Op zoek naar een kweekster uit Den Haag!

Gestart door joe carioca, 31 juli 2011, 10:56:03

« vorige - volgende »

joe carioca

Hoi allemaal (ik ben nieuw hier)

Mijn vriend en ik hebben 2 valkparkietjes:
Valkje (beetje suffe naam, ik weet het) , een wildkleur man van 2,5 en Joe Carioca, een witmasker man van 13-14 weken.

De laatste Joe, hebben we 3 weken geleden gehaald bij een hobbykweekster in Den Haag..
Joe zat daar met zijn broertje, en heel veel andere parkietjes en papegaaien in de woonkamer. De kweekster heet volgens mij bianca, en ze had op dat moment ook 4 donsjes zitten.
Nu willen wij graag laten weten hoe het met onze Joe gaat.. we zijn alleen haar emailadres kwijtgeraakt!
We hebben Joe gevonden via de advertentiepagina van valkparkiet.com.. wellicht dat iemand haar kent?

Met Joe gaat het super goed, hij is erg tam, en onwijs lief. Hij eet goed, drinkt goed, en we hebben heb al geleerd om vanaf de kooi te vliegen en te landen op onze handen.

Groetjes tamara

mariannenl

ik ken alleen een Bianca met de KWETTERFLAT maar of ze dat is weet ik niet, ik ken ze niet persoonlijk van naam en omdat ze die leuke en aparte naam heeft, en die onthoud je dan.

Op het www is haar webpagina niet meer te vinden maar ik vind wel dit in een soort forum :

http://valkparkietforum.ffxs.nl/index.php?topic=255.0

Maar of dat forum nog actief is weet ik niet, en ik weet dus ook niet of het de Bianca is die je bedoelt.

Marianne

Cherro

Staat de advertentie niet meer op de adverteersite?

Ik weet welke Bianca je bedoelt, ik heb er laatst mijn Buddy en Frodo weggehaald omdat deze 2 niet in haar groep passen deden.

Ik heb alleen haar nummer niet meer.
Kan er misschien wel aankomen nog, geloof ook niet dat ze een dagboekje heeft hier op t forum, maar dan moet je even geduld hebben. Degene die daar het nummer van heeft is nu momenteel op vakantie.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

smiley

Hallo Malou

Waar jij buddy en frodo vandaan hebt is Brenda ,geen Bianca .

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Cherro

Oeps  ;D K moet geloof ik ff wat slaap in gaan halen 8)

Sorry Tamara :-[ ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!