7 mei 2025, 22:58:07

sexen?

Gestart door carco, 4 februari 2004, 15:38:48

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

jee, wat vreselijk zeg. is die man nu geen DA meer of zo?
dat uitstrijkje, dat is zon beetje als bij mensen, voor preventief baarmoederhalskanker op te sporen?

SDC

Mandy

Zo zou je het kunnen vergelijken ja... ::)

Die man is nog gewoon DA, maar ik ga er dus niet meer heen en raad 'm ook bij iedereen af. Hij zal voor honden en katten misschien wel goed zijn en weten wat ie doet, maar als je iets niet weet wees dan zo eerlijk om iemand door te sturen. Ik vertrouwde die man en ging ervanuit dat hij wist wat hij deed, niet dus... >:(
Ik had plannen om stappen te ondernemen, maar geloof maar dat zo iemand met een topadvocaat en harde feiten op tafel komt en dat is iets wat ik niet had, ik had geen keiharde bewijzen. Dan was ik er nu ws nog mee bezig geweest en had het me al klauwen met geld gekost zonder resultaat. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Hoi

Ik heb de foto's gezien en het is inderdaad niet te geloven, zo erg.
Ik heb ook bij mijn valk een DA gehad die volgens mij alleen om honden en katten gaf, toen ik met mijn doodzieke valk er naar toe ging trok hij al handschoenen aan en zei dat zij geen legnood had ( wat ik eerst dus dacht) maar verder moest ik maar afwachten wat er ging gebeuren: hij keek verder nog niet eens!!
Terwijl een valk normaal gesproken nog ouder wordt dan een hond: dus hoezo het is mààr een vogel?!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Paul

Hoi Caroline,

Dat is inderdaad vaak het probleem dat dierenartsen het niet weten en maar wat doms vertellen.
Een goeie vogelarts zal zeker veel meer doen als even kijken hoor.
Desnoods een veer of wat bloed of ontlasting op de kweek zetten en ze kunnen ook aan de vogel veel voelen als er wat aan de hand is.
Valkparkieten worden soms zelfs onder narcose gebracht en geopereerd alles is gewoon mogelijk terwijl een andere dierenarts vaak zal zeggen niks aan te doen.

Groetjes, Paul