27 april 2024, 22:56:19

Overgeven

Gestart door Yuu, 11 augustus 2011, 15:33:08

« vorige - volgende »

Yuu

Dankjewel, ik zal jullie wel op de hoogte houden hoe het afloopt.

Yuu

Hij heeft zojuist zelf een zaadje uit mijn hand opgepeuzeld, 't lijkt dus weer de goede kant uit te gaan!  ;D

Yuu

Coco is inmiddels alweer een heel stuk opgeknapt, hij is uit zichzelf weer gaan eten en drinken en vliegt ook weer vrolijk rond :)

Sanna

Gelukkig! Wat zei de dierenarts wat je het beste nog kon doen?

Groetjes, Sanna

Yuu

De kans dat hij nog wel zaadjes opgeeft vanuit de krop blijft de komende dagen nog wel aanwezig, maar zolang als hij blijft eten en drinken was dat niet een heel groot probleem. Voor de rest gewoon lekker de tijd gunnen om weer bij te komen.

Sanna

Verwen Coco maar lekker ;).

Yuu

Dat was wel de bedoeling! :)

Nadiine

Als je een vogel in een dierenwinkel koopt, krijg je hem mee in een kleine donkere doos met luchtgaten waarin ze niks zien en dus weinig stress zouden moeten hebben, dit zouje ook kunnen gebruiken in een uiters noodgeval.

En mijn grasparkiet is toen ik hem nt had ook heel erg ziek geweest met overgeven (die had niks geks gegeten, die had ene virus te pakken) Ik ben toen met hem naar de dicht bijzijnde dierenarts geweest, die gaven ook aan er weinig van af te weten, toen heb ik antibiotica gehad, en dat hielp erg goed met een paar dagen spuugde hij niet meer en werd zijn ontlasting beter, heb hem nu 4 jaar en is nooit meer ziek geweest.

Een dierenarts is altijd beter als geen dierenarts denk ik dan maar.
Mocht je je zorgen blijven maken, ga dan gewoon naar de dierenarts in de buurt.  ;)

Ik weet dat er altijd een vogel arts word aangeraden maar dit is helaas niet altijd mogelijk, ik had namelijk ook geen vervoer.

Xxx, Nadiine! ♥

Kijk ook eens in ons dagboekje!
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,39065.0.html