19 april 2024, 21:29:58

Mijn valkjes 2012: update

Gestart door Saar, 18 juli 2011, 12:25:28

« vorige - volgende »

Saar

hallo allemaal...
Druk druk druk....
Chiel en ik hebben leuk nieuws ;D
We zijn bezig met het kopen van een huis! Op dit moment zijn we bezig met t papier werk en als alles goed gaat ( daar gaan we wel van uit ) dan krijgen we 13 augustus de sleutel en gaan we naar Ijsselstein verhuizen! Hopelijk kan ik dan langzaamaan het kweken ook weer oppakken want ik mis t zooooo erg... Met de beessies gaat t wel goed, daar heb ik verder geen nieuws over.
Groetjes Saar :-*

smiley

Hallo Saar

Dat is super goed nieuws !!! ben helemaal blij voor jullie  ;D ;D
Ik duim dat alles voorspoedig verloopt ..
En fijn te horen dat de vogels het goed doen  ;) ;D

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Alexandra

Kijk !! hier worden we vrolijk van !!!  ;D

Hoop dat idd alles goed gaat en dat jullie lekker binnenkort kunnen verhuizen !!!

Succes!

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Saar

Hoi Conny,
Ja wij zijn ook heel blij :D
Alleen wil t kwartje nog steeds niet vallen dat t toch echt zo is :o

Hoi Alexandra,
Dat hopen wij ook :D

Saar

Nou we hebben de hypotheek voor de 10e niet rond gekregen.. Het was ook al heel krap, dus het is nu uitgesteld tot de 17e en de bankgarant moet de 31e afgegeven zijn... Hou hier helemaal niet van dat t zo langzaam gaat.. Waarschijnlijk gewoon erg ongeduldig :-[

Monky

Hey Saar,

Ik lees nu pas dat je een huis hebt gevonden!!! Super gaaf!! En natuurlijk gefeliciteerd  :D Ik kom regelmatig in IJsselstein om mijn nagels te laten doen en onze kapster is daar. Wie weet komen we elkaar een keer tegen  ;D

Ik wilde je eigenlijk laten zien dat het heel goed gaat met Gisli. Ze werd regelmatig door Istello gevoerd, maar die is echt aan zijn laatste levensfase begonnen. Mag ook wel na 12 jaar, toch? Best oud voor een grasje  :)

Maar goed, Gisli laat de kaas niet van de brood eten in elk geval en werd nog af en toe bijgevoerd door Istello hahaha.
Dat is haar wel aan te zien, maar het is een vrolijk lief grasje.

Je kan zelf zien hoe mooi ze is  :)



Groetjes,
Monky



Saar

Heeey Monique,
Dank je wel :D Waar in ijsselstein kom je dan?
En wat is Gisli moooooooi :o
Net zo'n proppie als haar moeder Buffy ;D
Istello is zeker mooi op leeftijd. Ik heb inmiddels ook van die oudjes zitten. Die zitten binnen. Buiten ging het niet meer, en als ze binnen nog even mee kunnen haal ik ze lekker naar binnen :)
Groetjes Saar

Monky

Hey Saar,

Het is in het centrum, Kerkstraat 1.

Ik ben best trots op Gisli. Ze is echt een beauty.

Nog een fijn weekend.

Groetjes,
Monky

Saar

Hoi hoi
Dat is redelijk bij ons in de buurt.
Wij komen in ijsselveld te wonen.
Vlakbij de tramhalte hoge waerd :)
Groetjes Saar

Monky

Citaat van: Saar op 21 juli 2012, 22:05:14
Hoi hoi
Dat is redelijk bij ons in de buurt.
Wij komen in ijsselveld te wonen.
Vlakbij de tramhalte hoge waerd :)
Groetjes Saar


Grappig, daar stap ik altijd uit als ik met de tram kom  :)

Saar

Weer een stapje verder... Het huis staat op funda inmiddels als verkocht ;D
Nu moet ik me dus gaan verdiepen in verzekeringen, tv+internet regelen, energieleverancier.. Druk druk druk :D

Cherro

Leuk vooruitzicht Saar! :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Saar

Van mij mag alles snel achter de rug zijn...
Word langzaamaan een beetje gek :o van al dat papierwerk en uitzoekwerk... :-X Maarja.. Komt goed! Gewoon af en toe pauze nemen en dan kan ik er weer tegen aan :)

Saar

Het is alweer even geleden dat ik hier ben geweest...
Maar 13 augustus hebben we de sleutel gekregen, en we zijn sinds die tijd non-stop bezig geweest en gelukkig inmiddels over met de beestjes ;) De vogels hebben een nieuwe voliere gekregen. Deze zal ik binnenkort laten zien ;) Er staan namelijk nog best wat spullen in Vianen, en deze moeten nog over... Als t hele huis aan kant is zal ik proberen dit boekje weer bij te houden en hoop ook het kweken weer op te kunnen pakken :)

Saar

Lang geleden dat ik hier geweest ben :)
Het gaat goed met de 18 valkjes! Met de rest van de dierentuin gaat t ook goed.

Heb wel een paar keer afscheid moeten nemen van hele oude diertjes, maar dat hoort er helaas bij. De 4 cavia's die we hadden, zijn helaas niet meer... Truus (bruin/witte, 4,5 jaar oud geworden) had veel tumoren, Bep werd oud en dun (ook 4,5, maar zou volgens de dierenarts max twee jaar oud worden) Saffie (dochter van Truus, 5+) mankeerde verder niks behalve dat ze dun werd en mager, en Betsy (ook 5+) werd ook oud, en dat ging ook allemaal niet zo lekker meer... Gerda mijn hamstertje is helaas ook overleden. Gerda en Betsy gingen vlak na elkaar tijdens de hittegolf. Valkje Sjors is helaas vorig jaar overleden. We vonden hem op de grond van de voliere met zijn vleugels open.. waarschijnlijk hartstilstand. Ook van een oud grasje van 12+ heb ik afscheid moeten nemen. Zoals jullie zien, hebben we best vaak afscheid moeten nemen sinds we hier wonen. Maar, we hebben ook nieuwe dieren aan ons huishouden toegevoegd.

Vorig jaar oktober hebben de poes Nora uit het asiel gehaald, heb ik weer 2 andere caafjes Guusje en Nikki. Guusje heb ik in februari van m'n beste dinnetje gekregen, en Nikki heb ik er voor Guus bijgehaald omdat Betsy zo slecht werd. Vind het zielig om te alleen te houden. Inmiddels heb ik er nog 2 konijntjes bij, en staat de teller nu op 4. Ivo is een pooltje die al een keer heel ziek is geweest, en volgende week ga ik bellen voor castratie. Zijn vriendinnetje heet Iris en is een NHD. Ivo en Iris zijn uit elkaar gehaald, wil geen baby konijntjes ;) en omdat Ivo e cuniculi had mocht ie niet buiten zitten. Sinds een paar weken heb ik nu twee bergparkieten in de voliere, en weer een ander hamstertje Kimmie.

Ik ben hier bijna niet meer actief. Op facebook zit ik wel dagelijks, en daar heb ik ook een pagina voor de diertjes.
Hopelijk zie ik jullie daar :)
https://www.facebook.com/groups/479924772050667/