17 juni 2025, 05:36:45

kajakken met de hond

Gestart door mariska79, 2 juli 2011, 09:02:47

« vorige - volgende »

mariska79

Eindelijk is drie weken geleden onze droom uit gekomen.
We hebben flink gespaard voor twee prachtige kajaks, en niet zo maar twee. De honden moesten er ook in mee kunnen.
Meestal als je een stukje gaat varen ben je een groot deel van de dag weg, en dat kan vaak niet omdat we twee honden hebben.

na lang wikken en wegen hebben we besloten om niet meer te huren (varen zonder hond) maar zelf er twee aan te schaffen.

hier een link naar een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=qYNs2C4H6kc

P.S de honden vinden het gezellie en zijn aan het einde van de dag helemaal uit geput, niet allen van alle nieuwe indrukken maar ze mogen natuurlijk ook een stukje mee zwemmen

Christine

Super!
Zou zouden iedereen met honden het moeten doen.
Onze gaan ook altijd mee op vakantie.
Ongeacht naar waar (liefst wel met de auto want vliegtuig zie ik zelf niet zitten voor hun).
Wel leuk hoe ze daar zo blijven zitten.
Je moet natuurlijk wel twee zwemmers hebben.
Iris zwemt nog niet... Gino zwemt sinds vorig jaar ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Cherro

Wat leuk!! :D ;D

Geweldig om te zien, en ook mooie foto's tussendoor!

Ik krijg onze grote hond praktisch niet in een boot, laat staan kajak. Hij is er net zo snel uit als er in *lol*
Erg jammer, want ik ben gek op water en varen, dit is echt ideaal ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

cals

Hartstikke leuk filmpje heb je gemaakt, ziet er erg mooi uit. En stoer dat de honden in de kajak mee durven, heb zelf ook borders maar denk niet dat ze dit zouden durven!
Groetjes van Carla

mariska79

Bedankt voor alle geweldige reactie 's.

@Christine,
Romy en Luca zijn idd allebei goede zwemmers. Het liefst het hele jaar door (helaas lig er voor hun in de winter ijs  ;D). En
Straks als ze het wat meer gewend zijn gaan we ook op groter water varen en dan mogen ze hun zwemvest aan lol
wij zijn ook nog nooit zonder de boefjes op vakantie geweest

@Cherro,
Luca durft er zelf ook nog niet in. Hij vindt het instappen veel te wiebelig. Als hij er een maal in zit vindt hij het heerlijk, lekker om zich heen kijken.
Romy heeft het er iets moeilijker mee gehad, zij is een "beetje" druk ::)
Na veel positief belonen (koekjes en lieve woordjes) blijft ze ook in de boot zitten .

@cals,
Ik zeg altijd, angst is er om te overwinnen.

Caroline

Geweldig!!!!  :D :D

Wij hadden vroeger een Westie die (20 jaar geleden) altijd mee ging surfen.  :D

Inmiddels hebben we zelf 4 kinderen en gaan we niet meer surfen maar onze 3 (nieuwe) honden gaan nog steeds dagelijks zwemmen.  :D

Of eerlijk gezegd gingen tot voor kort want 2 weken geleden hebben we te horen gekregen dat onze Jack Russell van bijna 13 jaar kanker heeft met uitzaaiingen en vorige week kreeg onze Nova Scotia Duck Tolling Retriever van 11 een hersenbloeding en is ze helemaal gedesorïenteerd en sindsdien kan ze bijna niet meer los, laat staan zwemmen.  :-\ :'(

Leuke film hebben jullie ervan gemaakt.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mariska79

@Caroline

Wat vervelend om te lezen dat het niet zo best gaat met jou honden  :'(.
Van dat soort berichten ga ik mijn beestjes altijd extra knuffelen.
Voor nu probeer zo veel mogelijk van ze te genieten  :-*

Caroline

Thanks, dat doen we zeker.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.