20 april 2024, 02:25:17

*Storm & Kenji'* ....en RIO

Gestart door samantha21, 15 juli 2011, 09:48:34

« vorige - volgende »

samantha21

15 juli 2011, 09:48:34 Last Edit: 22 juli 2013, 08:45:29 by samantha21
Welkom ik mijn dagboekje

Ik ben sinds 2008 op dit forum te vinden. Ik heb eerder ooit een dagboekje gehad maar alweer een tijdje niet gebruikt en het is tijd voor een frisse en nieuwe start.

Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Samantha en kom uit Noord Holland. Ik zal kort mijn geschiedenis met de valkjes vertellen.
Vanaf mijn 13de jaar heb ik valkparkieten. Ik begon met een valkparkiet en een grasparkiet.
Na een aantal jaren was mijn grasparkiet overleden en besloot een nieuwe grasparkiet er bij te kopen. Helaas had het parkietje veel onder de leden en overleed vrij snel. Mijn valkparkiet ( speedy, lutino) had ik nog steeds.  Na 2 grasparkieten had ik toch besloten een valkparkietje erbij te nemen. Dit is Storm geworden. Ik heb hem gekocht van Mariejj ook van het Forum. De 2 hadden het erg leuk samen, speedy bloeide helemaal op met een valkje erbij. Maar helaas is 2 maanden geleden Speedy overleden. Speedy heeft een leeftijd bereikt van 14 jaar. We missen haar nog steeds.
Storm is erg van slag geweest na het overlijden van zijn maatje Speedy maar gelukkig gaat het sinds een aantal weekjes weer beter met hem, maar merkte toch dat hij iets mist, een maatje...
Ik ben met mijn vriend op zoek gegaan naar een lieverd voor storm en ben terecht gekomen bij Cherro, ook van het Forum. Ik heb bij haar een prachtig witmaskertje gereserveerd. En Sinds deze week heeft hij ook een naam, Kenji. De foto's op Cherro's dagboekje zijn prachtig. Het is echt een schatje. En we zijn hier verlieft op dat kleine valkje... We zijn nu in volle verwachting wanneer Kenji bij ons mag komen wonen. En ik weet zeker dat Storm het ook geweldig gaat vinden. Wij iedergeval!  :) :)

Dit is storm



Storm is echt een schatje maar soms  maakt hij  zijn naam echt waar. Hij is echt soms stormachtig. En is een echt Macho mannetje, beetje een uitslovertje.  En de beste zanger hier in huis. Zijn favoriete deuntje is van de film star wars. JAJA...  ook echt een nerdje, haha! Al  met al een echt schatje met een lekker bekkie!! Storm is een  gepareld mannetje, split voor cinnamon geelwang (x1), lutino (x2) en bont.


En dit is Kenji

 
p.s. deze foto komt van Cherro's dagboekje

Kenji is nu 4 en half week oud en woont nog bij Cherro. Waarschijnlijk is het een mannetje en is een witmasker, split voor bont. Het is echt een lieverd en zoals Cherro het zegt een knuffelkont. Nou... zon knuffelkont is hier echt van harte welkom. Hij zal genoeg knuffels krijgen.

Dit is speedy



Speedy is nu 2 maanden geleden overleden, ze is 14 jaar geworden. Zij heeft lang bij ons gewoond met veel plezier. We missen haar nog steeds. Ze heeft een mooi plekje in ons hart. En zullen haar niet vergeten.


Dit was een korte intro van mijn ValkenBende  :)
Wordt vervolgd  ;D


8) 8)

Cherro

Hey Samantha, leuk dat je een nieuw dagboekje hebt geopend voor Storm en Kenji :)

Ik denk ook wel dat het helemaal goed gaat komen ;D
Kenji's zus is ook pittig zat en tot dusver weet ie zich daar wel mee te redden ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

paar foto'tjes van storm  :)


het kapsel van mijn vriend is niet veilig voor storm  ;)


op de laptop


op de laptop


altijd nieuwschierig  :P

Cherro

Haha Storm lijkt mijn Rikki wel, die zat ook altijd op de rand van mijn laptop óf op mijn hoofd :)

Als ik nu de voliere in kom is het ook standaard 2 kakariken en Rikki op mn bol :)

Leuke foto's!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

ja hij wil echt de hele tijd bij je zijn hor!
:) :)

