|
Pagina's: 1 [2]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Vakantie oppas in Oktober omgeving Den Haag (gelezen 459 keer)
|
Tamireya
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Ohhh wat leuk dat blondje nu een vriendje erbij heeft 
Geen idee hoe oud hij is, maar hij is wel al door de jeugdrui en het is duidelijk een man 
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.Alexandra.
Baby valkje

Geslacht: 

|
Hoi,
Wat leuk zeg dat ze er nu een maatje bij heeft!  En idd zoals Tamireya zegt, hij is al door zijn jeugdrui. Dus hij zal in ieder geval wel ouder dan 6 maanden zijn ongeveer. Hij heeft zeker geen ring om? Daar staat het geboortejaar ook op.
En hoe was het weerzien met Blondje, was ze blij om je te zien? 
Groetjes Alexandra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kadir1907
Kleuter valkje

|
Hij heeft helaas geen ring om. Het was best raar om blondje terug te zien. Ze waren al aan het slapen toen ik aankwam en toen ze wat actiever werden en ik naar de kooi liep, liet blondje haar hoofd meteen zakken haha. Nog steeds een kroel-freak dus! Sinds ze samen met de andere vogels was vloog ze me ook niet meteen achterna en schreeuwde ze ook niet.
Nu ze samen met haar vriendje is, is ze me ook een beetje 'vergeten'. Eerst kon ze echt helemaal niet zonder me, moest ze op mijn schouder zitten en werd helemaal gek toen ik wegliep. Nu blijft ze naast haar vriendje en volgen die 2 elkaar overal heen. Ze word ook niet meer gek als ik wegloopt en fluit niet als een gek (hier ben ik wel heel blij om).
Nu maar even aandacht aan de nieuwe geven zodat hij ook super tam wordt net als hoe blondje was, dan hoeft ze hem ook niet de hele tijd achterna te vliegen 
Gr, Kadir
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.058 seconden met 19 queries.
| |
|