vind het altijd heel moeilijk om een naam te bedenken zeker als je al 21 vogels hebt zoals ik hier.
Veel succes morgen met het halen van je valkje.
Waar moet je hem halen eigenlijk?

Groetjes, Paul

Anita1

ergens achter brabant.is anderhalf uur rijden.maar ik hou m lekker warm hoor.en lekker op schoot.ga m niet in een kooi doen met reizen.zooooo zielig.groeten anita

suus

Hoi Anita,
Ik wilde echt waar Sammy opperen! :D :D :D
Maar Moosy is ook een leuke naam!!
Veel plezier morgen. En gelijk foto's maken en hier op de site zetten he! we zijn benieuwd.
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Skippy

Hey leuke naam zeg Moosy!!!
Ik moet zeggen dat je wel snel tot je beslissing bent gekomen :D (allemaal vandaag :D)

Ik hoop dat je er veel plezier (moet bijna wel met die leuke beestjes) mee kan beleven!!!

Groetjes,
Skippy!

Anita1

:D hihi rappe tante ben ik he? tja wat verdriet niet met je kan doen he? pfff.hopelijk nu weer wat rust.was wel heel erg dat verdriet.kan moeilijk hier steeds zeggen ik huil alweer!!!! groetjes anita

Rika

ja het is emotie weer naar boven als je weer over overleden l
Want die is wel zo VERS gevoelens.

En die verdriet / blijheid die goed samen met verwerken .
Want toen ik hond verliest was ik zooooooooo kapot !!! wilt niks van weten over niewue hond. maar ik heb geleert die geleidhond die ik NIET kan zonder. en toen MOEST ik wel aannemen die nieuwe hond komst. pffffffffffffff
maar toch het helpt heel goed bij verwerken van verdreit en blijhied vannieuwe hond.
anders wordt ik HEEEEEEEEEEEEEEL lang verwerken met mijn somber in leven .

hou je taai lieve anita !!!

Annouschka

Hallo,

ja, een heel mooie naam heb je gekozen.  Ik heb ook al een naam maar verklap hem lekker nog niet, dat is een verassing voor morgen.

Paul,
ze gaat hem halen in Graauw bij de mevrouw waar ik morgen m'n wildkleurig lieverdje ga ophalen.
Dus morgen zullen jullie hier 2 gelukkige mensen zien. :)

Anita,

wie weet komen we elkaar morgen tegen?
Ik moet ook een uur rijden hoor, ik kom van Wetteren, dat ligt tegen Gent (Belgiƫ) en dan terug naar Kortrijk.

Groetjes
Annouschka, Chewy en ....?? ( een hint: de naam telt 4 letters)