25 april 2024, 11:42:56

Mag ik jullie voorstellen?

Gestart door Christine, 21 augustus 2011, 21:21:08

« vorige - volgende »

Christine

Ik wil even mijn nieuwe huisdiertjes voorstellen.
Vorige week waren ze nog met vier tot er eentje gestorven was aan een hartaanval, haar leeftijd was jammer genoeg onbekend.
De andere drie waren van dit jaar, rond de maand juni.
Dus had ik bestoten om opzoek te gaan naar een vierde cavia.
Wederom een zeugje omdat ik heel misschien volgend jaar ga fokken met ze.
Maar eentje ging niet alleen, want de andere drie hebben hun eigen groepje opgesteld dus zouden er zowiezo twee zusjes moeten komen in plaats van eentje helemaal alleen. Vandaag was het dus zo ver.

De foto's zeggen genoeg. Ik vind ze super prachtig.
Telkens ook het ras erbij gezet. Aangezien ik wil fokken in peruviantjes ga ik de andere twee als knuffelcavia houden.

Lara (sheltie) zij is het oudste van het stel.


Tessa (tessel) ze is het verre zusje van Lara, zelfde papa, andere mama


Ella (peruvian) ik ben echt gevallen voor dit ras, ze is echt prachtig aan het worden met haar lange haartjes.


Mira (peruvian) haar kleur is zo speciaal, choco-goud-wit :grijns


Maja (peruvian) ook haar kleur is mooi, zelfde als haar zusje Mira maar toch weer veel anders van kleurverdeling.
Zij is ook drukker dan haar zus, wou niet mooi blijven stil zitten voor op foto te komen maar wel in mijn hand.


Achter Lara, links voor Tessa, rechts voor Ella


Links voor Ella, daar juist achter Lara, nog eens achter Lara, Tessa
Rechts de zusjes Mira achteraan en Maja vooraan.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

animallovertje

Wat leuk zeg! een echte cavia familie!!!
Mijn favoriet is Lara :)
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------