12 augustus 2025, 11:34:55

1e ronde 2004

Gestart door Mandy, 5 februari 2004, 18:05:13

« vorige - volgende »

Mandy

Zou ik nog bijna de foto's van vandaag vergeten! :o :D

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Henry

hay mandy

nou wat ziet de oudste er mooi uit zeg zonder die stekkeltjes hij lijkt nu wel een volwassen valkje zo ;)

henry

daan

Hoi Mandy,
Wat een plaatjes om te zien joh.
Ze worden echt heel mooi.
De oudste lijkt idd nu al een beetje op een volwasse valkje.
Ze groeien ook zo hard hé.

Groetjes Daan

Henry

he daan

nou daar tussen zit mijn sneeuw-pareltje hoor en die groeit ook als kool hahahaha

henry

Kolkkie

Hoi Mandy,

Wat een kanjers heb je weer zeg  :o!!!!

Als ik die ontdeugende oogjes al zie, krijg ik al de kriebels :).

Gelukkig zijn Ot en Sien gevallen voor het 6 hoekige nestkast. nu hopen dat alles natuurlijk gaat zoals je het gepland had.

Ik heb nog een "nieuwtje" voor je. Pukkie is van de week kippetje gaan zitten bij Coco in de buurt, maar laatst genoemde wil natuurlijk niets van de grote daad weten  :-/
Nu hopen dat volgend jaar alles goed komt met het nieuwe manneke erbij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Haha, dan wachten we rustig af tot ze het voorjaar in hun kop krijgen. Over een week of 2 mogen Kazoo- Luna en Mystic - Breezer het wer proberen. Morgen gaan we de nieuwe lampen ophalen als het lukt ( ze zijn beneden de plavuizen aan het leggen, dus ik weet niet hoe laat ze klaar zijn ). Zou dat voldoende zijn 2 weken daglicht lampen voor een sterkere eischaal van Breezer ?

Wat een snoepjes zijn het weer op de foto's ! Ik heb al echt een favorietje hoor, telkens als ik er een foto van zie smelt ik  ;D  :-*  :-*  :-*

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nes

Hey Mandy,

wat worden ze alweer groot zeg  :o ze beginnen al echt op mijn lieve kleine Bink te lijken  ;) Hou je er nu ook eentje zelf?

Groetjes Nes.

Mandy

2 april 2004, 03:46:42 #247 Last Edit: 2 april 2004, 03:47:14 by Mandy
Ja Nes, het worden allemaal mooi binkies hoor! ;D
Ik ga zelf het oudste jonkie houden, gewoon omdat het het eerste jonkie van dit jaar is en omdat ik 'm een handje heb geholpen nadat de eerste 2 het helaas niet hebben gered. :(
En het wordt dan een soort vervanging van Jans die vorig jaar is overleden, dat was een zusje van Binkie hé. :)

Ik weet niet wanneer die lampen effect zullen hebben op de eitjes Karin, ik denk eigenlijk wel meteen? ::)
En o ja, ik heb Henry nog ff gemaild over je favoriete jonkie, ik denk wel dat hij dat goed vindt. ;)

Leuk Mariska! Het is dus een op en top jonge meid die er wel pap van lust! :D Maar hopelijk heeft ze nog ff geduld voor de kanjer die nog komen gaat. ;)

Mandy

Inmiddels is ook het 2e jonkie bij Kuifje&Bobbie geboren! ;D
Ze zien er prima uit en worden goed door beide ouders gevoerd! :P

Waar het 1e jong ook heen gaat z'n naam staat al vast;
Calimero! ;D
Toen ik vanavond nl ging kijken of het 2e jong er was had het 1e jong het halve eierdopje van het 2e jong over z'n koppie! :D

Karin

Hahahaha, ik zie het al zo voor me ! ;D Jammer dat je zeker net geen fototoestel bij je had hè ?  ;D Ene, natuurlijk weer gefeliciteerd met je jong  :-* Het gaat bij mij al helemaal kriebelen.

Helaas vandaag geen tijd gehad om de lampen op te halen, maar we doen het morgenavond. Dit weekend zullen ze wel opgehangen worden. Had jij nou ook een daglamp ? Ik heb ze van osram besteld. Ik wilde ze eigelijk van true light, maar volgens de vertegenwoordiger is dit precies hetzelfde en nu kan ik het via mijn vader bestellen. Scheelt altijd weer geld en het is makkelijker voor me.  Ik heb er 4 besteld, 2 voor bij de grote volière, één voor bij de computer ( voor mij dus  ;D ) en ik denk dat ik de vierde in de hoek bij Jazzy en Dizzy plaats. Ook al hebben ze daar daglicht, zij broeden in de winter, dus dan hebben ze ook extra licht.

Geef jij je valkjes ook wel eens onkruid ? Ik heb ze vandaag voor het eerst paardensla gegeven en dat was een groot succes ( zie mijn dagboek ). Van de week ga ik vogelmuur proberen.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

2 april 2004, 04:24:16 #250 Last Edit: 2 april 2004, 04:25:00 by Mandy
Ik zal je eerst eens blij maken Karin, want ik kreeg net een IM terug van Henry dat jouw speciale valkje ook voor jou wordt! ;D
Dus het 2e valkje wordt van jou en ga ik Dimple noemen en het 3e valkje wordt van Henry en noem ik afgekort Pareltje. :P
Nu moet ik alleen nog een naam voor mijn eigen valkje verzinnen! :D

Hier kan je nog ff kwijlen, dit is een foto van vanochtend;

Ja ik heb ook die lampen, ik heb ze van Philips, de daylight lampen. :)
Muur vinden ze heerlijk, maar kijk wel goed waar je die plukt ivm gif en hondenpies. :-/
Wat is paardensla eigenlijk? Paardenbloemen ken ik wel. ::)

Mandy

2 april 2004, 04:27:28 #251 Last Edit: 2 april 2004, 04:29:20 by Mandy
Hier heb ik nog een mooie foto van trotse moeder Bobbie  :) ;

En een beetje wazige foto van een wipactie van Pico en Bello  :P ;

O ja, Theo en Thea broeden nu trouwens wel zoals het hoort en er liggen nu 5 eitjes waarvan 3 bevrucht. ;D

Karin

;D Ik had ook al een IM van henry gehad, dus ik ben inderdaad erg blij ! Alhoewel ze natuurlijk alledrie schatjes zijn. Paardensla is het groen van paardenbloemen  ;D Je kunt het ook zelf als sla bereiden ! Overigens komt het uit eigen tuin bij mij. Expres nog even niet gewied tot ik goed kon zien wat wat was  ;D

Volgens mij heet die van osram ook daylight, dus het zal wel hetzelfde zijn.

groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

Dag Mandy,

Goh als ik die schatjes zie, dan krijg ik al spijt dat ik mijn reservatie bij jou ook niet heb gehouden  ;D Maar ja, ik kon niet meer langer wachten en Luca was er sneller  :D Trouwens, die zou ik voor geen geld van de wereld meer willen missen hoor, zo'n schatje  :-* En trouwens, ik heb ook geen plaats voor een derde. Nog niet, want we zijn op zoek naar een huisje.

In ieder geval, nog veel plezier met je pasgeborenen en Calimero is echt een supernaam :)

Groetjes Kelly
Kelly

Nes

Hihihi, wat een bedrijvigheid allemaal, ik vind het prachtig om te zien  :) er gebeurt hier zoveel in valkparkietenland dat ik het nog niet meer bij kan houden  :o

Groetjes Nes.

Mooie foto's trouwens, vooral die van Bobby op het nest.