opeens zwarte strepen op snavel en neus

Gestart door Gajes2009, 11 juli 2011, 19:27:44

« vorige - volgende »

Gajes2009

mijn valkje krijgt opeens een zwarte streep op dr snavel en trek door naar de neus weet iemand wat dit kan zijn?? dit is een foto die ik net heb gemaakt
Gajes2009

Rianne

Ik heb je topic bij Spoed verwijderd, 2 keer dezelfde post heeft weinig zin.
Is dit een jonge valk? Of is deze valk ergens tegenaan gevlogen?

Gajes2009

ja ze is 2 jaar. Nee ze is nergens tegen aan gevlogen.. We denken zelf misschien aan een schimmel
Gajes2009

Rianne

Sommige mutaties krijgen na verloop van tijd een donkerdere snavel, je zou het nog even aan kunnen kijken. Ik heb even gegoogled maar krijg weinig info over hoe een schimmel in de snavel er uit ziet. Misschien dat er nog andere mensen reageren die weten hoe dit komt?

Gajes2009

Gajes2009

Rozzy-lee

Misschien een stomme idee maar heeft ze wat geprobeerd door de tralies van de kooi te pakken?? Ik weet niet of die tralies van haar kooi kunnen afgeven?

joco/loewi

hallo
ons valkje een ook een donkere streep op zijn snavel.
en de ander staat en slaap wel een op een poot is er dan iets met hem??
groetjes

Larissa

Hey hey

Ook 1 van mijn valken heeft een zwarte streep over de snavel dit is niks ernstig, men zegt dat dit vaak met de mutatie te maken heeft, een wildkleur heeft immers een geheel donkere snavel, althans die van mij.
Mijn bonte Man (kees) heeft zo'n streep over zijn snavel lopen en een enkele bonte pop begint ook hier en daar donker te worden op de snavel.
Zal vanavond proberen foto's te maken

groetjes

Landiej

Volgens mij is dat inderdaad normaal. De ene valk krijgt het wel, de andere niet. Één van onze jongen uit het laatste nest had ook donkere tenen, op eentje na. Ook zoiets geks ;)

☺ Pita ☺