14 augustus 2025, 11:25:41

1e ronde 2004

Gestart door Mandy, 5 februari 2004, 18:05:13

« vorige - volgende »

Karin

Eh, nee  ;D Je moet wel een flink computerbestand hebben om dat allemaal bij te houden  :D Of zet je alles op papier ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Uuuhhh nee, want dan moet ik teveel typ-exen en gummen! ;D

Ik zet alles in een schema, dat is ook op mijn site te zien bij jongen 2004, die wordt daar ook aangepast, althans als mijn broer tijd heeft voor een update, is nu helaas ook alweer ff geleden, laatste keer was 21 mei... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Joyce28

nou poeh hee hoe hou je het bij  :o
er gebeurd zoveel bij jou  ;)

Kolkkie

Hoi Mandy,

Het gaat bij jou ook erg snel zeg  :o. Dat je alles nog een beetje bij kan houden, vind het maar knap ;).

Hoe is het met Lucky, Binkie en Punky? Lukt het al aardig om ze tam te krijgen?

Nog maar 4 nachtjes slapen. De tijd gaat nu echt hard :).
Morgen mag ik de hele dag werken, dus ben ik lekker onder de pannen.
Gaat de tijd nog sneller :D :D (hoop ik  ::)).

Geef Punky maar een lekkere knuffel namens mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Heb ik net gedaan hoor, het is echt een scheetje. :-*
Alleen eet hij nog niet zo goed en heb ik 'm dus wat bijgevoerd.  ;)
Bij Binkie en Lucky is dat niet nodig, die eten al goed zelf.  :)
En alledrie houden ze van bij je zitten en gekroeld te worden alleen Binkie kan soms een beetje fel reageren dus ik denk zomaar dat dit een pop is. Ik weet niet wat dat is maar meestal zijn de dames pittige tantes! ;D

Mandy

10 juni 2004, 03:46:42 #560 Last Edit: 10 juni 2004, 03:47:38 by Mandy
Hier heb ik nog een paar mooie foto's;

Pico&Bello, Pico was net z'n jong aan het voeren  :-* ;

En hier zijn de 2 jongen te zien met de andere 7 bevruchte eieren (3 zijn er al overgelegd hoor  ;) );

Grappig dat dat witmaskertje net moest geeuwen. :P
Ik moet alleen ff opletten op de vleugeltjes van het geeldonsje, want ik vind de uiteinden best rood... ::)

Joyce28

hihi,wat een grappige foto van het geeuwend valkje
hoop dat de rode uiteinden niks betekend,en vind het wel een mooi gezicht,een geel en een witdonsje naast elkaar :-*

Kolkkie

CitaatEn alledrie houden ze van bij je zitten en gekroeld te worden alleen Binkie kan soms een beetje fel reageren dus ik denk zomaar dat dit een pop is. Ik weet niet wat dat is maar meestal zijn de dames pittige tantes! ;D

Hoi Mandy,

Ben je Binkie ook aan het opleiden om Paultjes te bijten :D :D, of geldt dat ook voor mij :( ?

Ik hoop het laatste niet want ik moet regelmatig tegen het Binkie aankijken :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Andrea

Hoi Mandy,

Ha, Ha, Ha, Binkie een felle tante.
Dat felle dat komt me bekent voor ::) Sparkle is nu in de rui en ze wilt dus niet graag gekroeld of vastgepakt worden op het moment, ze schreewt dan moord en brand.
Ik vind het al zo zielig, omdat ik de afgelopen 2 weken veel op school moet werken voor mijn eindexamen, ben ik overdag niet veel thuis geweest.
Als ik een auto had, had ik haar gewoon met kooi en al mee naar school genomen :D Ze wilt gewoon over al bij zijn.
Ik vind het gewoon naar haar achter te laten als ik s'ochtends weer naar school moet :'( Maar gelukkig heb ik over precies twee weken mijn eindexamen en dan kan ik haar alle tijd geven.
Natuurlijk komt Binkie zondag dus dan is ze nooit meer alleen.

Leuk hoor Pico en Bello op hun eerste nest. Je zit nu goed in de jonge valkparkieten. Wat veel eieren hebben ze trouwens ook zeg. Ze dachten natuurlijk als we het doen, doen we het gelijk maar goed :D

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Mandy

Ja inderdaad, maar ze blijft zelfs doorleggen, want gisteren lag er weer een ei bij! :o
Die heb ik maar weggehaald hoor. Ik hou 'm nog ff apart want misschien dat ik 'm straks nog ergens bij kan leggen? ::)

Hier nog ff een foto van mij, Lucky, Binkie en Punky;

Op dit moment zitten ze nog steeds zo bij me. :P

Het gaat prima met ze, alleen Punky eet nog niet zo goed dus die voer ik iedere dag wat bij. Gisteren slurpte hij zowat de pap van de lepel. Hij is natuurlijk een beetje verwend nu, maar ik moest 't van de week wel geven, want hij had een lege krop en kei honger. Maar vandaag heeft hij al wat meer zaadjes geknabbeld, want hij kan het wel hoor, maar hij wil nog gewoon ff bemoederd worden. :-*

Joyce28

oke,wat voor bedwelmende parfum gebruik je? :P

3 Apeldoornse valkjes :D

erg lief,hoe ze bij je zitten :)

Kolkkie

Hoi Mandy,

Wat zitten ze daar weer lief op jouw schouder.

Apeldoorn is denk ik gek op Hoogerheide, gezien de belangstelling naar valkjes :D :D.

Ik heb het er graag voor over, vooral als het weer zo'n dondertje als Pukkie wordt.
Dan kan ik mijn hart nog wel vasthouden :D :D.

Eerst nog de rest van de dag en morgen doorkomen. Dan is het snel tijd om Punky op te halen:).

Groetjes,

Mariska

Mandy

Het 1e jonkie is geboren bij Fred&Wilma! ;D

Het heeft donkere oogjes dus het gaat een wildkleurtje worden. Er liggen nog 3 eitjes van hunzelf bij dus hopelijk zit er ook een fallow bij. In de gedeukte eitjes zie ik nog steeds leven dus hopelijk blijft dat goed gaan. ::)
Je kan ook de 2 gemerkte eitjes van Pico&Bello zien.

Ze hebben het jong nog niet gevoerd, maar het was ook nog niet helemaal droog dus ws is hij er nog niet zo lang uit. En toen ik vers eten had neer gezet sloeg Fred aardig wat eivoer in dus hopelijk gaat hij voeren. Hij is ook een man van 2001 dus hij zou het wel moeten kunnen. Wilma is van vorig jaar dus voor haar is het de eerste keer dus ff afwachten hoe dat gaat. ;)

Kolkkie

Hoi Mandy,

Gefeliciteerd met het jong van Fred en Wilma :).
Het blijft een prachtig gezicht als ze net uitgekomen zijn.

Eet Punky trouwens al wat beter?

Groetjes,

Mariska

Stijn dc

hoi

gefeliciteerd met het jonkie van fred en wilma. hopelijk zit er nog een fallow voor jouw bij. Hebben die rode ogen dan?

SDC:D