6 mei 2024, 06:10:27

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

samantha21

Citaat van: Inge... op 29 mei 2012, 12:26:28
Hihi, leuk dat speeltje  :)
Hier zijn ze ook dol op brood. Maar ook crackers of naturel cornflakes.




dank je wel, ze vinden het echt geweldig en tis nog een koopje ook  :D

samantha21

het is alweer een tijdje geleden mijn laatste post.. maar dat komt omdat het erg druk is...

maar met kenji en storm gaat alles zijn gangetje..
ik ben even in duitsland geweest en allemaal lekkere en nieuwe hapjes voor de 2 kanjers gekocht, dus ben benieuwd hoe ze het vinden.  :D

volgend jaar eindelijk misschien de voliere! kan niet wachten  ;D ;D  heb in iedergval een blokhut die ik kan gebruiken  :D

samantha21

goeie morgen allemaal..

alvast voor iedereen een fijne zondag!  :D
genieten van het mooie weer...

de laatste tijd is het erg stil in mijn boekje... erg druk namelijk waardoor ik zeer weinig op internet ben.
maar straks wordt alles weer wat rustiger en dan kan ik weer leuk stukjes schrijven, foto;s plaatsen enz..

met de 2 birds gaat het erg goed... van de week bij een tuincentrum geweest. zag een leuk speeltje hangen, voor een klein prijsje...dus de 2 valkjes een cadeautje gegeven. vonden het aan het begin wel eng maar na wat onderzoek vinden ze het toch wel erg leuk,  ;D
voor de rest gaat het zijn gangetje met ze..  :)
elke dat zitten ze vol verassingen  :D


samantha21

Dag iedereen,

Ik ben een tijdje niet meer online geweest en in mijn dagboekje geschreven. De afgelopen tijd erg druk geweest.
We hebben een huis gekocht en verbouwd.
Nu komt langzaam weer de rust in huis terug, de Valkjes hebben een mooi plekje gekregen en alles krijgt langzaam weer een plekje.
De vorige x had ik het erover meer Valkjes te nemen, en nu alles weer op de rit is, is het zover, ben een maatje aan het zoeken voor storm en kenji....    ;D
Met storm en kenji gaat het goed, het nieuwe huis bevalt hun goed... :)

We zullen weer regelmatig op het forum zijn...






samantha21

shopping time....

een nieuw huisje betekende een nieuwe kast kopen waar ik eindelijk al mijn spulletjes kwijt kan voor de vogels..
ik heb normaal een kastje onder de kooi maar die zat zo vol... en nu we lekker de ruimte hebben heb ik een mooie kast gekocht, half hoge en dan de bovenkant ga ik een speelplekje maken voor de vogels.. nu nog even verbouwen de kast.
foto"s volgen nog van de birds en het te bouwen kastje/speelplekje :)

Suus91

Neemt nog best wat ruimte in beslag he, ik in grote kast maar paar in beslag genomen, vakje voor voer al kastje vol, voer en snippers buiten de kast, en nog 1 voor schoonmaakspullen een reserve spullen, komt regelmatig voor dat er 1 in kast zit die nieuwsgierig is hihi. Ja tis een leuke hobby, 6 valkjes en 2 grasjes in een eigen kamer
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

samantha21

Citaat van: Suus91 op 19 juni 2013, 17:08:16
Neemt nog best wat ruimte in beslag he, ik in grote kast maar paar in beslag genomen, vakje voor voer al kastje vol, voer en snippers buiten de kast, en nog 1 voor schoonmaakspullen een reserve spullen, komt regelmatig voor dat er 1 in kast zit die nieuwsgierig is hihi. Ja tis een leuke hobby, 6 valkjes en 2 grasjes in een eigen kamer


Je blijft sparen hè.....steeds meer spullen.
Maar het kastje heb ik vanmiddag in elkaar gezet....kan weer mijn spulletjes kwijt. :)

Suus91

Hihi moeten di van mij alleen niet zo slim zijn om in de kast te gaan zitten als die open staat, met name 1 valkparkiet en de grasjes.

Stelletje boefjes! :o
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

samantha21

Super leuk nieuws.....storm en kenji krijgen een leuk vriendinnetje/vriendje erbij.
De bonte geelwang bij sephora/ rianne heb ik gereserveerd
Helemaal geweldig... Hopen dat storm en kenji dat ook vinden :D
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :)

samantha21

Klusje geklaard,

Wat een regen...het blijft maar regenen.
Na het huishouden te hebben gedaan heb ik mijn vogelkastje gevuld.
Alles past erin en heeft een net plekje.
Nu nog Een speelplaats maken bovenop en dan is de kast klaar.

Heb sinds kort ook die fruitcups met houder maar daar willen ze nog niks van hebben... Kieskeurig zijn ze, heb ze te veel verwend, haha  :)

Suus91

Ik heb bovenop mijn kast ook een speelplek ingericht alleen nog een speelboom maken.
Als je inspiratie zoekt wil ik je wel een foto mailen ;)
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

samantha21

Citaat van: Suus91 op 21 juni 2013, 12:33:58
Ik heb bovenop mijn kast ook een speelplek ingericht alleen nog een speelboom maken.
Als je inspiratie zoekt wil ik je wel een foto mailen ;)


Ja, doe maar..... Hoe meer ideeën des te beter.
Ik stuur je pb'tje....

Cherro

Hey Samantha,

ik ben lang weggeweest van het forum, wegens nare redenen, maar ik ben weer terug en besloot gelijk even je dagboekje op te zoeken :D Super dat alles goed gaat met je boeffies, en ook een derde in aantocht, hoe leuk!!
Gefeliciteerd!!

Gaat alles goed verder?

Groetjes!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Jeroenw

leuk om je boekje te lezen  :D

samantha21

Citaat van: Cherro op 23 juni 2013, 23:36:38
Hey Samantha,

ik ben lang weggeweest van het forum, wegens nare redenen, maar ik ben weer terug en besloot gelijk even je dagboekje op te zoeken :D Super dat alles goed gaat met je boeffies, en ook een derde in aantocht, hoe leuk!!
Gefeliciteerd!!

Gaat alles goed verder?

Groetjes!


hey!
ik ben ook een tijdje weggeweest van het forum.. verbouwing.
maar huisje is bijna af. verder gaat alles goed hier.. gaat zen gangetje. maar leuk dat je weer terug bent! ga je ook weer dagboekje bijhouden?

groetjes! :)