28 april 2024, 21:13:22

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2004

Gestart door Lique, 11 februari 2004, 21:37:55

« vorige - volgende »

Lique

Ja, ik snap er niets van.
Ik heb het eerder meegemaakt.
Opeens werden de eitjes geel  kleurig van binnen en de vrucht vloeibaarder.
maar 1 eitje ziet er wel goed uit van binnen, nummer 4.
hopelijk krijgen ze alsnog dat jong, want ik heb de nestkasten opgehangen voor Sjors en Sjimmie. Sjors was al zo uitgeput van het alsmaar blijven leggen van eitjes.

groetjes Lique

Stijn dc

hoi

hopelijk wordt het vierde eitje dan nog iets. Ik hoop dan voor sjors in ieder geval, dan heeft ze eindelijk haar langverwachte jongen.

SDC:D

Lieve

Hoi Lique,

Wat jammer nou, vooral voor sjors dan. :( :( :( :( Ik keek er ook heel erg naar uit, maar 't is nu niet anders.
Voor mij zit er niets anders op dan wachten, zal toch wel eens goedkomen.
Ik hoor het wel, uitstel is in dit geval geen afstel, oké.
En toi, toi , toi met de andere eitjes.

Groetjes, denk aan jullie, de birdies en het eitje
Lieve

Lique

Ja, heel jammer is het, maar het ene eitje, nummer 4 is wel goed zo te zien.

Verder hebben Billy, Yellow en Shafali nog steeds 6 eitjes waarvan er 5 bevrucht.

lutino x albino hebben 2 eitjes

witmasker x cinnamon gepareld ook 2 eitjes.

groetjes lique

Lieve

Hoi Lique,

Fijn dat het ene eitje nog goed is. Is het inmiddels nog niet uit :-/ :-/ :-/ Spannend zeg. Gelukkig is het met de eitjes van de andere vogels wel goed. Maar ik gun sjors toch wel dat ene jonkie hoor en misschien mezelf ook wel ( tenzij reeds besproken ) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Groetjes, Lieve

Lique

Er is weer een bevrucht eitje van Billy en Yellow kapot. Ze houden er niet echt veel over als ze zo door gaan.

Het 4e eitje van Sjors en Sjimmie lijkt nog steeds goed te gaan.


Lieve

Hoi Lique,

Nog steeds alles goed??????
En Billy en Yellow, gedragen ze zich nu een beetje, waarom kieperen ze nu die eitjes eruit  ::) ::) ::) ::)

Groetjes, Lieve

Lique


Dit is een albino met veermijt. Hij heeft eitjes samen met een lutino pop.

daan

Hoi Lique,

Tijdje je dagboek niet gelezen, maar sneu joh dat het niet helemaal goed gaat met de eitjes hopen dat dat ene eitje wel goed blijft gaan. O jee een valkje met veermijt, wat vervelend nou weer, welke is dat eigenlijk???
Had je al gelezen dat ik ook weer 2 jonkies heb van gabber en kuiffie, o ik ben zo blij joh.
Knuffel daan
Succes met de eitjes. en hoeveel jongen heb je nu?

Lieve

Hoi Lique,

Nou laat dat vierde ei toch lang op zich wachten, of zie ik dat verkeerd? :( :( :( :(
Is dat erfelijk, veermijt, ik denk het niet hé. Wel een mooi beesie hoor ;) ;) ;)

Groetjes, Lieve

Lique

1 maart 2004, 01:54:54 #25 Last Edit: 1 maart 2004, 02:07:18 by Angelique
Hoi allemaal,

Eitje nummer 4 van Sjimmie en Sjors zal hoogstwaarschijnlijk niet meer uitkomen.

De hoop ligt helemaal bij de andere eitjes.

Vanaf vandaag heeft onze 'kwekerij'een naam gekregen. Het is geen kwekerij valkparkiet.com meer, maar..............


Valkparkieten Kwekerij 't Valkje

 ;D ;D ;D

Speedy

Gefeliciteers Lique en Peter,

met deze gekozen naam, het zal zeker niet meegevallen zijn er 1 te moeten kiezen, maar hij klinkt wel.

Groetjes,
   Trudie

Paul

Hoi Lique,

Wat leuk dat jullie nu echt een naam hebben :-)
Het viel me al op met lezen van de topic :-)
In elk geval zullen jullie veel tevreden klanten hebben want alles is piekfijn voor elkaar :-)

Groetjes, Paul

daan

Hoi Lique,

Gefeliciteerd met jullie valkparkieten kwekerij 't valkje, een hele goeie naam. En zodra het officieel is dan gaan we klinken hé hahahahahahaha

Groetjes Daan

Lieve

Hoi Lique,

Wat jammer nou  :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/, maar eerlijk gezegd had ik er ook niet echt meer op gerekend. Wachten we gewoon op de volgende cinnamon ronde  :D :D :D :D
Gefeliciteerd met jullie nieuwe naam, nu is het echt "echt".

Groetjes, Lieve