11 mei 2025, 22:25:15

overleven in Spanje???

Gestart door Patries1304, 27 juli 2011, 19:05:42

« vorige - volgende »

Patries1304

Vandaag is mijn 1 jaar oude valkje Snowy weggevlogen in Spanje... na uuuuren zoeken zijn we maar gestopt. kunnen straks tegen het vallen van de donkerte nog eens goed kijken of zij niet terug komt maar ben bang van niet.

maar nu is mijn vraag,kan zij hier overleven. heb natuurlijk hoop op positief antwoord! er is voldoende eten in de buurt. waar zijn waarschijnlijk heen gevlogen is,is een weiland/akker met heel veel groentes en gewassen,staan redelijk veel bomen in de buurt...en er zitten ook genoeg andere vogeltjes zoals musjes en heb wat duiven gezien.

al is ze ws zei de boer  van het land meegenomen door mensen die haar gezien hebben. de weg die er langst loopt,komen veel voetgangers en auto's... hoop dat zo is,dan komt ze hopelijk nog goed terecht. maar goed... gezien de temperatuur en voldoende eten in de buurt is de overlevingskans redelijk denk ik.

wat denken jullie?

alvast heel erg bedankt!

rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Shannon

Wat jammer dat ze is weggevlogen :(
Misschien kan je buiten de kooi zetten met je andere valkje?
Dan reageert zer er misschien op.
Veel succes verder.

Groetjes Shannon.

Patries1304

hoi Shannon...

dat hebben we geprobeerd maar heeft niet geholpen. helaas  :'(
bedankt voor je reactie!

gr Patries

Kaatje

Jeetje, wat ontzettend verdrietig dit :( Ik neem aan dat jullie op vakantie zijn in Spanje. Ik hoop werkelijk op een wonder en terugkeer van Snowy.

Qua temperatuur zit je nu goed, ik maak me alleen zorgen om de grote vogels. Hopelijk is ze door iemand meegenomen nadat ze vermoeid geworden is. Onze valkjes kunnen namelijk niet op thermiek vliegen, voor vogels die in shows mee doen, duurt dit al heel erg lang om dit te leren.

Heel veel sterkte meid !

Groetjes Karin

Patries1304

Ja Karin,dat hoop ik diep van binnen ook nog steeds. blijf uitkijken en goed luisteren,maar tot op dit moment geen geluidje van Snowy.

en ook dat hoop ik. met dat idee dat ze een goed leventje nu heeft/krijgt hier in Spanje is het een ietsiepietsie dragelijk voor me..

thnx voor je reactie en lieve woorden! :-*

gr Patries

me1982

Lieve Snowy nog terug gekomen?

Groetjes

Patries1304

:'( nee... Snowy hebben we niet meer gevonden of is niet meer terug gevonden.

met heel veel pijn in mijn hart heb ik gister Spanje verlaten. na veel nadenken en praten MOET ze wel zijn meegenomen,kan gewoon niet anders...

dus hier kan een slotje op hoor.. thnx voor jullie reacties en medeleven!

liefs Patries