Cherro

Leuk is dat he ;D

Als Kenji word zoals zn grote broer, dan heb je er nog een knuffelkont bij die constant bij je wil zijn :)
Ik hoef maar de kamer in te lopen en Twister begint al te jodelen ;D En dan waar ik ben, klimt hij ook in de kooi haha :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

haha! ik herken het plaatje helemaal  :)
ik heb van de week nog wat leuke nieuwe speeltjes gekocht zowel voor kenji als voor storm. ze zijn alleen nog niet binnengekomen.  :) hij krijgt genoeg te spelen  :P

samantha21

"hier een kleine update op deze regenachtige zondagavond"

storm heeft bijna de hele dag aandachtig bij mijn vriend gezeten die een spelletje zat te spelen op de wii.
hij vond het prachtig. en soms druk erop los fluitend, vriend werdt wel doof ervan, haha :P

net even wat speeltjes in de kooi veranderd. kan ie weer lekker spelen :D want soms mist ie wel een maatje maar gelukkig komt binnenkort Kenji.
het gaat erg goed met Kenji. Hij woond nu bij Cherro.
hij heeft de etensbak al gevonden. nu nog lekker flink gaan eten... :)
binnenkort haal ik de reiskooi op bij mijn oma en ga ik de grote kooi van zolder halen en in elkaar zetten. van de week wordt erg regenachtig dus alle tijd.

had van de week ook nieuwe speeltjes besteld op internet voor storm en kenji maar die zijn ook nog niet aangekomen, mailtje gestuurd maar nog niks gehoord. van de week maar is bellen waar het blijft.

binnenkort weer wat nieuwe foto;s en ga is ff bekijken hoe ik eventueel filmpjes erop kan zetten  :)


Cherro

Wat leuk Samantha, daar zal Kenji zeker blij mee zijn ;D

Ze zaten daarstaks weer samen met het voer te spelen, dus ben benieuwd hoe snel hij helemaal zelf eet :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!


samantha21

18 juli 2011, 12:36:13 #10 Last Edit: 18 juli 2011, 12:40:20 by samantha21
klein update'tje over Kenji.

Gaat erg goed met de kleine Kenji.
Zit veel vleugeloefeningen te doen en nu ook een beetje bij het voederbakje  :)
het gaat de goede kant op. ;D
hoor van Cherro dat hij een super lief karakter heeft  :)

al met al gaat het super goed met hem  :) :) :)


*Manon*

Wat een leuke voorstelronde van je prachtige valkjes!!

Leuk dat Kenji bij jullie komt wonen.
Ik ga je boekje zeker volgen!

Leuk!!

Groetjes Manon

Cherro

MORGEN ga ik foto's maken voor je hoor!

Het is hier even gekkenhuis  :-[
Bas is weer aan het werk, heb de 4 pappertjes, ondertussen klaarstaan voor de meiden die bij ons paardrijden, want hun moeder heeft een zware beroerte gehad, dus ben t hele weekend verder in touw geweest, en heb dus wel ff geknufd, maar geen foto's gemaakt.
En dat is iets wat ik ff samen met Bas moet doen.

Het gaat erg goed met kenji, zie hem al wat vaker bij de voerbak, en hij vind ti-repjes leuk om mee te spelen haha.
Ook was hij al ff bij de waterbak en had natte pootjes, dat vond ie minder ;)

Hoe is het met jullie daar?

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

Citaat van: Cherro op 18 juli 2011, 23:00:36
MORGEN ga ik foto's maken voor je hoor!

Het is hier even gekkenhuis  :-[
Bas is weer aan het werk, heb de 4 pappertjes, ondertussen klaarstaan voor de meiden die bij ons paardrijden, want hun moeder heeft een zware beroerte gehad, dus ben t hele weekend verder in touw geweest, en heb dus wel ff geknufd, maar geen foto's gemaakt.
En dat is iets wat ik ff samen met Bas moet doen.

Het gaat erg goed met kenji, zie hem al wat vaker bij de voerbak, en hij vind ti-repjes leuk om mee te spelen haha.
Ook was hij al ff bij de waterbak en had natte pootjes, dat vond ie minder ;)

Hoe is het met jullie daar?


hey!

doe rustig aan! geen haast! ik was alleen benieuwd hoe het ging. begrijp dat je het erg druk heb. en rustig aan met de foto;s het heeft echt geen haast. wij kunnen hier echt wel wachten hor  :) ik bedoelde het niet aandringerig. ze zeggen altijd haastige spoed is zelden goed  :)

hier gaat het goed. storm is weer druk aan het oefenen met fluiten. prbeer hem deuntjes te leren. maar hij haalt alles door elkaar. haha  ;D

Cherro

S'avonds zo laat haal ik ze er liever niet meer uit, maar toch, beloofd is beloofd, hier ff snel foto's :)

Alleen vloog hij daarna weg, de dikke boef, dus ff paniek bij paps en mams ;D gelukkig sliep mn zoontje door het gegil heen 8)



Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!