28 maart 2024, 14:52:32

voorstellen: Robert

Gestart door Robert., 5 september 2011, 16:00:36

« vorige - volgende »

Robert.

hallo forummers,

ik ben Robert Oltmans 20 jaar uit Alkmaar. Ik ben sinds een week in het bezit van 2 valkparkieten. Ik heb ze van een vriend, hij was ze alweer zat. Dit vond ik zielig en toen heb ik ze in huis genomen. Die vriend van mij heeft ze ook weer via via verkregen, hierdoor weet ik niet wat de historie van de volgens is, hoe ze zijn behandeld en belangrijker nog: de leeftijd.

Ik heb mij hier aangemeldt, omdat goed voor ze wil kunnen zorgen en hoop via deze weg meer te weten te komen over ze en hoe ik ze gezond kan houden. Ik heb van de week al heel wat voer etc gehaald.

Hoop hier snel wegwijs te worden.

Gr robert

.Alexandra.

Hoi Robert

Welkom op het forum!
Aardig van je dat je de valkjes van je vriend wilde opvangen, vooral omdat ze dus ook al meerdere keren verhuisd zijn.
Hopelijk kunnen ze bij jou hun leventje verder leiden!
Op dit forum is veel informatie te vinden. Hier aan de linkerkant staan allerlei vakjes met informatie, over bijvoorbeeld voeding, ziektes, dierenartsen enz. Handig om dat eens door te nemen. En als je verder nog vragen hebt kun je ze stellen op het forum natuurlijk.
Je hebt trouwens mooie valkjes! Een wildkleur man en een bonte cinnamon, als ik het goed zie.
Veel plezier met ze!

Groetjes Alexandra

hilde

hoi robert

welkom

ik zie ook dat de linkse een ringetje draagt daar kan je op lezen van welk jaar deze is .

groetjessssssssss

Rozzy-lee

Welkom hier. Goede zaak dat je de valkjes in huis genomen hebt. Veel plezier er mee.

Robert.

allemaal,

alexandra en hilde bedankt voor jullie tips! Ik ben al het een en ander aan het doornemen, maar er staat zoveel interessants hier! Het vliegen is nog onwennig voor ze, maar ze beginnen wel steeds meer aan mijn huiskamer te wennen en aan mij. Ze leren snel valt mij op.

Over het ringetje: ik kan het nog niet lezen, omdat ze nog niet tam zijn. Maar misschien komt dat gaandeweg wel. Ik ga het stappenplan proberen te volgen.

Gr robert