5 mei 2025, 01:23:27

Voerbakje te diep?

Gestart door Kadir1907, 12 september 2011, 14:30:05

« vorige - volgende »

Kadir1907

Hallo allemaal!

Ik vroeg me laatst af of mijn voerbakje niet wat te diep was voor een valkje? Ik had ergens gelezen dat je maar 3 schepjes voer erin moch zetten omdat ze anders uit gaan lopen kiezen en sommige dingen niet gaan eten.

Als voer gebruik ik dat prestige premium spul maar wat zitten daar veel zonnepitten in zeg! Na 3 lepels heb je er echt 20 uitgevist ofzo :o dit is ook de eerste en laatste keer dat ik dit heb gekocht, want om steeds 15 min bezig te zijn om alle zonnepitten uit te zoeken is niet echt handig.

Hier heb ik een foto gemaakt van mijn valkje op zijn voerbakje (wel even uit de kooi)

Wat denken jullie hierover? Je kan al raden dat 3 schepjes voer niet echt hoog komt in deze bakjes..

Gr,
Kadir

kuifje10

Ik heb dezelfde bakjes in mijn kooi.

Hier hebben ze er totaal geen moeite mee. Als het niet anders meer kan, stappen ze er gewoon in.

groetjes Ellen

mariska79

die voer bakjes hebben wij ook ik geloof niet dat ze er echt las van hebben.

maare ff over de zonnenbloem pitten in het voer..
pak een vergiet, zo haal je er een hoop mee uit. heb ik ook gedaan toen ik het verkeerde voer had gekocht  ::)

Wendy..

Hoi Kadir,

Ik heb ook zulke bakjes. Ze komen goed bij het voer als ze willen hoor. En idd anders stappen ze er gewoon in.
Gewoon elke dag even de lege zaadhulsjes wegblazen en pas weer nieuw voer indoen als dat op is.

Groetjes
Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Kadir1907

Sorry voor de late reactie, mijn laptop was helaas knock-out ::)

Bedankt voor de reacties! Kan nu met een gerust hart verder :)