20 april 2024, 00:36:23

Fotowedstrijd - september 2011

Gestart door Sanna, 23 augustus 2011, 21:55:20

« vorige - volgende »

Slapen

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6

Sanna

23 augustus 2011, 21:55:20 Last Edit: 9 september 2011, 13:24:11 by Sanna
Het thema voor de fotowedstrijd van september is:

Slapen


Laat maar eens zien hoe lief of raar jullie valkjes kunnen zitten te pitten. Ik hoop op een berg schattige en grappige foto's, volgens mij heeft iedereen wel eens zo'n foto van z'n valkjes geschoten. Dus kom maar op!

Stuur je foto vóór 7 september naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's hoeven niet verkleind te worden. Bewerken mag, maar hoeft niet.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Succes dan maar weer iedereen!


Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Foto 6





Downundah

Hoi Sanna, ik heb net een foto gestuurd van onze Coco. Coco was toen net een week bij ons en ongeveer 8 weken oud. Dit was op de dag dat ze voor het eerst uit haar kooi durfde en zo op haar gemak was dat ze op het deurtje van de tv kast aan het pitten was. Ff bijkomen van het avontuur.

Helaas zijn we Coco kwijt geraakt toen ze 9 maanden oud was en op een hele vervelende manier kon ontsnappen uit haar kooi. Wij missen haar nog iedere dag en door mee te doen aan deze wedstrijd wil ik aangeven dat we haar nog zo missen en nooit zullen vergeten.

Gr Tanja

Cherro

Citaat van: Downundah op 23 augustus 2011, 22:49:05
Hoi Sanna, ik heb net een foto gestuurd van onze Coco. Coco was toen net een week bij ons en ongeveer 8 weken oud. Dit was op de dag dat ze voor het eerst uit haar kooi durfde en zo op haar gemak was dat ze op het deurtje van de tv kast aan het pitten was. Ff bijkomen van het avontuur.

Helaas zijn we Coco kwijt geraakt toen ze 9 maanden oud was en op een hele vervelende manier kon ontsnappen uit haar kooi. Wij missen haar nog iedere dag en door mee te doen aan deze wedstrijd wil ik aangeven dat we haar nog zo missen en nooit zullen vergeten.

Gr Tanja



:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Sanna

Tot nu toe nog maar 1 inzending....

Rocko

De slaapfoto is net verstuurd.. ;D

Sanna

Stand van zaken: 3 inzendingen. Kop op mensen, er kan nog meer bij!!


Rocko

besluip ze.. en maak stiekem een foto  ;)

animallovertje

sorry, maar hier is dat echt onmogelijk, haha.. ik zie ze eigenlijk nooit slapen, of het is te donker om een foto te maken..
Ben wel erg benieuwd naar de inzendingen  ::)
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Sanna

Ik heb nu 4 inzendingen gehad. Jullie hebben nog een paar dagen om in te sturen....

Groetjes, Sanna

Sanna

De poll is geopend!! Ik heb hele leuke inzendingen gekregen, moeilijk om te voorspellen wie er gaat winnen. Ze zijn allemaal super schattig!

Alle inzenders, heel veel succes met de wedstrijd. Iedereen mag op 3 foto's stemmen.

Groetjes, Sanna

Rocko


Rocko

volgens mij gaat foto 4 winnen haha  ;)

is ook een erg leuke en schattige foto!!

Downundah

Yep, foto 4 is echt totally cute. Mooi gemaakt;)...

pipje123

Waaauw foto 4! Wat een sfeervolle en lieflijke foto :D

lidia